Ahh dat verklaart alles.
Zonde, meerdere keren geweest (waaronder TC 5 years avond) en was altijd grandiooswrote:Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.
Zonde, meerdere keren geweest (waaronder TC 5 years avond) en was altijd grandiooswrote:Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.
Ben wel benieuwd naar de beweegredenen. Als monte Carlo (matrix) nog steeds hardstyle feesten organiseerden hadden ze nu hun vergunning nogwrote:Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.
In Monte Carlo waren nog steeds hardstyle feesten (Fatality)wrote:Ben wel benieuwd naar de beweegredenen. Als monte Carlo (matrix) nog steeds hardstyle feesten organiseerden hadden ze nu hun vergunning nogwrote:Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.
Echt een rebel jij hé.wrote:Heb de week erna wss tentamens maar yolo
Rebel2ThaGrave maadtwrote:Echt een rebel jij hé.wrote:Heb de week erna wss tentamens maar yolo
Dat is met de 3 zalen open nogsteeds erg groot gemeten vind ik.wrote:P60 heeft bizar goed geluid, denk eerder dat de capaciteit vervelend wordt (The Dome iets van 1200 ofzo, P60 700 man)
Capaciteit is dan inderdaad een probleem ja, ik weet niet hoe het met de kaartverkoop nu zit en/of de break-even is behaald en het feest dus financieel gezien interessant is, maar ik ben best bereid om bijvoorbeeld €12,50 of €15,- te betalen ipv €10,-. Dat is nog steeds echt goedkoop voor zo'n vette line-up. Verder is P60 goed te bereiken, het ligt naast een afslag van de A9, heeft directe busverbindingen (ook nachtbussen) naar o.a. Amsterdam, Schiphol, Hoofddorp en Haarlem. Een nadeel is wel dat de vergunning maar tot 5:00 gaat, maar goed, dan begin je gewoon een uurtje eerderwrote:P60 heeft bizar goed geluid, denk eerder dat de capaciteit vervelend wordt (The Dome iets van 1200 ofzo, P60 700 man)

Op wat spierpijn na en geestelijk naar de klote heb ik wonder boven wonder dit overleefd. tussen twee bomen door een hek geknald nadat ik van de weg ben geraakt door wegwerkzaamheden die slecht waren aangegeven. ze hadden gestrooid met van die grind steentjes voor het asfalt. was zo'n dik pak als dat er soms sneeuw kan liggen in een bocht bult afwaarts. Was tevens nog donker (half 6 sochtends) en die optel som koste me mijn waggie.wrote:Het enige wat deze avond kan verpesten is gruwelijk slecht geluid in mijn ogen. Ik hoop zo hard dat het geluid gewoon oké is daar.
@ RTM: Jezus, mooi kut! Zelf niks aan overgehouden?
Geen goed idee, Arnhem is lekker dichtbijwrote:Met een capaciteit van 600 staanplaatsen of 225 zitplaatsen is deze hal zaalgeknipt voor grotere evenementen.
http://www.p60.nl/verhuur