Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:44 

Hardtraxx Veteran

Zo! Dat was weer een prima feestje ja!

Helaas wel compleet nuchter want zat aan de antibiotica maar dat mocht de pret niet drukken! Toch keihard los staan gaan tot het niet meer ging (om 615 :P) en toen maar gaan zitten tot 700uur omdat de rest door ging. Heerlijk.

Vond het decor dit jaar stuuuukken beter als vorig jaar! Overal.. maar vooral in hardcorezaal, dat was vorig jaar zo lame! Maar werd daar wel knetterrrrleip van die strobo's! Ben ik de enige? Leek wel of die dingen non-stop aanstonden daar xd Ben er gelukkig alleen tijdens de set van EA (keihard alle teksten mee staan schreeuwen met iemand die ik niet kende, super vet) geweest en de helft van Ruffneck.

Grootste deel van de avond toch in de NC zaal geweest wat prima ging met helden als Pitcher, Crypsis en de Noisecontrollers zelf.

En het geluid... lekker hoor! Stond inderdaad goed hard (lees: Piep in de oren.. weer)!

Owja, ik heb nog even met Mad Dogg staan knuffelen :lol: Zag em lopen, ben even voor em op de knieën gegaan en kreeg een grote lach en een knuffel ervoor terug. Top gast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:48 

maarten1410 schreef:
Vond het decor dit jaar stuuuukken beter als vorig jaar! Overal.. maar vooral in hardcorezaal, dat was vorig jaar zo lame! Maar werd daar wel knetterrrrleip van die strobo's! Ben ik de enige? Leek wel of die dingen non-stop aanstonden daar xd Ben er gelukkig alleen tijdens de set van EA (keihard alle teksten mee staan schreeuwen met iemand die ik niet kende, super vet) geweest en de helft van Ruffneck.

JA PRECIES!
wat was die zaal honderdduzend keer beter als vorig jaar!
niet normaal zeg :D
ik vond die strobes wel egt vet :P maar dat kwam ook doordat ik geen flikker zag door die space bril en 1e keer x :P

maarten1410 schreef:
Grootste deel van de avond toch in de NC zaal geweest wat prima ging met helden als Pitcher, Crypsis en de Noisecontrollers zelf.

En het geluid... lekker hoor! Stond inderdaad goed hard (lees: Piep in de oren.. weer)!

jammer eigenlijk dat the pitstop zo "vroeg" draaide, maar hij draaide wel egt heeeel lekker :D
bij cherish ging ik ook helemaal los, wat een heerlijk nr was dat :D [met dank aan NaarDeQlote aka Kevin voor mij herinneren aan de titel :P]

van da geluid he, ik hoorde op et einde die stem zegmaar, en ik had toen net me oordoppen uit, maar non de ju, ik werd bijna doof van die stem alleen al...
stond et geluid de hele avond zo hard?
dan zal de hele zaal nu wel doof zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Zo! Dat was weer een prima feestje ja!

Helaas wel compleet nuchter want zat aan de antibiotica maar dat mocht de pret niet drukken! Toch keihard los staan gaan tot het niet meer ging (om 615 :P) en toen maar gaan zitten tot 700uur omdat de rest door ging. Heerlijk.

Owja, ik heb nog even met Mad Dogg staan knuffelen :lol: Zag em lopen, ben even voor em op de knieën gegaan en kreeg een grote lach en een knuffel ervoor terug. Top gast :thumbup:

Haha geweldig. Toch maar weer nieuwe doppen halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ook doordat ik geen flikker zag door die space bril en 1e keer x :P

Aaaah lekker :D Ik zat me al hardop af te vragen of dit je eerste keer was haha.

KSwoosh schreef:
van da geluid he, ik hoorde op et einde die stem zegmaar, en ik had toen net me oordoppen uit, maar non de ju, ik werd bijna doof van die stem alleen al...
stond et geluid de hele avond zo hard?
dan zal de hele zaal nu wel doof zijn xd

Ja dat stond eigenlijk de hele avond zo hard. Aan het eind ging het nog een klein tandje harder, niet veel maar bij Theo & Charly ben ik toch iets naar achter gelopen. Deed gewoon zeer! De vriendin van mijn maat is doof aan 1 kant (altijd al geweest) en als ze pijn krijgt aan dat oor dan staat het hard.. En dat had ze dus haha.

Kepro schreef:
Toch maar weer nieuwe doppen halen?

Ze-ker nieuwe doppen halen! Riep het na de afgelopen keer in de Matrixx al (heb toen een week lang met een dikke piep gelopen) en nu heb ik er weer zo'n last van. Meteen langs die zaak als die piep weer weg is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:57 

maarten1410 schreef:
bij Theo & Charly ben ik toch iets naar achter gelopen

daar zou ik sowieso nooit naartoe zijn gegaan, heb egt een hekel aan die 2 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:

Pfff, hoort bij je opvoeding man! Maar jij bent nog jong natuurlijk :P

Ze draaide anders wel weer heel wat leuke plaatjes, als je maar niet op het mixwerk let :P En vdk is het sowieso leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:00 

Donateur

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:

Pfff, hoort bij je opvoeding man! Maar jij bent nog jong natuurlijk :P

Ze draaide anders wel weer heel wat leuke plaatjes, als je maar niet op het mixwerk let :P En vdk is het sowieso leuker.

Als je vdk bent is alles fijn :-) ik kan dan echt overal van genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik niet. Ik moest tijdens LTBK en BassBoom toch even demonstratief stil staan. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik nog helder was, tijdens het vdk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:05 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ik niet. Ik moest tijdens LTBK en BassBoom toch even demonstratief stil staan. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik nog helder was, tijdens het vdk zijn :P

Haha ik wou daar op los gaan maar mocht niet van jou :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Haha ik wou daar op los gaan maar mocht niet van jou :cry:

En terecht hahaha :D Ik heb tijdens LTBK en tijdens die remix die HeadHunterz draaide (die blije zomerhit, waarvan ik de naam al niet eens meer weet) ook met een boze kop stilgestaan en lekker boe lopen roepen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:25 

Donateur

Dekselse barbaar, dat had ik niet gedurfd :loving:
Wanneer gaan we weer los?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dekselse barbaar, dat had ik niet gedurfd :loving:
Wanneer gaan we weer los?

Loudness denk ik? Moet nog wel een kaartje keupen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:47 

Hardtraxx Addict

ik was zo in me element, ik ging echt op alles keihard los, en heerlijk dat t was!
heb alleen twee gigantische blaren aan de onderkant van me voeten :P
ik deed af en toe mee met melodietjes waarvan ik zelf niet wist dat ik ze kende
dat zijn de mooiste momenten vind ik altijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:59 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
ik was zo in me element, ik ging echt op alles keihard los, en heerlijk dat t was!

Ik heb dus twee dikke blaren op me arm! Omdat sigaretten niet zo goed tegen huid kunnen. Of andersom. Eentje zit helemaal vol vocht :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:05 

Hardtraxx Addict

hmm dat van mij komt niet vna sigaretten denk ik zomaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:13 

Hardtraxx Veteran

Een sigaar dan? Ben je daar misschien op gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:16 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nu ook eindelijk door wat dat 'zakje' was wat ik bij m'n sigaretten kreeg: een afvalbak voor je kauwgom en peuken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:38 

NaarDeQlote schreef:

haha precies :P das zo mooi he, eigenlijk weet je altijd wel hoe ze gaan xd

en ik heb [*had] ook een lompe blaar op mn teen, maar die ligt nu open :/ lekker fijn :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:23 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha precies :P das zo mooi he, eigenlijk weet je altijd wel hoe ze gaan xd

en ik heb [*had] ook een lompe blaar op mn teen, maar die ligt nu open :/ lekker fijn :S

ai das wel balen idd.. naja zon blaar overleven we wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:35 

NaarDeQlote schreef:
ai das wel balen idd.. naja zon blaar overleven we wel :P

precies :P
gewoon beetje mank lopen komende paar dagen, maar we gaan dr niet dood aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:25 

Hardtraxxer

Heb nu nergens last van gelukkig.Na fusion heb ik bijna een week mank gelopen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:40 

Donateur

rcm010 schreef:
Heb nu nergens last van gelukkig.Na fusion heb ik bijna een week mank gelopen :thumbdown:

Hahah ik ook ;) ik was me teen nagel verloren op fusion :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:14 

Donateur

rcm010 schreef:

:worship:
Zo hoort et ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:31 

rcm010 schreef:

lol hoezo dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:53 

Hardtraxxer

ik weet t niet.gewoon van t non stop stampuh als een gek :thumbup:
En ik had deze keer betere schoenen aan, mischien dat dat ook wel een beetje meehelpt.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten