Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Theracords Classics

Time
(Sun)
Price
Blind Tickets: €7,50 UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
ULTIMO wrote:Ik zou zeggen hou het lekker exclusief. Misschien is uitmelken niet het goede woord.
Uiteraard doen we dat. Ik zou het alleen vaker per jaar doen als het bijv in andere landen zou plaatsvinden. Dan heb je toch een andere doelgroep
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Neemt niet weg dat ik er de volgende keer weer gewoon bij ben want het was echt bizar goed. :$
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Jongens jongens... het is morgen pas dinsdag hoor :P Zo'n ontiegelijk goed feest (muzikaal gezien!) en dan nog zo weten te zeuren allemaal :lol:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Jonas wrote:Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Set van de avond voor mij Delete, omdat ik een geweldige fanboy ben van z'n oudere werk. Grootste positief WTF moment was toen hij Fuck The Formula draaide. Ik niet meer durven dromen dat ik die ooit live zou horen.

Kan de tracklist van Geck-O ook nog online komen? Ik ken van die muziek niet zo veel, maar godver daar waren een paar magische platen bij zeg (L)
Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
MeneerEend wrote:
Jonas wrote:Dit was muzikaal gezien ook echt het beste feest waar ik ooit ben geweest. Ook zelden zo een sfeer meegemaakt. We stonden echt helemaal achteraan, daar kwamen de kicks echt wel goed door en stond iedereen rond mij ook als een malle los te gaan :).

Daar achterin tijdens soul train, iedereen stond zo belachelijk hard mee te schreeuwen he :lol:
Guilty :$ wat een plaat :loving: (en wat een sets trouwens :thumbsup: :woot: )
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
MeneerEend wrote:
Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
ULTIMO wrote:
MeneerEend wrote:
Dat was ook echt vet. Iedereen keek mekaar daar ook aan zonder de lach in te houden :lol:
Haha inderdaad. Smile tot achter de oren toen. Ik vond dat mee schreeuwen tijdens Soul Train echt een van de vetste momenten van heel de avond. Ik word er verdorie terug emotioneel van als ik er aan terug denk :/
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Chroman wrote:Popped & Locked Remix
Ohja, deze ook nog :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2025
yannickvk wrote:godver wat baal ik dat ik dit gemist heb als ik t zo terug lees :cry:
Dit kon ik je van tevoren ook wel al vertellen hoor :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2025
Tracklist Blackburn:
01. Blackburn & Geck-o - Pan-Demic (ft. Drivium)
02. Blackburn - Be Aware
03. Phrantic - Let Go
04. Blackburn & K96 - Take This
05. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
06. Phrantic - Freestyle
07. Drivium - Beat On Repeat (The Sixth Sense's Hypnotechno Treatment)
08. Blackburn - It's You
09. Blackburn - Believe
10. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
11. Dj Thera - The Battle
12. Blackburn Ft. Yuna-X - Shelter
13. Blackburn - Stay Alert
14. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
15. Phrantic & Blackburn - In Your What?
16. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
17. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
18. Blackburn - Without Warning
19. Phrantic - Overdose
20. Prefix & Density vs. Blackburn - The Future
Its you, we won't die, shelter, take this, pandemic, zo enorm genoten van deze set :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Wat gruwelijk om Overdose weer eens te horen ook :love:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
DjThera wrote:Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)
Cellrock ^^
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
wootum wrote:
DjThera wrote:Ik ben overigens ook heel benieuwd wat jullie graag op een 2e editie zouden willen zien :)
Cellrock ^^
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Als er een naam is die hier niet mag ontbreken is het Wavolizer wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Is dit de Gelredome?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Maximumraver wrote:Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P
:$
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Thanks nog voor het "draaien" van m'n aanvraag dan ;) :P
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Goeie fissa gehad, bijna lleen maar dikke sets gehoord. CO2 toch wel hoogtepunt (aan één stuk door lomp beuken, heerlijk!) samen met Delete :loving:
Wavolizer, D&R, Phrantic!
Maximumraver wrote:Wie was dat met Spotify en Terror/Speedcore bij de ingang trouwens, iemand van hier? :P
Was geen Hardtraxxer nee
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Prefix & Density, Degos & Re-Done, Phrantic en misschien een Crypsis/Chain Reaction. :)

Erg genoten! Eerste 2 uur kon ik niet altijd even veel mee maar dat wisten we van te voren. Vanaf Blackburn alleen maar skonne muziek gehoord. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Paling wrote:Was geen Hardtraxxer nee
Gekke Tommie. :P
G
3 posts member since 2016
last seen Apr 2017
MelvinFR wrote:
Paling wrote:Was geen Hardtraxxer nee
Gekke Tommie. :P
Nu wel officieel Hardtraxxer. Ik ben overigens op feesten te boeken als "rij-dj" voor de vroege vogels onder ons.