Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
helaas niet meer aanwezig :cry: :cry:

:huh: :/ >.< :surrender:

:cry: :mad: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 18:34 

Hardtraxx Elite

Man wat hoop ik hard dat ik dit weekend niet moet werken :cry: Ik kan pas beslissen als ik de planning krijg volgende week maandag. Anders misschien maar eens een weekendje ziek vallen op het werk want wil hier zo graag gaan knallen op Crypsis Live & Donkey Rollers Live + Charly Lownoise & Mental Theo & Darkraver + de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Man wat hoop ik hard dat ik dit weekend niet moet werken :cry: Ik kan pas beslissen als ik de planning krijg volgende week maandag. Anders misschien maar eens een weekendje ziek vallen op het werk want wil hier zo graag gaan knallen op Crypsis Live & Donkey Rollers Live + Charly Lownoise & Mental Theo & Darkraver + de hardcore.

10 tegen 1 dat sowieso 1 van die tegelijk vallen :( Dat is m'n enige twijfelpunt, de time-table moet haast wel kut uitvallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 20:20 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

10 tegen 1 dat sowieso 1 van die tegelijk vallen :( Dat is m'n enige twijfelpunt, de time-table moet haast wel kut uitvallen...

Maakt me op zich niet uit zolang Crypsis Live maar niet samenvalt met Charly Lownoise & Mental Theo. Darkraver & Donkey Rollers zijn nice, maar niet zo zeer een must als die andere helden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:08 

PNXRMX schreef:
Ik wel. Weet niet eens wie er van HT allemaal gaan eig :P

ga je vaker alleen naar feesten dan?>
vind je dat niet ehm, niet leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:24 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

Alleen is hij daar toch nooit he :thumbsup: Als wij uiteindelijk komen moet James echt wel weer wat met ons komen stampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

Q-Base 2009 als 1e feest in mn 1tje gedaan. Ben nog bij de Global Hardstyle meeting geweest waar k Geck-o en Thera ontmoette. Verder ook geweldig naar m'n zin gehad, gewoon lekker losgaan de hele tijd. Je kunt een stuk meer jezelf zijn en doen wat je zelf wil als je vrienden er niet bij zijn :P
Qlimax 2009 zelfs helemaal in m'n 1tje gedaan, zonder meeting of wat dan ook en het nog steeds vet gevonden. Sindsdien steeds meer mensen leren kennen via meetings en feestjes, van hardtraxx vooral, maar ook gewoon uit t dorp. Tegenwoordig kan ik dus eigenlijk wel naar elk feest toe en er zullen wel mensen zijn die ik ken. Tegenwoordig ook een vriendin die graag meegaat, dus dat scheelt ook weer. Al met al zeer tevreden met de huidige situatie.

Voordelen:
-Ik ga naar de feesten waar ik heen wil, ipv waar vrienden heen willen
-Ik ga naar de area's waar ik heen wil
-Ik ken over het algemeen nu meer mensen op feesten dan anders (met een vaste groep blijf je eerder bij je vaste groep denk ik)
-De mensen waar ik nu mee feest zijn een stuk leuker om mee te feesten omdat ze veel meer in to hardstyle zijn

Nadelen:
-Het is leuk om dingen mee te maken met je 'normale' vriendengroep
-Ik zie m'n 'normale' vrienden heel weinig tegenwoordig

Zoiets :P

EDIT @ DarkBeatz: Precies ;) Weet ook zeker dat we 't een stuk leuker met jullie hebben gehad op Fusion dan als we er met vrienden naartoe gingen ofzo :)

Het ligt er natuurlijk ook allemaal aan wat voor vriendengroep je hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:

Q-Base 2009 als 1e feest in mn 1tje gedaan. Ben nog bij de Global Hardstyle meeting geweest waar k Geck-o en Thera ontmoette. Verder ook geweldig naar m'n zin gehad, gewoon lekker losgaan de hele tijd. Je kunt een stuk meer jezelf zijn en doen wat je zelf wil als je vrienden er niet bij zijn :P
Qlimax 2009 zelfs helemaal in m'n 1tje gedaan, zonder meeting of wat dan ook en het nog steeds vet gevonden. Sindsdien steeds meer mensen leren kennen via meetings en feestjes, van hardtraxx vooral, maar ook gewoon uit t dorp. Tegenwoordig kan ik dus eigenlijk wel naar elk feest toe en er zullen wel mensen zijn die ik ken. Tegenwoordig ook een vriendin die graag meegaat, dus dat scheelt ook weer. Al met al zeer tevreden met de huidige situatie.

Voordelen:
-Ik ga naar de feesten waar ik heen wil, ipv waar vrienden heen willen
-Ik ga naar de area's waar ik heen wil
-Ik ken over het algemeen nu meer mensen op feesten dan anders (met een vaste groep blijf je eerder bij je vaste groep denk ik)
-De mensen waar ik nu mee feest zijn een stuk leuker om mee te feesten omdat ze veel meer in to hardstyle zijn

Nadelen:
-Het is leuk om dingen mee te maken met je 'normale' vriendengroep
-Ik zie m'n 'normale' vrienden heel weinig tegenwoordig

Zoiets :P

EDIT @ DarkBeatz: Precies ;) Weet ook zeker dat we 't een stuk leuker met jullie hebben gehad op Fusion dan als we er met vrienden naartoe gingen ofzo :)

Het ligt er natuurlijk ook allemaal aan wat voor vriendengroep je hebt :P

Ik herken dit zo! Afegopen 2 feesten nagenoeg alleen geweest (Q-Base en Fusion) en enorm naar m'n zin gehad, wellicht veel beter dan als ik met vrienden was. Ik weet 100% zeker dat als ik met m'n 'vaste vriendengroep' naar Fusion was gegaan, dat ik 50% van de avond in het rokershok te vinden was. Hoewel ik nu weet dat als dat nog een keer wordt voorgesteld, dat ik zeg "Zie jullie later, mij halen jullie niet van de dansvloer", maar dat is een ander verhaal. Op Decibel werd ik helemaal gek van een gast die ook eens mee ging, maar zich daar niet lekker voelde en om het half uur even wou zitten. 2x meegegaan, maar daarna (zonder het hem te laten weten) gedumpt. Ok, het is misschien niet m'n meest aardige reactie, maar ik had geen zin om m'n feest te laten vergallen, terwijl er genoeg leuks te beleven was daar.

En inderdaad, als je alleen bent kom je enorm veel lui tegen. Op Q-Base stond ik zelfs met Darkbeatz en co. in de hardtrance area te spacen! En met Robert en G1ll naar Fusion. En dat is veel vetter dan met vrienden, waarvan er altijd wel 1 bij zit die even wil rusten. Nee, laat mij maar m'n eigen gang gaan, desnoods ga ik altijd alleen naar feesten! Hoewel ik die drang met discotheekfeestjes minder heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:05 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Op Q-Base stond ik zelfs met Darkbeatz en co. in de hardtrance area te spacen! En met Robert en G1ll naar Fusion. En dat is veel vetter dan met vrienden, waarvan er altijd wel 1 bij zit die even wil rusten. Nee, laat mij maar m'n eigen gang gaan, desnoods ga ik altijd alleen naar feesten! Hoewel ik die drang met discotheekfeestjes minder heb.

Correctie: We zaten in de Frank Kvitta bunker (Hardtechno / Shranz) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:11 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Op Q-Base stond ik zelfs met Darkbeatz en co. in de hardtrance area te spacen! En met Robert en G1ll naar Fusion. En dat is veel vetter dan met vrienden, waarvan er altijd wel 1 bij zit die even wil rusten. Nee, laat mij maar m'n eigen gang gaan, desnoods ga ik altijd alleen naar feesten! Hoewel ik die drang met discotheekfeestjes minder heb.

Correctie: We zaten in de Frank Kvitta bunker (Hardtechno / Shranz) :lol:

Ah dat was het dus. Was niet echt m'n smaak muziek, zelfs niet met een pilletje achter de kiezen haha. Maar wel lachen hoe die lui daar los gaan, kon m'n ogen niet geloven haha! :lol:

Dit dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 01:38 

jah nou, ik weet niet, lijkt mij toch egt wat minder zonder vrienden :P
kan je niet raar doen met hun xd

en hoe herken jij mensen van HT dan :P

ik ben ook niet egt zo iemand die iedereen aanspreekt op een feest fzo

heb ondertussen gehoord dat een maat van me mee wil , dus das wel relax, zijn we sowieso met zn 2e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 09:19 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

heb ondertussen gehoord dat een maat van me mee wil , dus das wel relax, zijn we sowieso met zn 2e :P

Je kan toch naar een Meeting gaan of met mensen afspreken via sms
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:27 

Donateur

Ik kan me wel vermaken in m'n eentje maar dan moet ik wel behoorlijk van de kaart zijn. Anders is het toch een stuk minder gezellig zonder je vrienden of bekenden.
Na een hoop feesten heb ik echter zoveel mensen leren kennen dat ik altijd wel ergens iemand tegenkom die ik ken, dat maakt het wel wat makkelijker. Ik ben naar Q pres. Fusion ook in mn eentje gegaan maar daar heel de dag rond gelopen met iedereen en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:56 

Donateur

KSwoosh schreef:

I vind alleen veel beter normaal als ik met vrienden ga, loop ik alsnog de hele dag/nacht alleen omdat ik nogal van rondjes stuiteren hou;-) en je ontmoet veel nieuwe mensen :-) en ik maak altijd met iedereen een praatje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:21 

Donateur

Ik zou het me niet echt kunnen voorstellen om alleen te gaan. Maar met 2 echt wel :). Net zo gezellig met 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

teh tiekets ar binnun :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
teh tiekets ar binnun :clap:

dats sow bieutivuul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 23:58 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Ik zou het me niet echt kunnen voorstellen om alleen te gaan. Maar met 2 echt wel :). Net zo gezellig met 2

alleen ga je bijna nooit,
als je genoeg naar feesten gaat dan ken je altijd wel iemand.
tenminste dat heb ik dan :P alleen op fusion dan niet >.<
een goede feest groep is wel belangrijk
het voordeel bij mij is dan wel uiteraard de eventtravel bus vanuit maastricht, dan ken je in 1 klap een hele bus mensen op een feest xd

kan echt niet wachten tot thrillogy, word weer lekker op en neer lopen tussen hs en hc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:30 

Hardtraxxer

gadver damme een week vergist :mad: ik dacht steeds dat het volgende week al was :( dat is een domper. nu moet ik nog een week extra wachten ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
gadver damme een week vergist :mad: ik dacht steeds dat het volgende week al was :( dat is een domper. nu moet ik nog een week extra wachten ook :/

Je stond dus al bijna op het punt om richting het station te gaan? :lol:

Nvm, was ook niet een snuggere opmerking zo lees ik nu terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 18:17 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:

haha zelfs dan was ik 2 weken in vergissing he :P en we gaan met gehuurde busjes xd

BTW wat is de capaciteit van deze hallen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Chukkels schreef:
Jopsem schreef:

haha zelfs dan was ik 2 weken in vergissing he :P en we gaan met gehuurde busjes xd

BTW wat is de capaciteit van deze hallen eigenlijk?

40.000

Maar er zijn maar 3 (van de 14) in gebruik, dus het is een stukkie minder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 18:25 

Donateur

ca. 10.000
Op Masters dit jaar liepen er 15.000 maar toen was de allergrootste hal (de Brabanthal) afgehuurd, dat is hier niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 19:54 

Hardtraxxer

ah ok dus dit zal dan wel zoiets als Inqontrol zijn qua grote? met uitzondering van de main van inqontrol dan denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 19:59 

Jopsem schreef:
ah ok dus dit zal dan wel zoiets als Inqontrol zijn qua grote? met uitzondering van de main van inqontrol dan denk ik

vorig jaar was et wel een stuk kleiner hoor :P
3 zalen + eetzaal

het leek iig stuk kleiner :P

en:

net me 2 kaarten binnen :D
grappig dat bij iDeal stond: ID T Q Dance xd en niet b2s :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten