Was echt super gezellig gisteren

Geweldig hoe iedereen zwaar van de kaart was (ook de mensen die ik niet kende) - maakt het altijd een hoop leuker, zelfs als je zelf nuchter blijft
Qua muziek vond ik het niet veel meer dan oke, maar heb misschien wat pech gehad met tracks dubbel horen etc. Denk dat m'n favoriet toch The Pitcher was. Openen met Strange Love, veel nieuw albummateriaal, inclusief This Is Who We Are
Het half uurtje NC solo was ook vet, met een of twee oude tracks die ik niet echt ken, en Aliens, All For The Thrill

Er is een remix van Attack Again gedraaid, maar voegde weinig toe aan een plaat die ik niet meer hoef te horen.
Van NC vs Hhz maar 2 of 3 tracks meegepakt, waaronder de MMA remix die ik zwaar mee vind vallen, om vervolgens naar de Isaac zaal te gaan voor het laatste stukje Balistic en de set van Luna. Lekker rondspringen als een malle op platen die je stiekem allemaal kent, maar geen idee hebt hoe de meeste heten, of welke mixen het zijn van de nummers, etc.... Early
Vervolgens NC vs Tuneboy was best te doen was. We wouden richting Isaac voor Zany, maar moesten steeds blijven staan omdat er steeds vette tracks werden gedraaid

Zany viel helaas wel een beetje tegen, wat wss door Isaac komt... LTBK, Qlimax Anthem, etc. tussen Psychedelic Trip enzo door gaat niet echt. Bovendien had Zany eigenlijk ook niks om te laten horen dat we geen 100 keer hebben gehoord, behalve zijn 2 nieuwe tracks die toch niet heel erg overtuigend zijn, en You're Next van JoS, die wel echt ontzettend lekker is
NC vs Wildstylez: Heeeeeele rare track gehoord toen we erheen liepen. Werden wel wat vette dingetjes gedraaid, maar veel hadden we al gehoord. NC vs Tatanka stelde ook niet zo heel veel voor, op Inner Creativity na

. Donkeys waren wel vet, maar vooral door enkele nummers ipv de gehele set (2012, Chaos, Innocent, DONKEY en Motherfuck). Tijdens de afsluiting ff gaan zitten zodat ik het laatste kwartier nog fftjes kon gassen

Btw, het was idd een Toneshifterz Remix van Silver Bullet, werd nog door de MC gezegd. Zitten wel wat geluidjes in van Dead Of The Night geloof ik, vandaar dat ik dacht dat dat t was in t begin.