Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahh dat verklaart alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.


Zonde, meerdere keren geweest (waaronder TC 5 years avond) en was altijd grandioos :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.

Ben wel benieuwd naar de beweegredenen. Als monte Carlo (matrix) nog steeds hardstyle feesten organiseerden hadden ze nu hun vergunning nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
Luxor doet geen hardstyle/hardcore feesten meer.

Ben wel benieuwd naar de beweegredenen. Als monte Carlo (matrix) nog steeds hardstyle feesten organiseerden hadden ze nu hun vergunning nog :P

In Monte Carlo waren nog steeds hardstyle feesten (Fatality)
Het probleem waren echter inderdaad de niet-hardstyle feesten die op andere dagen gehouden werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook niet dat Monte Carlo nog open was geweest, als er wel hardstyle/core feesten waren gebleven. Monte Carlo is gesloten vanwege hele andere problemen, zoals vechtpartijen e.d. Zegt ook genoeg dat na de sluiting er brand was, vgm niet bewezen dat het om brandstichting ging, maar dat vermoeden is wel heel erg groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 21:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij hebben onze Training Sessions avond meegeorganiseerd in Luxor en ondanks dat t nagenoeg uitverkocht was, bleek het vanwege de torenhoge kosten van de locatie plus het extra geluid wat noodzakelijk was (en we bij onze 5years ook hadden) niet mogelijk om uit de kosten te komen. Dus hoe mooi en geweldig die locatie ook is, echt heel goed voor de portemonnee is t niet tenzij ik de entree ineens zou moeten verdubbelen ofzo maar ik wil t juist lekker laagdrempelig houden.

10 euro voor deze line up is gewoon echt zeer netjes dus ik hoop ook zoveel mogelijk van jullie te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 euro entree voor zo'n line up = :thumbsup:
Geen enkele reden om er niet te zijn. Heb de week erna wss tentamens maar yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb de week erna wss tentamens maar yolo


Echt een rebel jij hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter zorg aub wel voor beetje goeie subwoofers, dat is met deze oude shit wel redelijk cruciaal... :$ :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 00:06 
 
Hardtraxxer

Gewoon kijken of de volgende editie in P60 kan, prima geluid daar, die TC classics/TB set op The Funky Cat knalde er goed doorheen. :bomb: :thumbsup:

(of ik heb blijkbaar dan nog nooit goed clubgeluid gehoord, dat kan ook nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P60 heeft bizar goed geluid, denk eerder dat de capaciteit vervelend wordt (The Dome iets van 1200 ofzo, P60 700 man)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Heb de week erna wss tentamens maar yolo


Echt een rebel jij hé.

Rebel2ThaGrave maadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
P60 heeft bizar goed geluid, denk eerder dat de capaciteit vervelend wordt (The Dome iets van 1200 ofzo, P60 700 man)


Dat is met de 3 zalen open nogsteeds erg groot gemeten vind ik.
Voor de zaal waar dit zal plaatsvinden is het ook maximaal 500.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 12:44 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
P60 heeft bizar goed geluid, denk eerder dat de capaciteit vervelend wordt (The Dome iets van 1200 ofzo, P60 700 man)

Capaciteit is dan inderdaad een probleem ja, ik weet niet hoe het met de kaartverkoop nu zit en/of de break-even is behaald en het feest dus financieel gezien interessant is, maar ik ben best bereid om bijvoorbeeld €12,50 of €15,- te betalen ipv €10,-. Dat is nog steeds echt goedkoop voor zo'n vette line-up. Verder is P60 goed te bereiken, het ligt naast een afslag van de A9, heeft directe busverbindingen (ook nachtbussen) naar o.a. Amsterdam, Schiphol, Hoofddorp en Haarlem. Een nadeel is wel dat de vergunning maar tot 5:00 gaat, maar goed, dan begin je gewoon een uurtje eerder :)

Edit:
Heb even de capaciteit van zowel The Dome als P60 opgezocht, hoofdzaal van The Dome heeft een capaciteit van +/- 500 mensen, terwijl P60 600 staanplaatsen heeft in de grote zaal. De capaciteit zou er dan zelfs nog op vooruit gaan ook. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas kan dit feest de ijskast voorlopig in. :cry:


Mijn delete mobiel
Afbeelding


>.< Is zeg maar Deleted.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het enige wat deze avond kan verpesten is gruwelijk slecht geluid in mijn ogen. Ik hoop zo hard dat het geluid gewoon oké is daar :woot: .
@ RTM: Jezus, mooi kut! Zelf niks aan overgehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Crippled schreef:
Het enige wat deze avond kan verpesten is gruwelijk slecht geluid in mijn ogen. Ik hoop zo hard dat het geluid gewoon oké is daar :woot: .
@ RTM: Jezus, mooi kut! Zelf niks aan overgehouden?

Op wat spierpijn na en geestelijk naar de klote heb ik wonder boven wonder dit overleefd. tussen twee bomen door een hek geknald nadat ik van de weg ben geraakt door wegwerkzaamheden die slecht waren aangegeven. ze hadden gestrooid met van die grind steentjes voor het asfalt. was zo'n dik pak als dat er soms sneeuw kan liggen in een bocht bult afwaarts. Was tevens nog donker (half 6 sochtends) en die optel som koste me mijn waggie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ontzettend klote RTM93! Helaas herken ik het gevoel. :aww:

Ik weet niet waar je woont, maar als je in de omgeving van Amsterdam woont (of op de route ligt richting Arnhem) kun je prima met mij meerijden deze avond. Laat maar weten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien de FC Twente vlag denk ik het niet.

700 man in de P60 hoofdzaal joh? Met The Funky Cat zou ik daar geen 700 man in zien. Daar waren er 100? en de zaal was ongeveer 1/3 vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een capaciteit van 600 staanplaatsen of 225 zitplaatsen is deze hal zaalgeknipt voor grotere evenementen.

http://www.p60.nl/verhuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 14:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feit is en blijft dat deze editie in The Dome is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He Pieter waarom geef je dit feest niet gewoon in het gelredome, is ook een dome maar dan wat groter dus kun je meer lasers kwijt fijne donderdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meer lasers is meer beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Met een capaciteit van 600 staanplaatsen of 225 zitplaatsen is deze hal zaalgeknipt voor grotere evenementen.

http://www.p60.nl/verhuur


Geen goed idee, Arnhem is lekker dichtbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pieter zorg aub wel voor beetje goeie subwoofers, dat is met deze oude shit wel redelijk cruciaal... :$ :innocent:


Huh? Classics hebben toch helemaal geen kicks?

RAW MATE!!!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten