Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 22:39 

Hardtraxx Addict

rcm010 schreef:
ik weet t niet.gewoon van t non stop stampuh als een gek :thumbup:
En ik had deze keer betere schoenen aan, mischien dat dat ook wel een beetje meehelpt.

Haha goedzo, moeten er meer zijn zoals jij.
Met Thrillogy was ik zelf rond half 12 binnen en ben eigenlijk non-stop losgegaan als een stuiterbal tot een uur of half 6.
Toen kreeg ik te horen dat me maat bij de ehbo lag en toen ben ik daar als een speer naartoe gegaan.
Dat was het 1e moment van de avond dat ik ging zitten of rust nam haha.

Die-hards ftw! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

Die mensen die gehurkt zitten op de dansvloer of daar in het gangetje gaan zitten, daar snap ik echt helemaal niks van. Ok, het is een uur langer en misschien kun je niet aan om 10 uur achter elkaar door te gaan, maar je betaald verdomme 50 euro voor een kaartje, dan ga je toch niet ZITTEN?! Ik ben geen enkele keer gaan zitten en de enige keren dat ik stil stond is toen ik stond te pissen. Verder was ik continue in beweging en dat hoort ook op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Die mensen die gehurkt zitten op de dansvloer of daar in het gangetje gaan zitten, daar snap ik echt helemaal niks van. Ok, het is een uur langer en misschien kun je niet aan om 10 uur achter elkaar door te gaan, maar je betaald verdomme 50 euro voor een kaartje, dan ga je toch niet ZITTEN?! Ik ben geen enkele keer gaan zitten en de enige keren dat ik stil stond is toen ik stond te pissen. Verder was ik continue in beweging en dat hoort ook op zo'n feest.

Niet iedereen is fysiek in staat om het zo lang vol te houden. Ik heb tijdens het uurtje hardcore (dat me overigens niet zo boeit) zo'n 20 minuten gezeten om weer het laatste kwartiertje lekker weer door te kunnen, maar ik had misschien beter eerder ff kunnen pauzeren, want het hielp wel enorm :) Je pauzeert dus ff om er uiteindelijk meer van te genieten, omdat je daarna weer los kunt gaan of minder pijn/ongemak hebt oid. De laatste uren werd er (voor mij) niet goed genoeg gedraaid om me constant in beweging te houden, op DR na dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 00:35 

Donateur

Chukkels schreef:

Ik heb nu al redelijk wat feesten gedaan en ben vaak tot het einde doorgegaan, maar heb er ook avonden bij gehad dat ik op een gegeven moment gewoon kapot was en dan is het simpelweg einde oefening. Tijdens de Feestfabriek zat ik ook om 3 uur ergens in een hoekje te slapen, het ging gewoon niet meer (heel de dag gewerkt en vroeg opgestaan, weinig geslapen) en heb ik het feest ook 2 uur van tevoren verlaten. Dan ben je zo doodop dat je geen zin meer hebt om ook maar iets van te bewegen.

Dat jij zo waus als een toeter bent en tot het einde moeiteloos door kan hoeft nog niet te zeggen dat anderen het wel kunnen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 00:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Dit wil ik nog wel eens doen, als ik echt al een tijdje last heb van me rug en het gewoon niet meer te negeren is.
Ik zit dan gewoon maximaal 30 sec en dan kan ik er weer even tegenaan. ;)
De laatste keer dat me dat overkomen was, was met 10 years of q-dance.
Ik ben meer van het doorgaan totdat het voorbij is, maar soms kan je gewoon even niet meer.
Luister naar je lichaam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 00:39 

Hardtraxx Veteran

Ik beuk ook altijd door, terwijl ik toch conditioneel niet de sterste ben, en meestal na zo'n 8 uurtjes kramp krijg :D
Maar als anderen graag willen zitten :thumbsup: Meer ruimte voor ons dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 09:59 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Dit wil ik nog wel eens doen, als ik echt al een tijdje last heb van me rug en het gewoon niet meer te negeren is.
Ik ben meer van het doorgaan totdat het voorbij is, maar soms kan je gewoon even niet meer.
Luister naar je lichaam!

Precies, zo gaat het hier ook. Op Q-Base ben ik koekiewaus doorgegaan tot het de allerlaatste minuut ondanks dat ik echt mijn benen zwaar begon te voelen. Toen ik na de busrit wou opstaan dacht ik even dat ik terug moest leren lopen :x Whaha, wonder boven wonder nu na Thrillogy absoluut niks last van mijn benen, ben thans non-stop los gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 11:35 

Hardtraxxer

Ja zo hoort t.Maar op de feestfabriek heb ik het laatste half uurtje ook op de tribune gezeten.Had het er even mee gehad daar :p
Andere vrienden van ons hebben bijne heel de nacht gezeten.Dat was wel dikke onzin.Die komen binnen,beginnen pillen te slikken tot ze te wazig zijn en dan gaan ze de rest van t feest zitten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 11:47 

Donateur

rcm010 schreef:
Ja zo hoort t.Maar op de feestfabriek heb ik het laatste half uurtje ook op de tribune gezeten.Had het er even mee gehad daar :p
Andere vrienden van ons hebben bijne heel de nacht gezeten.Dat was wel dikke onzin.Die komen binnen,beginnen pillen te slikken tot ze te wazig zijn en dan gaan ze de rest van t feest zitten :yawn:

Jaa dat is natuurlijk niet de bedoeling van een pilletje :/ en natuuurlijk ook flink zonde van het feest alos je alleen maar zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:47 

Hardtraxx Elite

Aftermovie!

http://www.b2s.nl/?media=1&type=video&f ... 0_2010.flv
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:

Kijk B2S, altijd snel met de aftermovie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:49 

Donateur

:yay: zal zo even kijken, hopelijk sta ik er op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:56 

Donateur

roberttt schreef:
:yay: zal zo even kijken, hopelijk sta ik er op xd

Nou als ze op de aftermovie het Nederlands Kampioensschap Kaakschaatsen hielden, dan stond jij er zeker op! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:59 

DarkBeatz schreef:

niiiiiiiiice
lang is ie wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

niiiiiiiiice
lang is ie wel :P

En de movie neigt tegen saai aan -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 13:08 

idd, maar ik kwam dit nog tegen:
deze kerel, heeft duidelijk niks op..... toch? xd
Afbeelding

en WTF!!!!!!
de kerel die ik niet ken en waarmee ik op de foto sta en waarvan ik niet weet waarom :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

Luister naar je lichaam!

Maximaal 30 seconden ja, dat kan ik me nog wel voorstellen. Maar wij zagen toch echt 2 groepjes voor ons die dat 30 minuten deden. En natuurlijk kan je ook wel in de gang eventjes zitten, maar telkens als ik naar de plee liep, zag ik dezelfde. Ach ja, moeten ze ook zelf weten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:33 

Hardtraxxer

Op Fusion heb ik ook de halve nacht op de tribune gezeten, maar zoiets doe ik ook niet voor de lol :x
Ik had niks liever gedaan dan daar flink staan stampen de hele nacht, maar op een of andere manier vielen die canadezen zo slecht dat ik gewoon niet meer kon :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:37 

gewoon omschoppen die handel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
idd, maar ik kwam dit nog tegen:
deze kerel, heeft duidelijk niks op..... toch? xd
Afbeelding

en WTF!!!!!!
de kerel die ik niet ken en waarmee ik op de foto sta en waarvan ik niet weet waarom :P
Afbeelding

Niks te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:41 

Donateur

dat blijkt wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 15:51 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
Op Fusion heb ik ook de halve nacht op de tribune gezeten, maar zoiets doe ik ook niet voor de lol :x
Ik had niks liever gedaan dan daar flink staan stampen de hele nacht, maar op een of andere manier vielen die canadezen zo slecht dat ik gewoon niet meer kon :(

Na vervelende duitsers/oostblokkers en australiƫrs nu ook al vervelende canadezen hier op de feesten?! Het moet niet gekker worden zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 16:57 

ziek thuis zitten he -.-

btw, kwamen dr niet nog livesets online? ondanks et niet werd uitgezonden?
zoiets ahd ik begrepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 16:59 

Donateur

KSwoosh schreef:
ziek thuis zitten he -.-

btw, kwamen dr niet nog livesets online? ondanks et niet werd uitgezonden?
zoiets ahd ik begrepen?

ZIEK :lol: :lol: Dinsdag, Woensdag , donderdag dip zul je bedoelen.

En die after.. vindt ik niet super :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:25 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:

Jaja, beetje teveel op en lekker lopen naar de lampjes kijken zeker :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten