Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 10:18 
 
Hardtraxxer

Wat een 'ouderwets' heerlijk feestje gehad zeg! Echt elke hoek van de jaarbeurs wel gezien, ook elke area dus en dus ook kunnen genieten van de diversiteit aan volk. Had een beetje een planning in mijn hoofd die ik wel wilde zien maar daar ben ik bij binnenkomst gelijk vanaf gestapt dus lekker rondgedwaald met vrienden.

Overal ging het goed los. Maar wat verschrikkelijk waren de laatste uren bij de uptempo zeg....hoge piepen met een sub eronder, dat is muziek!?! Het is dat mijn vriendin achter de bar stond, dus zo nu en dan even mijn (brakke)gezicht laten zien en gelijk weer weg.

We waren ook redelijk vroeg binnen en je kon merken dat mensen er echt zin in hadden, eindelijk weer een Thunderdome!

Meer feesten als deze aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 11:17 
 
Hardtraxx Newbie

Flink genoten van het feest. Zoveel beter dan de editie van 2 jaar geleden. De setjes waren goed, de show was echt bizar op de main en de sfeer was top.

Ik had het idee dat de gemiddelde leeftijd een stuk lager lag dan 2 jaar geleden. In 2017 waren er denk ik erg veel mensen die "vroeger" veel naar TD zijn geweest en graag ng een keer dit mee wilde maken. Afgelopen zaterdag was iedereen gewoon vol los aan het gaan zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat draaide Ophidian zoal? Beetje met oog op Reminder :P

50/50 ongeveer, 50% bekendere nummers, maar toch ook nog wel flink wat onverwacht spul :love: ..:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier met weinig verwachtingen naar toe gegaan, maar vond het toch een feest waar je als liefhebber van de hardere stijlen ooit een keer geweest moest zijn. Uiteindelijk wel een hele vette avond gehad, maar hoef er niet per se terug naar toe. Het voorspelde doolhof en de verwachte drukte viel me heel erg mee :) Eigenlijk op iedere stage, behalve bij de terror wel even blijven hangen om te kijken. Hoogtepuntjes waren absoluut Ophidian en Sefa, verder waren Billx en The Prophet ook echt de moeite waard. Daarnaast toch even m'n ogen staan uitkijken bij Spitnoise en Cryogenic, wat gewoon lomp en hersenloos is, maar wel mooi om een keer mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Spitnoise

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook echt een top nacht gehad! Show op de main was echt te vet, toen ik binnen kwam dacht ik dit valt tegen maar toen Tha Playah op kwam alles los! Beste setje(s) denk ik N-Vitral, Deadly guns en Dither!

Alle stages gezien en eigenlijk overal was een top sfeer! Heerlijk ook even gezeten en met jan en alle man gesproken! Daarnaast was het publiek lekker divers en ging goed los!

Was wel een partij zweten en drukte in Uptempo Cage (had ook wel wat trouwens). En vond de bar service op de main echt heul traag, stond met drie man voor de bar (echt te weinig)!

Maar was is de jaarbeurs toch een doolhof :)

Had tijdens Sefa een kippenvel momentje toen ik Ophidian Butterfly VIP hoorde! Heerlijk!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten