Ok nou maakt de grote niet zoveel uit eigenlijk .. het beloofd in ieder geval een leuk uitje te wordenwrote:vorig jaar was et wel een stuk kleiner hoorwrote:ah ok dus dit zal dan wel zoiets als Inqontrol zijn qua grote? met uitzondering van de main van inqontrol dan denk ik
3 zalen + eetzaal
het leek iig stuk kleiner![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
ja precies, maakt ook helemaal niks uitwrote:Ok nou maakt de grote niet zoveel uit eigenlijk .. het beloofd in ieder geval een leuk uitje te wordenwrote:vorig jaar was et wel een stuk kleiner hoorwrote:ah ok dus dit zal dan wel zoiets als Inqontrol zijn qua grote? met uitzondering van de main van inqontrol dan denk ik
3 zalen + eetzaal
het leek iig stuk kleiner![]()
maar eerst nog 2 weken om zien te krijgen.
en eigenlijk was et trouwes 2.5 zalen, want de zaal van dana was meer een door loop zaal
de hardcore zat bij de ingang
wat heb ik hier zin in niet best
nog maar 2 weekjes 
Geen Thrillogy voor mij
Moet werken zondagochtend om 10u en zaterdagavond tot 22u 
Edit: Slecht gekeken ik moet enkel zaterdag van 10-16u werken, dus wel THRILLOGY voor mij
Edit: Slecht gekeken ik moet enkel zaterdag van 10-16u werken, dus wel THRILLOGY voor mij
Last edited by DarkBeatz on , edited 1 time in total.
Neeeeeeeee! We zouden weer samen gaan spacen!wrote:Geen Thrillogy voor mijMoet werken zondagochtend om 10u en zaterdagavond tot 22u
Mijn bericht is aangepast, ik keek gewoon scheef op de planningwrote:Neeeeeeeee! We zouden weer samen gaan spacen!wrote:Geen Thrillogy voor mijMoet werken zondagochtend om 10u en zaterdagavond tot 22u
![]()
Veel kleiner zelfs.. InQontrol heeft nog allerlei gangen en zaaltjes tussendoor, hier heb je er inderdaad maar 3 + eten. Maar je kunt er nog steeds goed verdwalenwrote:ah ok dus dit zal dan wel zoiets als Inqontrol zijn qua grote? met uitzondering van de main van inqontrol dan denk ik
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Op partyflock gaat er rond dat het bijna is uitverkocht,
Onzin natuurlijk, is nog nooit uitverkocht geweest en dan kwam er wel een melding hiervan hoorwrote:Op partyflock gaat er rond dat het bijna is uitverkocht,
Brabanthallen zijn veel te groot om uitverkocht te raken joh. Hier zit praktisch geen ticket limiet op.
Op Partyflock gaat bij wijze van spreken zelfs rond dat Qlimax 2011 in een gymzaal gehouden wordt. :')wrote:Op partyflock gaat er rond dat het bijna is uitverkocht,
R
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Haha dan is goed. Schok al Want me pinpas is geblokt En kan vrijdag pas kaartje halen.
R
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Had voor de zekerheid gebelt ,
Met de kaartverkoop gaat het hard maar kan niet uitverkocht raken ofzo,
Dus vrijdag kaartje halen
Met de kaartverkoop gaat het hard maar kan niet uitverkocht raken ofzo,
Dus vrijdag kaartje halen
Noisecontrollers Twitter:
Monday :-) it's studio time. Gonna finish a new track this week :-) For al the people comming to thrillogy. You will get alot of new music!
about 22 hours ago via Facebook
Jammer dat ik op vakantie ben
Monday :-) it's studio time. Gonna finish a new track this week :-) For al the people comming to thrillogy. You will get alot of new music!
about 22 hours ago via Facebook
Jammer dat ik op vakantie ben
R
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Heb der zin in 
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dit word zeker knallen, word allemachtig bruut!
Heb hier zin in, hopelijk horen we ergens live uit de speakers:
PSYYCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Zou er niet op rekenenwrote:Heb hier zin in, hopelijk horen we ergens live uit de speakers:
B-Front heeft hem al gedraaid, vandaag Crypsis.. zou best kunnen dat hij ergens gedraaid wordt.wrote:Zou er niet op rekenenwrote:Heb hier zin in, hopelijk horen we ergens live uit de speakers:
Vertel mij maar wie.. En ik denk ook dat je best wel kan leven zonder
.
B-Front staat niet op Thrillogy en Crypsis draait live, dus alleen eigen werk. Enige hoop is denk ik Zany of heel heel heel misschien Tat wel.
Who was there
Nobody has said they're going yet.