waar kom je vandaan dan?wrote:Ik zie nog wel ff.. geen zin om weer zo lang in de trein te zitten
kan je geen auto fixen ofzo?
waar kom je vandaan dan?wrote:Ik zie nog wel ff.. geen zin om weer zo lang in de trein te zitten
Ik als Limburgers weet zelfs dat dat Sneek is.wrote:Snits !
heb ik jou gezien?wrote:Damn, wat een ongelofelijk fucking gruwelijk goed feest weer gehadGrotendeel door de ontzettend grote groep van hechte vrienden die er waren.. Maar ook de setjes en het geluid waren top. We hebben weer ontiegelijk hard staan knallen
In alle opzichten gewoon... dit feest was geweldig!wrote:Damn, wat een ongelofelijk fucking gruwelijk goed feest weer gehadGrotendeel door de ontzettend grote groep van hechte vrienden die er waren.. Maar ook de setjes en het geluid waren top. We hebben weer ontiegelijk hard staan knallen
En zo is het!wrote:In alle opzichten gewoon... dit feest was geweldig!wrote:Damn, wat een ongelofelijk fucking gruwelijk goed feest weer gehadGrotendeel door de ontzettend grote groep van hechte vrienden die er waren.. Maar ook de setjes en het geluid waren top. We hebben weer ontiegelijk hard staan knallen
wrote:En zo is het!![]()
swooshie jij bent ook een held hoor!
100%wrote:wrote:En zo is het!![]()
swooshie jij bent ook een held hoor!![]()
Nog een keertje doen op MOH?
Daar doe ik ook wel ff mee op dat feest, denk dat ik die bijna met een zekerheidje meepakwrote:100%wrote:wrote:En zo is het!![]()
swooshie jij bent ook een held hoor!![]()
Nog een keertje doen op MOH?
Maar dan erger
Dat heb je zekerwrote:Ziet er naar uit dat ik een dik feest heb gemist, ik ga nu maar eens alle livesetjes downloaden en terugluisteren dan maar.
Ja daar ga ik sowieso heen volgend jaar.wrote:Dat heb je zekerwrote:Ziet er naar uit dat ik een dik feest heb gemist, ik ga nu maar eens alle livesetjes downloaden en terugluisteren dan maar.![]()
MOH dan maar?
Dan zien we elkaar daar weer!wrote:Ja daar ga ik sowieso heen volgend jaar.wrote:Dat heb je zekerwrote:Ziet er naar uit dat ik een dik feest heb gemist, ik ga nu maar eens alle livesetjes downloaden en terugluisteren dan maar.![]()
MOH dan maar?
Volgens mij niet, Daan, Jeffrey en Ruben stonden wel het merendeel van de avond bij mij na 2u30.wrote:heb ik jou gezien?
Heb hun ook weinig tot niet gezien na die tijdwrote:Volgens mij niet, Daan, Jeffrey en Ruben stonden wel het merendeel van de avond bij mij na 2u30.wrote:heb ik jou gezien?