Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:57 
 
Hardtraxxer

Download Drokz @ Thunderdome 2011 (Toxic Hotel):

http://uploaded.to/file/o07831on

Tracklist:
01. Neophyte & Drokz - Sloop die speakers
02. Nasenbluten - Feeling shit (Drokz re-mess)
03. Angerfist & Drokz - Deathmask
04. Shadowlands terrorist - Dropping bombs (znooptokkiedrokz remix)
05. Drokz - Poppin
06. Outblast & Drokz - Be yourself (test version)
07. Radium - No brain required
08. Drokz - Bounce the classical way
09. Komprex & D-tox - Talking to a machine
10. Angerfist - Yes (znooptokkiedrokz remix)
11. Drokz - Phonk da industry
12. Drokz - The hard way
13. Drokz - I am alive
14. 3 Steps ahead - In the name of love
15. Drokz - Stealin yo shit (frenchcore edition)
16. Drokz - Much damage, much terror
17. Drokz - The understream
18. Tripped - Serial wanker (znooptokkiedrokz remix)
19. Randy & Radium - Seduction
20. 3 Steps ahead - Gangster
21. SRB - Technical malfunction
22. Drokz - Henkie lives on
23. Andrenokrome - Teen sprit 2010
24. Drokz - I┤m gonna rock ya
25. The Sinner - Push it to the limit
26. Loffciamcore & Commercial whore - Suicide splitter girl
27. Drokz - Shotta
28. Noisekick - Ik haat GVD trance
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:26 
 

Even een kleine impressie, dit is #26:


Schijnt muziek te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die moet dan maar, maar de rest klonk echt heldig live! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
video

:worship:

lekker setje hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:35 
 

Meenemen dusch.
Begin steeds meer te balen dat ik er niet bij was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit ging wel heel hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Meenemen dusch.
Begin steeds meer te balen dat ik er niet bij was :cry:

En terecht, wat ging deze hard zeg, niet te zuinig...had even het gevoel dat Opaatje het podium zou slopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem geluisterd :worship:
Is the hard way eigenlijk ooit gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me herinneren dat The hard way ooit op een cd gestaan heeft, maar heb zo eigenlijk geen idee op welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Ik kan me herinneren dat The hard way ooit op een cd gestaan heeft, maar heb zo eigenlijk geen idee op welke.

Heeft alleen op de Statement of Disorder CD gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee dit vond ik echt niks. Na een kwartier had ik dr al genoeg van. Heb wel genoten van die paar 3 Steps Ahead platen, té vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij was het nog prima te doen, alleen Suicide splitter girl en Ik haat GVD trance gingen me wat te ver haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb ik op het laatst linksvooraan bij het hek nog mijn laatste energie eruit gegooid, al kwam ik vaak niet verder meer dan 8 maten (muziek dus, niet vrienden :p), dan weer opladen :p. En dan begint iemand uit dat groepje weer, en dan moet je wel mee ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ging echt maxiaal uit mijn naad bij - Nasenbluten - Feeling shit (Drokz re-mess) - Wat zit daar een heerlijke sound in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Voor mij was het nog prima te doen, alleen Suicide splitter girl en Ik haat GVD trance gingen me wat te ver haha.

Ik haat gvd tranceeee :evil: was wel lache haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:16 
 

http://www45.zippyshare.com/v/72166736/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love: :yay:

Mocht nog wat harder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
:love: :yay:

Mocht nog wat harder xd


jij wilde naar huis getrild worden? xd verdammt man, dat laatste nummer, voelde je letterlijk gewoon de bass xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drokz is gewoon de eindbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Opaatje pleur wel een dikke set neer heuj. Zo zo. die nemen we mee.

The Hard Way moet inderdaad even uit komen, geniale plaat.
drum & terror mag ook wel ff uitkomen van drokz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke afsluiter van een geweldig feest!
THUNDERDOME :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:07 
 
Hardtraxx Newbie

Intelligent being schreef:
Download Drokz @ Thunderdome 2011 (Toxic Hotel):

http://uploaded.to/file/o07831on

Tracklist:
01. Neophyte & Drokz - Sloop die speakers
02. Nasenbluten - Feeling shit (Drokz re-mess)
03. Angerfist & Drokz - Deathmask
04. Shadowlands terrorist - Dropping bombs (znooptokkiedrokz remix)
05. Drokz - Poppin
06. Outblast & Drokz - Be yourself (test version)
07. Radium - No brain required
08. Drokz - Bounce the classical way
09. Komprex & D-tox - Talking to a machine
10. Angerfist - Yes (znooptokkiedrokz remix)
11. Drokz - Phonk da industry
12. Drokz - The hard way
13. Drokz - I am alive
14. 3 Steps ahead - In the name of love
15. Drokz - Stealin yo shit (frenchcore edition)
16. Drokz - Much damage, much terror
17. Drokz - The understream
18. Tripped - Serial wanker (znooptokkiedrokz remix)
19. Randy & Radium - Seduction
20. 3 Steps ahead - Gangster
21. SRB - Technical malfunction
22. Drokz - Henkie lives on
23. Andrenokrome - Teen sprit 2010
24. Drokz - I┤m gonna rock ya
25. The Sinner - Push it to the limit
26. Loffciamcore & Commercial whore - Suicide splitter girl
27. Drokz - Shotta
28. Noisekick - Ik haat GVD trance
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 02:21 
 
Hardtraxx Newbie

:clap: :clap: :clap: :clap: [zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mallemientje schreef:
:clap: :clap: :clap: :clap: [zippy]

U houdt van zippy?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore