Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:11 

Donateur

KSwoosh schreef:
ik moet trouwes zeggen dat BassBoom het live toch minder goed doet als wanneer ik em lekeker achter me pc luister :P
gruwelijke bass en vocals, maar tempo ontbreekt een beetje

echt wat een kut nummer is dat, als je het 1 keer hoort zit het de rest van de dag in je hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:39 

Hardtraxx Addict

hadden de TS geen remix gemaakt van donkeyrollers - silver bullet? dat kreeg ik volgesmij mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
hadden de TS geen remix gemaakt van donkeyrollers - silver bullet? dat kreeg ik volgesmij mee :P

Nee.. Dead of the Night lijkt op Silverbullet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Was echt super gezellig gisteren :) Geweldig hoe iedereen zwaar van de kaart was (ook de mensen die ik niet kende) - maakt het altijd een hoop leuker, zelfs als je zelf nuchter blijft xd

Qua muziek vond ik het niet veel meer dan oke, maar heb misschien wat pech gehad met tracks dubbel horen etc. Denk dat m'n favoriet toch The Pitcher was. Openen met Strange Love, veel nieuw albummateriaal, inclusief This Is Who We Are :worship:
Het half uurtje NC solo was ook vet, met een of twee oude tracks die ik niet echt ken, en Aliens, All For The Thrill :) Er is een remix van Attack Again gedraaid, maar voegde weinig toe aan een plaat die ik niet meer hoef te horen.

Van NC vs Hhz maar 2 of 3 tracks meegepakt, waaronder de MMA remix die ik zwaar mee vind vallen, om vervolgens naar de Isaac zaal te gaan voor het laatste stukje Balistic en de set van Luna. Lekker rondspringen als een malle op platen die je stiekem allemaal kent, maar geen idee hebt hoe de meeste heten, of welke mixen het zijn van de nummers, etc.... Early :thumbsup:

Vervolgens NC vs Tuneboy was best te doen was. We wouden richting Isaac voor Zany, maar moesten steeds blijven staan omdat er steeds vette tracks werden gedraaid :P Zany viel helaas wel een beetje tegen, wat wss door Isaac komt... LTBK, Qlimax Anthem, etc. tussen Psychedelic Trip enzo door gaat niet echt. Bovendien had Zany eigenlijk ook niks om te laten horen dat we geen 100 keer hebben gehoord, behalve zijn 2 nieuwe tracks die toch niet heel erg overtuigend zijn, en You're Next van JoS, die wel echt ontzettend lekker is :thumbsup:

NC vs Wildstylez: Heeeeeele rare track gehoord toen we erheen liepen. Werden wel wat vette dingetjes gedraaid, maar veel hadden we al gehoord. NC vs Tatanka stelde ook niet zo heel veel voor, op Inner Creativity na :drool: . Donkeys waren wel vet, maar vooral door enkele nummers ipv de gehele set (2012, Chaos, Innocent, DONKEY en Motherfuck). Tijdens de afsluiting ff gaan zitten zodat ik het laatste kwartier nog fftjes kon gassen :)

Btw, het was idd een Toneshifterz Remix van Silver Bullet, werd nog door de MC gezegd. Zitten wel wat geluidjes in van Dead Of The Night geloof ik, vandaar dat ik dacht dat dat t was in t begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:45 

Donateur

Wat was dat trouwens voor rare plaat tijdens tuneboy, Technoprime ofzo. Vondt ik behoorlijk slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:49 

Hardtraxxer

Smste gisteren een maat over het stappen, krijg ik terug: ''Ik heb een feestje''
Komt hij net op msn: ''Thrillogy was vet.''
:/

Ik krijg gvd nog €70 van die gast, hij heeft nooit geld, maar dit kan dan weer wel... >.<

Ik kreeg vorige week al aangeboden om mee te gaan, kon een kaartje kopen voor €30, maar omdat ik volgende week naar Masters ga heb ik dat toch maar niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:15 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Wat was dat trouwens voor rare plaat tijdens tuneboy, Technoprime ofzo. Vondt ik behoorlijk slecht..

Dat zal de Psyko Punkz remix zijn geweest dan? Maar die is al een half jaartje oud...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:47 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
roberttt schreef:

Dat zal de Psyko Punkz remix zijn geweest dan? Maar die is al een half jaartje oud...

nou weet niet, zat in iedergeval geen tempo in.. je kon er niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:02 

Hardtraxx Addict

bij het nr. gold, toen ging iedereen toch een partij los!
Een soort van halve sitdown en toen die melo kwam
boem iedereen te knallen, kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:05 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
sitdown

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
NaarDeQlote schreef:
sitdown

:sick:

haha, vond het wel bruut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

1 keer is leuk, maar heb het nu al veel te vaak gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:46 

Hardtraxxer

wat een feestje was dit weer :love:

super genoten
hulde aan the pitcher, crypsis enzyme x en de eindshow :)

was weer een lekker vdkaart feestje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 01:08 

Hardtraxxer

Hier is ook weer iemand boven water :) 1e x Thrillogy, maar zeker geen spijt van gehad. Geluid was top & held van de avond The Pitcher :loving:
Jammer dat hij al vrij vroeg stond, maar dat hoorde je gelukkig niet in zijn setje terug. Kortom geniale avond gehad!
btw, mooi om die King of the Jungle eens op n feestje te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 09:44 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Anyways onze filmpjes:

The Pitcher

The Pitcher (2)

Nosferatu & Mad Dog

Nosferatu & Enzyme X

NoiseControllers & Tuneboy

Noisecontrollers - Grand Opening

Isaac, Charly Lownoise & Mental Theo

Isaac & Zany

Isaac & Balistic

Isaac & Balistic (2)

Crypsis

Mijn telefoon, mijn youtube.. mijn filmpjes dus :P
en als je ze dan nog plaatst zorg er dan minstens voor dat ze het doen.. *done bij deze.. ^^

Vond trouwens Crypsis wel lekker.. Isaac en Balistic echt heerlijk hoor je niet vaak meer die nummertjes :worship:
Enzyme X was weer puur beukwerk zoals het hoort en Charly & Theo was natuurlijk ook wel even geweldig :thumbup:
Voor de rest zaten er niet echt opvallers voor mij tussen.. (nu heb ik ze natuurlijk ook niet allemaal gezien)
Sommige dj's was ik wel heel snel weg omdat ik die dan wel weer gezien heb..
was ook klein beetje teleurgesteld in het mixwerk van The Pitcher.. had er meer van verwacht na eerdere setjes die ik meegemaakt heb..
Conclusie, toch wel een dikke party weer geweest :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:33 

NaarDeQlote schreef:

dat waren ook egt 5 mensen fzo die achter ons stonden xd
en die deden em ook nog es helemaal fout :P

trouwes
die hardcore zaal was ook egt gruuuuuwelijk lekker, stukken beter als vorig jaar, dat zeker
ook meesterlijk dat ze de bpm wat omhoog hadden geknalt, daardoor werd het nog vetter :P
wat ben ik daar los gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:07 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

dat waren ook egt 5 mensen fzo die achter ons stonden xd
en die deden em ook nog es helemaal fout :P

trouwes
die hardcore zaal was ook egt gruuuuuwelijk lekker, stukken beter als vorig jaar, dat zeker
ook meesterlijk dat ze de bpm wat omhoog hadden geknalt, daardoor werd het nog vetter :P
wat ben ik daar los gegaan :D

owh hadden ze dat gedaan ? :P
vond het inderdaad goed rap gaan :D
super vermaakt in beide zalen, alleen bij isaac geweest voor charly en theo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:36 

Hardtraxx Addict

Ik wil terug!
Heb in geen tijden zo'n lekker feest gehad.
'T enige nadeel was dat we om 5 uur te horen kregen dat onze maat opeens bij de EHBO lag.
Was de 1e keer dat ons groepje zoiets te voorduren kreeg, dus dat was echt wel even heftig.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:38 

Donateur

pepepe schreef:
Ik wil terug!
'T enige nadeel was dat we om 5 uur te horen kregen dat onze maat opeens bij de EHBO lag.
Was de 1e keer dat ons groepje zoiets te voorduren kreeg, dus dat was echt wel even heftig.

Was inderdaad een geweldig feest :-) was ook mooi dat ik jou nog een aantal keer tegen kwam :P vooral bij hardcore toen :lol:

Maar dat is idd slecht nieuws.. gelukkig is goed gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:42 

pepepe schreef:
Ik wil terug!

hoe kwam et?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:52 

Hardtraxx Addict

Die jongen had die hele dag gewerkt en volgens mij ook vrij weinig gegeten.
Als je daar nou nog eens een nacht doortrekken + iets te overdreven pep gebruiken bij opteld, dan hadden we het eigenlijk ook wel van te voren kunnen weten.
Maarja, shit happens..
Zit je daar met al je vrienden, stuk voor stuk ompleet van de kaart, bij de EHBO iemand goede moed in te praten :lol:
We hebben er allemaal een les van geleerd en we moeten blij zijn dat het allemaal zo goed is gelopen als dat het gegaan is, want het had echt heel fout af kunnen lopen.
Mensen van de EHBO, nogmaals bedankt, jullie zijn helden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:54 

pepepe schreef:
Zit je daar met al je vrienden, stuk voor stuk ompleet van de kaart, bij de EHBO iemand goede moed in te praten :lol:

haha :P
zo van de kaart leek jij mij niet toen ik je tegen kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:20 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Ik wil terug!

Wij hadden precies hetzelfde alleen was dit de 2de keer dat iemand bij de EHBO lag van ons. Beide gevallen met hyperventilatie. Gekke is dat dit juist gebeurd is met mensen die niks gebruikten en diegene waren ook nog eens voor het eerst op een groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:22 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:

haha :P
zo van de kaart leek jij mij niet toen ik je tegen kwam :P

Haha, toen ik je bij de hardcore zag, had ik al een gram pep op hoor :P
Weet nou niet meer of ik je daarna nog tegengekomen ben, maar nadat ik die FF van robert had gekregen, ging ik toch wel harder dan ik had geplant :$

Jopsem schreef:
Wij hadden precies hetzelfde alleen was dit de 2de keer dat iemand bij de EHBO lag van ons. Beide gevallen met hyperventilatie. Gekke is dat dit juist gebeurd is met mensen die niks gebruikten en diegene waren ook nog eens voor het eerst op een groot feest.

Die jongen uit mijn groepje was al een behoorlijk tijdje niet meer naar een feest geweest, misschien had dat er ook wel wat mee te maken.
Was het ook zo dat die vriend van jou in totale paniek was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:35 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:

Die jongen uit mijn groepje was al een behoorlijk tijdje niet meer naar een feest geweest, misschien had dat er ook wel wat mee te maken.
Was het ook zo dat die vriend van jou in totale paniek was?[/quote]

nou niet in totale panniek. Die jonge van zaterdag was ineens vertrokken en we kregen een smsje van een andere maat die hem zag lopen naar de gang dat die hem naar de EHBO heeft gebracht. Die andere jonge dat was bij Q-Base vorig jaar was wel redelijk in panniek. Ik heb gehoord dat de kans bestaat dat het door de bas komt die bij zowel q-base als thrillogy erg hard staat ( :D ) hyperventilatie dan.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten