Die gaat zeker mee. Wil proberen om nog een paar van de alleroudste mee te nemen, al vind ik dat vaak wat lastiger vanwege de sound die wat minder goed is meegegaan - als ze ergens moeten kunnen is het hier welwrote:Originele Smasher zou ik nog wel willen horen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En dan gelijk Fluffy er achteraan
Deze vandaag nog geluisterd. Hele vette plaat.
Dit zou ik ook graag live horen!
Ik wil graag live horen:
Stana - Scum (Dj Thera Dark remix)
Busho - Time (Dj Thera Hardertrance remix)
Delete - Eternal
Delete & Deetox - Android
Dimavi - Vertigo (Origineel of remix)
Dj Thera - The Test 2.0 (Origineel of remix)
CO2 - Paralyzed
Hmmm en nog veel meer eigenlijk...
Stana - Scum (Dj Thera Dark remix)
Busho - Time (Dj Thera Hardertrance remix)
Delete - Eternal
Delete & Deetox - Android
Dimavi - Vertigo (Origineel of remix)
Dj Thera - The Test 2.0 (Origineel of remix)
CO2 - Paralyzed
Hmmm en nog veel meer eigenlijk...
Morten Berg & LuLu-E - Here We Go (Geck-o Old SkoolRemix)wrote:Is toch ook wel een zekerheidje...wrote: Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-O Remix)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
@Wootum, Jaaa Substream Remix
Over niet TC en niet geschoten altijd mis gesproken, Hallucinating
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!wrote:Is toch ook wel een zekerheidje...wrote:Niet op TC uitgebracht, maar deze zou ik graaaaaaaag horenwrote: Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-O Remix)
Over niet TC en niet geschoten altijd mis gesproken, Hallucinating
Wist niet eens dat Thera hier een remix van gemaakt had, gaat een partij hard joh!
Zonder dit topic recent gelezen te hebben wilde ik ook Substream remix plaatsen
Dikke plaat idd
Deze hoort er imo ook nog bij;
View on YouTube
Deze hoort er imo ook nog bij;
View on YouTube
Ik hoop eigenlijk heel erg dat Delete zijn (imo) meest ondergewaardeerde TC plaat gaat draaien.
View on YouTube
State of Emergency helaas nog nooit live mogen horen, dus lijkt me een mooie gelegenheid om deze weer eens te draaien.
View on YouTube
State of Emergency helaas nog nooit live mogen horen, dus lijkt me een mooie gelegenheid om deze weer eens te draaien.
EDIT: Te laat. (:
Helaas 4 kaarten te koop. 25 euro samen.
Helaas 4 kaarten te koop. 25 euro samen.
Last edited by Roan on , edited 1 time in total.
De zin begint te komen
Ik weet niet of Mindblowing Music al vernoemd is maar die zou enorm vet zijn om eens live te horen 
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Nog nooit zo veel zin gehad in een feest, dit wordt zo legendarisch! 
Wel een domper dat Delete maar 1 uur heeft, had gehoopt/gerekend op 1,5 uur. 
Dik tevreden, inderdaad jammer dat Delete maar 1,5u krijgt maar desondanks een prima timetable! 
Echt zo superveel zin in !! We hebben voor deze TT gekozen om zoveel mogelijk Theracords classics ten gehore te laten brengen. Zowel Rik als ik hebben verreweg de meeste tracks geproduceerd dus was het ook logisch om het zo in te delen.
Vanuit die visie is het inderdaad de perfecte timetable.
Ik heb er ook echt super veel zin in 
Dan worden tracks als Android, Still Here remix, Environment remix etc. toch wel zekerheidjes bij Delete!wrote:Echt zo superveel zin in !! We hebben voor deze TT gekozen om zoveel mogelijk Theracords classics ten gehore te laten brengen. Zowel Rik als ik hebben verreweg de meeste tracks geproduceerd dus was het ook logisch om het zo in te delen.
En wat te denken van Smasherwrote:Dan worden tracks als Android, Still Here remix, Environment remix etc. toch wel zekerheidjes bij Delete!wrote:Echt zo superveel zin in !! We hebben voor deze TT gekozen om zoveel mogelijk Theracords classics ten gehore te laten brengen. Zowel Rik als ik hebben verreweg de meeste tracks geproduceerd dus was het ook logisch om het zo in te delen.