PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Ik wel. Weet niet eens wie er van HT allemaal gaan eig

ga je vaker alleen naar feesten dan?>
vind je dat niet ehm, niet leuk?
Q-Base 2009 als 1e feest in mn 1tje gedaan. Ben nog bij de Global Hardstyle meeting geweest waar k Geck-o en Thera ontmoette. Verder ook geweldig naar m'n zin gehad, gewoon lekker losgaan de hele tijd. Je kunt een stuk meer jezelf zijn en doen wat je zelf wil als je vrienden er niet bij zijn

Qlimax 2009 zelfs helemaal in m'n 1tje gedaan, zonder meeting of wat dan ook en het nog steeds vet gevonden. Sindsdien steeds meer mensen leren kennen via meetings en feestjes, van hardtraxx vooral, maar ook gewoon uit t dorp. Tegenwoordig kan ik dus eigenlijk wel naar elk feest toe en er zullen wel mensen zijn die ik ken. Tegenwoordig ook een vriendin die graag meegaat, dus dat scheelt ook weer. Al met al zeer tevreden met de huidige situatie.
Voordelen:
-Ik ga naar de feesten waar ik heen wil, ipv waar vrienden heen willen
-Ik ga naar de area's waar ik heen wil
-Ik ken over het algemeen nu meer mensen op feesten dan anders (met een vaste groep blijf je eerder bij je vaste groep denk ik)
-De mensen waar ik nu mee feest zijn een stuk leuker om mee te feesten omdat ze veel meer in to hardstyle zijn
Nadelen:
-Het is leuk om dingen mee te maken met je 'normale' vriendengroep
-Ik zie m'n 'normale' vrienden heel weinig tegenwoordig
Zoiets

EDIT @ DarkBeatz: Precies

Weet ook zeker dat we 't een stuk leuker met jullie hebben gehad op Fusion dan als we er met vrienden naartoe gingen ofzo

Het ligt er natuurlijk ook allemaal aan wat voor vriendengroep je hebt

Ik herken dit zo! Afegopen 2 feesten nagenoeg alleen geweest (Q-Base en Fusion) en enorm naar m'n zin gehad, wellicht veel beter dan als ik met vrienden was. Ik weet 100% zeker dat als ik met m'n 'vaste vriendengroep' naar Fusion was gegaan, dat ik 50% van de avond in het rokershok te vinden was. Hoewel ik nu weet dat als dat nog een keer wordt voorgesteld, dat ik zeg "Zie jullie later, mij halen jullie niet van de dansvloer", maar dat is een ander verhaal. Op Decibel werd ik helemaal gek van een gast die ook eens mee ging, maar zich daar niet lekker voelde en om het half uur even wou zitten. 2x meegegaan, maar daarna (zonder het hem te laten weten) gedumpt. Ok, het is misschien niet m'n meest aardige reactie, maar ik had geen zin om m'n feest te laten vergallen, terwijl er genoeg leuks te beleven was daar.
En inderdaad, als je alleen bent kom je enorm veel lui tegen. Op Q-Base stond ik zelfs met Darkbeatz en co. in de hardtrance area te spacen! En met Robert en G1ll naar Fusion. En dat is veel vetter dan met vrienden, waarvan er altijd wel 1 bij zit die even wil rusten. Nee, laat mij maar m'n eigen gang gaan, desnoods ga ik altijd alleen naar feesten! Hoewel ik die drang met discotheekfeestjes minder heb.