Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle Maniacs

Zaterdag 28 september 2013
Amsterdam Studio's
Amsterdam

22:00 - 07:00

Voorverkoop: €22,50
Deurverkoop: €30,-
Tickets: http://www.hardstylemaniacs.com/

Minimumleeftijd
18
Afbeelding

Line up:

Area 1
Alphaverb
Alpha²
Bass Chaserz
Deepack
Endymion
Pavo
Waverider
Zany

Area 2
Crypsis
Deetox
Degos & Re-Done
Delete
Digital Punk
Omegatypez
Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel tussen Qult, en deze, maar denk dat ik hiervoor ga. Line-up is prima, iemand ervaring met de locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke lin up... even kijken wat de rest wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hardstyle Maniacs

Minimumleeftijd
18

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

want
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij heeft al een baardje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet Omegatypez daar tussen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet Omegatypez daar tussen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxxer

Kaartjes gewonnen van Digital Punk! Dus aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartje van thera! aanwezigggg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Newbie

Kaartje via Deetox _o_ Ook aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

Wie van hier ga ik tegenkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dankzij maarten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstyle/guido-hardstyle-maniacs-warm-up-mix-t39036.html

Warm-Up Mixje!

Tot vanavond allen. Wederom te herkennen aan mijn Wavelijzer t-shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk gehad, goed geluid zeg :thumbup: iet wat hard in de hoofd zaal.

alphaverb, stukje deepack, thera, delete, dgs rdn en stukje zany gehad. Heeeel jammer dat bij WTF de cdj weigerde. Verder heel prima sets gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:00 
 
Hardtraxxer

Hoi teup. Weet je nog wie die vage gozer nou was? Ik weet het niet meer...

Was wel een aardig feest. Geluid was goed, alleen jammer van de strobes. Als ik epilepsie had was ik 34x gestorven die nacht. Leek mij ook niet zo plezierig voor de drugsgebruikers die bijna constante stroboscoop, maargoed. Jammer dat ik nog wat grieperig was en voor mij om 5 uur het lichtje uit ging, maar iig Delete meegemaakt. Gestoord weer. Thera viel wat tegen, heb liever zijn lompe gedoe dan het wat meer euforische/melodieuze gebeuren. Deetox was ook vet.

En wtf die muntprijs? Voor die prijs van 9,80 voor 3 stuks had ik ze van marmer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
En wtf die muntprijs? Voor die prijs van 9,80 voor 3 stuks had ik ze van marmer verwacht.


What. The. Fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer goed vermaakt hiero, nog mensen van hardtraxx ontmoet, maar geen namen gevraagd! vond thera z'n set net wel lekker met wat hardere melodieuze platen, en delete met het werk waarmee de vloer flink werd aangeveegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TRACKLIST - DJ THERA - HARDSTYLE MANIACS 28-09-2013

01 Zany - Ghoulish Delight
02 Sasha F - New System
03 Frequencerz & B-Front - Fatality
04 Exit Mind - Lost
05 TNT - Skinner
06 Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day (2013 Mix)
07 Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
08 Phuture Noize - Goodbye
09 Dj Adaro - History
10 Dj Thera - The Ocean
11 Cellrock - Speakers On Rec
12 Dj Thera - Boom Bashing
13 Donkey Rollers - Relentlessly
14 Dj Thera - The Breaking Point
15 Phuture Noize - Compressed Thoughts
16 Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
17 Audiofreq - Welcome To The Future
18 D-Mon - Dead
19 The Vision & X-Pander - Beyond Dreams
20 Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
21 Prefix & Density vs Blackburn - The Future
22 Dj Thera ft Yuna-X - Uninvited
23 Exit Mind & Zirkum - Place Of Power
24 Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
25 Dj Thera - Celebrate
26 Phuture Noize - Easy Killer (Loudness Edit)
27 Meccano Twins - Electrogod (feat. Art of Fighters)
28 Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Remix)
29 Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
30 Wavolizer - Sympho
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Hoi teup. Weet je nog wie die vage gozer nou was? Ik weet het niet meer...

Was wel een aardig feest. Geluid was goed, alleen jammer van de strobes. Als ik epilepsie had was ik 34x gestorven die nacht. Leek mij ook niet zo plezierig voor de drugsgebruikers die bijna constante stroboscoop, maargoed. Jammer dat ik nog wat grieperig was en voor mij om 5 uur het lichtje uit ging, maar iig Delete meegemaakt. Gestoord weer. Thera viel wat tegen, heb liever zijn lompe gedoe dan het wat meer euforische/melodieuze gebeuren. Deetox was ook vet.

En wtf die muntprijs? Voor die prijs van 9,80 voor 3 stuks had ik ze van marmer verwacht.



hahah nee, hij had wel z'n naam gezegd, mar geen idee. Bij mij ging het licht ook rond 5e uit. partijtje dronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er werd hier nog net geen drugs uitgedeeld door de beveiliging bij de ingang. Allemachtig wat was er een hoop volk van de wereld. Ook een hoop volk hier wat er overduidelijk niet thuis hoorde. Muntprijs was belachelijk, maarja.. Het is en blijft Amsterdam he. Heb me prima vermaakt hier met dank aan Pieter en Ryan :).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten