Er zullen wel te veel promo's worden gedraaid...
Dat gok ik dus ookwrote:Er zullen wel te veel promo's worden gedraaid...
Dat gok ik dus ookwrote:Er zullen wel te veel promo's worden gedraaid...
Later worden er wel sets vrijgegeven stond op de sitewrote:Doodzondewrote:Nee, wegens technische redenen.wrote:Word Thrillogy uitgezonden op B2s Radio vanavond?baal daar wel van..
Iig veel plezier vanavond voor diegenen die gaan! Wordt vast een mooi feestje!
wtf, dat moeten dan wel HQ setjes zijnwrote:Later worden er wel sets vrijgegeven stond op de site
wrote:Iedereen veel plezier!
Gedraag je...
Echt subliem gewoon ja!wrote:Zo was een mooi feest![]()
pff ben bezig.. maar ik weet niet zoveel meer eigelijks..wrote:waar blijft dat verslag dan roberttt![]()
Dan klopt het dus toch dat ik naast Toneshifterz stond bij Isaac vs Zanywrote:Man man, wat een heerlijk feest!
Geluid was idd TOP! Alles prima geregeld, en de aankleding zag er zeer netjes uit!
Echt genoten van Cripsys live, damn wat ging dat hard![]()
Tijdens Donkey Rollers kwamen ook Toneshifterz nog ff langs om 1 track te draaien.. Remix van ..?
TOPFEEST![]()
klopt dat was egt een vette verassingwrote:Man man, wat een heerlijk feest!
Geluid was idd TOP! Alles prima geregeld, en de aankleding zag er zeer netjes uit!
Echt genoten van Cripsys live, damn wat ging dat hard![]()
Tijdens Donkey Rollers kwamen ook Toneshifterz nog ff langs om 1 track te draaien.. Remix van ..?
TOPFEEST![]()
was idd beetje raar: ze waren er ineens en voordat ik in de gaten had wat ze draaide waren ze al weer wegwrote:ik snapte daar niks van, met de toneshifterz. Nu nog steeds niet