Nee doelde meer op het alsnog af kunnen zeggen, wat in het verleden ook wel eens gebeurd iswrote:Hij is nu wel 18, dus komt gewoon binnen als het goed is.wrote:
Dat zegt bij jou ook nog niet zo veel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Komt er nog een Biertraxx meeting? Dan mag de dome alvast een extra vaatje aanschaffen denk ik 
Lijkt me leuk. Nog nooit bij een HT meeting geweest 
Ik wens iedereen facking veel plezier! Zelf niet aanwezig helaas.
Ik ook dus dat komt goed haha!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Yessssssssss!!

@Thera: The Juvenile - Rhyme Playah (Thera Remix) ?
Van na het Brennan & Heart tijdperk, en vóór het Theracords tijdperk. Ik weet dat het dus geen Theracords is maar weet niet waar ik die plaat anders live zou kunnen horen.
Nee zeggen mag
Van na het Brennan & Heart tijdperk, en vóór het Theracords tijdperk. Ik weet dat het dus geen Theracords is maar weet niet waar ik die plaat anders live zou kunnen horen.
Nee zeggen mag
Ik ken echt bijna geen suggesties
, qua ekte TC classics ben ik alleen van de meest bekende tracks op de hoogte, ik ga dit echt helemaal op me af laten komen.
Toch wel gruwelijk veel zin in
Toch wel gruwelijk veel zin in
a dj is not a jukebox
OMG deze track heb ik echt verdrongenwrote:The Juvenile - Rhyme Playah (Thera Remix)
True, normaliter niet, maar ik vind het wel heel leuk om te weten welke voor het gros onbekende tracks er graag gehoord willen horenwrote:a dj is not a jukebox
Haha, was er al bang voor omdat je in een interview vgm een Theracords track als eerste solo release noemde ipv die track
Vind het zelf wel n dikke track. Heb 'm op vinyl. Volgens mij is er geen web release van te vinden.
Vind het zelf wel n dikke track. Heb 'm op vinyl. Volgens mij is er geen web release van te vinden.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
De intro en outro daarvan = 
Mic-E - Age Of Freedom (DJ Thera Remix) vind ik ook wel gaaf die niet op TC gereleased is. 
Het hoeft ook niet persé op TC of TB uitgebracht te zijnwrote:Mic-E - Age Of Freedom (DJ Thera Remix) vind ik ook wel gaaf die niet op TC gereleased is.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Live Hard Now vind ik wel een kek plaatje die ik volgens mij nog niet eerder live heb gehoord, kijk maar of je er zin in hebt.
LEKKER!wrote:... maar ik vind het wel heel leuk om te weten welke voor het gros onbekende tracks er graag gehoord willen horen
Easytune.wrote:OMG deze track heb ik echt verdrongenwrote:The Juvenile - Rhyme Playah (Thera Remix)Ik kan me nog goed herinneren dat ik m maakte op een PC die helemaal niet geschikt was om uberhaupt iets met muziek op te doen en met oldskool PC speakertjes haha! Ik weet niet eens of ik m nog wel heb (of wel WIL hebben
)
Dit feest wordt één grote Hardtraxx meeting, komt wel goed dus!wrote:Lijkt me leuk. Nog nooit bij een HT meeting geweest
Wees maar blij.wrote:Lijkt me leuk. Nog nooit bij een HT meeting geweest
Misschien meer gepast als Wavolizer er had gestaan. Maar toch hoor ik deze graag.
View on YouTube
View on YouTube
Ik ben er helaas NIET meer bij. Iemand die mijn kaartje wil hebben? Ik geef 'm gewoon weg

Sorry dat ik het moet vragen maar ik kan het serieus nergens vinden
Zijn hier kluisjes?
Zijn hier kluisjes?
Volgens mij geen kluisjes maar garderobe, maar niet zeker want is al jaren geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben.
Ik ben er zelf overigens bij tot halverwege Blackburn zodat ik nog Thera en Geck-o hun solo-setjes mee kan pakken. Was graag langer gebleven maar allerbelangrijkste tentamen ooit volgende week dus pak om 02:39 de trein terug naar Nijmegen.
Ik ben er zelf overigens bij tot halverwege Blackburn zodat ik nog Thera en Geck-o hun solo-setjes mee kan pakken. Was graag langer gebleven maar allerbelangrijkste tentamen ooit volgende week dus pak om 02:39 de trein terug naar Nijmegen.