Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag 25 mei 2011 zal Thunderdome Radio Invites plaatsvinden in Studio 80 in Amsterdam.

Wat? Thunderdome Radio
Waar? Studio 80 in Amsterdam
Tijd? 19.00 tot 23.00 uur
Prijs? 2 euro entree

Line-Up:

Arjuna
Leviathan
Painbringer
Terminal
Vavaculo
MC: Da Mouth of Madness
MC: Justice

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog Amsterdammers (en omgeving) die zin hebben om mee te gaan? Kan mooi tussen m'n tentamens door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog Amsterdammers (en omgeving) die zin hebben om mee te gaan? Kan mooi tussen m'n tentamens door :P


Ik woon niet in Amsterdam maar wil opzich wel mee :D Laat maar ff weten of je nog gaat weet niet of je mn nummer heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig =D Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier wil ik ook wel heen! Woon in Diemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon gaan dan Mol :D Studio 80 is lekker centraal op het Rembrandt, dus ook nog eens makkelijk te bereiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komen er nog mensen? Privé feestje hier. Mrazura en ik zijn de enigen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, mijn eerste hardcore feestje is een feit. En damn, wat was het vet! Enorm rustig (mister Azura en ik hadden tot 9 uur een klein privé feestje :P ), maar als al lekker is, hoe geniaal gaat het dan zijn in een overvolle tent/zaal waar alleen maar sfeer is? Er werd heerlijk gedraaid, opbouw was een beetje raar (Industrial openen, dan mainstream, dan early, daarna happy hardcore en daarna weer Industrial (of UK HC/Frenchcore?). Maar goed, top vermaakt met Mrazura. Vond het wel grappig. Ik kende het eerste uur geen enkel nummer, totdat Welcome To The Future en In The Shadows van Tommyknocker langskwam. Dat was 10 over half 9 :P Toen werd het wat mainstream, maar ging het tempo wel omhoog. Early miste een beetje de kick en bass rond kwart voor 10, maar vanaf 10 uur werd het gelukkig aan 1 stuk doorrammen. Ik ben deze avond verliefd geworden, zaterdag een herontmoeting in de Hardcore zaal bij Emporium :love:

Uiteindelijk toch nog een man of 50-70 schat ik zo (inclusief DJ's) en er hing toch wel een relaxed sfeertje vanaf 9 uur. Dit smaakt zeker naar meer! Ow jah, en ik heb eindelijk leren hakken haha. Normaal was het meer 'versneld' stampen op Hardcore wat ik deed, maar ik begin dit een beetje onder de knie te krijgen xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten