Gelimiteerde blind tickets zijn 7,50 die gaan morgen in de verkoop! Beperkt aantal beachikbaar dus!wrote:Tickets zijn maar €7,50!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
drukke periode qua feesten, ver weg, maar hoe dan ook aanwezig. Wat gaat dit vet worden 
Ticket ook hier binnen! € 8,85 incl. servicekosten is toch geen geld voor een feest als dit. 
Hier ook kaartje binnen.
PS: Je kan geen ander land selecteren dan NL wanneer je tickets wilt bestellen maar daar kunnen jullie niets aan doen.
PS: Je kan geen ander land selecteren dan NL wanneer je tickets wilt bestellen maar daar kunnen jullie niets aan doen.
Dikke optie dit, eindje rijden maar dit mag ik gewoon niet missen! 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Waarschijnlijk wel aanwezig! 
Ticketlink: https://the-dome-bv.bookingapp.nl/thera ... ssic-night
Blind tickets: € 7,50 (beperkt aantal beschikbaar!)
Blind tickets: € 7,50 (beperkt aantal beschikbaar!)
Heb m'n ticket ook binnen! Moet die avond eerst naar PSV, dus kan er niet vanaf het begin zijn. Maar dat mag de pret niet drukken 
Thera opent met een Therabyte set.
Ticket in de pocket, nu al zin in! Benieuwd naar de rest van de lineup! 
wrote:Heb m'n ticket ook binnen! Moet die avond eerst naar PSV, dus kan er niet vanaf het begin zijn. Maar dat mag de pret niet drukken
Hahahahaha sukkel. Vooraf ff lekker broodje bij AH to go halen denk ik?wrote:Thera opent met een Therabyte set.
Zin in dezewrote:Ticket binnen! Samen met FIFO aanwezig
Zometeen een broodje op je bakkeswrote: Hahahahaha sukkel. Vooraf ff lekker broodje bij AH to go halen denk ik?
Two and A Half Kings art op de poster = Wavolizer (+ Geck-O) confirmed.
Hypetrain.
Hypetrain.
-
GHardtraxxer
- 94 posts member since 2013
- last seen Feb 2017
NU AL ZIN IN