sorry peeeeeps kaartje verkochtwrote:iemand nog een kaartje??
heb er 1 over hoeft niet weg voor volledige prijs maar pm maar wat je in gedachte heb
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nja het ziet er niet naar uit, loon is te laat gestort blijkbaar aangezien het nog niet binnen iswrote:Ik hoop dat je wel gaat! Ik wil weer samen met jou naar lala-land.wrote:Hier is er een kans dat het feest voor ons toch niet doorgaatVanavond weet ik het pas zeker, zou echt zwaar kut zijn..
![]()
Anders nog iemand die mij vergezelt in de wonderworld?
Had je kaartje nog niet gekocht dan?
Nopes dat gingen we vandaag doen...wrote:Had je kaartje nog niet gekocht dan?
maak wat over van je spaarrekening en stort het dinsdag terug?wrote:Nopes dat gingen we vandaag doen...wrote:Had je kaartje nog niet gekocht dan?
+1wrote:maak wat over van je spaarrekening en stort het dinsdag terug?wrote:Nopes dat gingen we vandaag doen...wrote:Had je kaartje nog niet gekocht dan?
Als je niet meer bij papa en mama woont is het leven wat te duur om er een spaarrekening op over te houden met een gewone baan 
Gast, dan bel je toch pap en mams of een vriensch om een beetje geld te lenen? Zo groot is dat probleem niet. Het naar je rekening krijgen, dat is wel een probleemwrote:Als je niet meer bij papa en mama woont is het leven wat te duur om er een spaarrekening op over te houden met een gewone baan
laat je iemand anders t even voor je kopen, maak je daarna naar hem of haar over?wrote:Gast, dan bel je toch pap en mams of een vriensch om een beetje geld te lenen? Zo groot is dat probleem niet. Het naar je rekening krijgen, dat is wel een probleemwrote:Als je niet meer bij papa en mama woont is het leven wat te duur om er een spaarrekening op over te houden met een gewone baanSterkte!
waar een wil is, is een weg
en zaterdagavond zijn we de weg kwijt
Juist! Dat kan natuurlijk ook!wrote:laat je iemand anders t even voor je kopen, maak je daarna naar hem of haar over?wrote:Gast, dan bel je toch pap en mams of een vriensch om een beetje geld te lenen? Zo groot is dat probleem niet. Het naar je rekening krijgen, dat is wel een probleemwrote:Als je niet meer bij papa en mama woont is het leven wat te duur om er een spaarrekening op over te houden met een gewone baanSterkte!
waar een wil is, is een weg
en zaterdagavond zijn we de weg kwijt
G
VANAVOND IS ET ZO VER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu voetbal, daarna LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS 
Ik ben eruit!
00u00 The Pitcher (Meeting)
00u45 Isaac vs Balistic
01u45 Nosferatu vs Evil Activities
02u45 Noisecontrollers Live
03u00 Noisecontrollers vs Tuneboy
04u00 Crypsis Live
04u30 Nosferatu vs Mad Dog
04u45 Nosferatu vs Enzyme X
05u15 Darkraver
06u00 Charly Lownoise & Mental Theo
07u00 Noisecontrollers vs Isaac vs Nosferatu

00u00 The Pitcher (Meeting)
00u45 Isaac vs Balistic
01u45 Nosferatu vs Evil Activities
02u45 Noisecontrollers Live
03u00 Noisecontrollers vs Tuneboy
04u00 Crypsis Live
04u30 Nosferatu vs Mad Dog
04u45 Nosferatu vs Enzyme X
05u15 Darkraver
06u00 Charly Lownoise & Mental Theo
07u00 Noisecontrollers vs Isaac vs Nosferatu
Veel plezier iedereen! Wat dingetjes gehoord over vanavond.. 
dankje!wrote:Veel plezier iedereen! Wat dingetjes gehoord over vanavond..
nog 2,5 uur en dan pas vertrekken...
Ervoor gekozen niet gaan, zou ook niet weten met wie..
Veel plezier voor de mensen die hier vanavond wel bij zijn!
Veel plezier voor de mensen die hier vanavond wel bij zijn!
Toch kaartje gekocht
Ben erbij
zo eerst nog ff wedstrijdje kieke, ma daarna naar Brabantttt
zo eerst nog ff wedstrijdje kieke, ma daarna naar Brabantttt
Zin in! te herkennen aan "Now Every Body Dance" T-Shirt. Misschien ander leuk t-shirt als er merchendising is.
Word Thrillogy uitgezonden op B2s Radio vanavond?
Veel plezier iedereen trouwens
Veel plezier iedereen trouwens
Nee, wegens technische redenen.wrote:Word Thrillogy uitgezonden op B2s Radio vanavond?
Who was there
Nobody has said they're going yet.