Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Pandemonium · The Darker and Rougher Side of Early Hardcore
Zaterdag 7 maart 2015
22:00 - 07:00
Amsterdam Studio's
Amsterdam

Ticketprijs: €32,50

Area 1 : Pandemonium (Early Hardcore)

22.­00 – 23.­30 Stylo vs.­ Painbringer
23.­30 – 00.­30 Placid K
00.­30 – 01.­00 Thundergods of Asgard (live)
01.­00 – 02.­15 Ruffneck
02.­15 – 03.­45 Rob Gee vs.­ Buzz Fuzz
03.­45 – 04.­45 Miss Zelda
04.­45 – 05.­45 The Kotzaak Klan
05.­45 – 07.­00 Frantic Freak

Area 2 Paradox (Millennium Hardcore, Hardcore)

22.­00 – 23.­30 Tharoza
23.­30 – 00.­30 The Outside Agency
00.­30 – 02.­00 Sequence &­ Ominous
02.­00 – 03.­00 Meccano Twins
03.­00 – 04.­00 Armageddon Project
04.­00 – 05.­00 Promo vs.­ Ophidian
05.­00 – 06.­00 E-Noid
06.­00 – 07.­00 Tieum
Hosted by: MC Jeff

Area 3 Nocturnal (Frenchcore)

22.­00 – 23.­00 Lethal Injection vs.­ Dawnbreaker
23.­00 – 00.­00 Pattern J
00.­00 – 01.­00 Hellfish vs.­ The DJ Producer
01.­00 – 02.­00 Randy vs.­ Sirio
02.­00 – 03.­00 Goetia
03.­00 – 04.­00 Ingler
04.­00 – 05.­00 Cardiak
05.­00 – 06.­00 Johnny Napalm
06.­00 – 07.­00 The Braindrillerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die millennium line-up :drool: op Tieum na bijna een perfecte line-up. Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik denk dat ik wel hier weer bij ben. Lekker fietsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:14 
 
Hardtraxxer

Niet echt mijn ding dit.
Heb liever wat meer wat toegankelijkere namen bij de millenium.
Hier heb ik weinig mee, ook nooit geluisterd vroeger..
Alleen Tieum dan weer wel.. Bitch Sexuality etc :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable toegevoegd in de 1e post

Wie behalve Lenny ga ik hier van HT zien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wel jammer dat Paradox in de kleinere 2de zaal is... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Timetable toegevoegd in de 1e post

Wie behalve Lenny ga ik hier van HT zien? :)


Misschien mij! Maar als ik ga sta ik de hele avond in de Nocturnal, dus zie je me denk ik alsnog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:07 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Timetable toegevoegd in de 1e post

Wie behalve Lenny ga ik hier van HT zien? :)


Mij niet, Damage Control dit weekend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Steffnov schreef:
Timetable toegevoegd in de 1e post

Wie behalve Lenny ga ik hier van HT zien? :)


Misschien mij! Maar als ik ga sta ik de hele avond in de Nocturnal, dus zie je me denk ik alsnog niet :P

Nope, vrijwel hele avond Paradox hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :love: dit was me weer een avondje zeg. Bizarre muziek gehoord bij TOA, Armageddon Project (Void Settler- Gnomes Tinker With Time :surrender:), Ophidian vs Promo, en wat was ook de set van Meccano Twins bazig :loving: Sequence & Ominous, E-Noid en Tieum ook dikke prima maar daar net een klasse onder. Toppertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wauw :love: dit was me weer een avondje zeg. Bizarre muziek gehoord bij TOA, Armageddon Project (Void Settler- Gnomes Tinker With Time :surrender:), Ophidian vs Promo, en wat was ook de set van Meccano Twins bazig :loving: Sequence & Ominous, E-Noid en Tieum ook dikke prima maar daar net een klasse onder. Toppertje!


Je bent zeker niet in de frenchcore zaal geweest he? En dan heel toevallig niet bij Cardiak :$ :P
Deze man wordt bijna nooit meer geboekt, maar wat een held is het voor de frenchcore (geweest) Zeker één van de beste producers. Zo zonde dat je hem bijna nergens meer ziet, zelf één keer Cardiak mogen meemaken, zou graag willen weten welke nummers hij nu draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Steffnov schreef:
Wauw :love: dit was me weer een avondje zeg. Bizarre muziek gehoord bij TOA, Armageddon Project (Void Settler- Gnomes Tinker With Time :surrender:), Ophidian vs Promo, en wat was ook de set van Meccano Twins bazig :loving: Sequence & Ominous, E-Noid en Tieum ook dikke prima maar daar net een klasse onder. Toppertje!


Je bent zeker niet in de frenchcore zaal geweest he? En dan heel toevallig niet bij Cardiak :$ :P
Deze man wordt bijna nooit meer geboekt, maar wat een held is het voor de frenchcore (geweest) Zeker één van de beste producers. Zo zonde dat je hem bijna nergens meer ziet, zelf één keer Cardiak mogen meemaken, zou graag willen weten welke nummers hij nu draaide.


Ben alleen bij het laatste half uur van Hellfish & DJ Producer geweest, maar dat is niet echt frenchcore :P verder ben ik er niet geweest nee, ook geen interesse in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Gaaf, heb genoten. Al is mijn gezichtsuitdrukking altijd anders :P. Als ik sta te genieten ga ik blijkbaar boos kijken :(.
Helaas was ik al snel gesloopt door lange werkdag tot 05:00 volgehouden. Gezien wie ik wilde zien.

TOA heeft ervoor gezorgd dat het decor er een eind aan breidde xd.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 02:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Steffnov schreef:
Wauw :love: dit was me weer een avondje zeg. Bizarre muziek gehoord bij TOA, Armageddon Project (Void Settler- Gnomes Tinker With Time :surrender:), Ophidian vs Promo, en wat was ook de set van Meccano Twins bazig :loving: Sequence & Ominous, E-Noid en Tieum ook dikke prima maar daar net een klasse onder. Toppertje!


Je bent zeker niet in de frenchcore zaal geweest he? En dan heel toevallig niet bij Cardiak :$ :P
Deze man wordt bijna nooit meer geboekt, maar wat een held is het voor de frenchcore (geweest) Zeker één van de beste producers. Zo zonde dat je hem bijna nergens meer ziet, zelf één keer Cardiak mogen meemaken, zou graag willen weten welke nummers hij nu draaide.

Nog bij Pattern J geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Gaaf, heb genoten. Al is mijn gezichtsuitdrukking altijd anders :P. Als ik sta te genieten ga ik blijkbaar boos kijken :(.
Helaas was ik al snel gesloopt door lange werkdag tot 05:00 volgehouden. Gezien wie ik wilde zien.

TOA heeft ervoor gezorgd dat het decor er een eind aan breidde xd.

:D

Ja mega sorry, maar het viel me gewoon zo op xd Moest het ff zeggen.

Heb me erg vermaakt, op vrijdagavond toch maar een kaartje gehaald. Zelfde artiesten als Stefan gezien, en ook ongeveer de zelfde mening :) EINDELIJK Prednison Attack een keer live gehoord :loving: Ohja en Forgotten Moments (Ophidian rmx), maar spreekt denk ik voor zichzelf waarom dat fijn is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Haha. Ik hoor het altijd op elk feest xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten