Effe meeten danwrote:Waarschijnlijk de zondag heen, impulsief bedacht
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Is cool, heb m'n kaartje dus ben aanwezigwrote:Effe meeten danwrote:Waarschijnlijk de zondag heen, impulsief bedacht
N
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Oct 2015
Normaal altijd het volledige weekend aanwezig, maar dit keer kom ik enkel de zondag 
Heel weekend aanwezig, eerste keer Qontinent 
Spijtig genoeg niet aanwezig door vakantie, volgend jaar sowieso terug 
Tickets zijn binnen, kan niet wachten
Wie komt er een pilsje doen? 
Absoluutwrote:Tickets zijn binnen, kan niet wachtenWie komt er een pilsje doen?
Jij aan het bier David?wrote:Absoluutwrote:Tickets zijn binnen, kan niet wachtenWie komt er een pilsje doen?
1 of 2 kan welwrote:Jij aan het bier David?wrote:Absoluutwrote:Tickets zijn binnen, kan niet wachtenWie komt er een pilsje doen?
Ik heb discipline, jij bent een schavuit, laagste van het laagstewrote:Dat zeg ik ook elk weekend ja.
hashtagyolowrote: 1 of 2 kan wel
Drink jij maar gauw je cola op.wrote:hashtagyolowrote: 1 of 2 kan wel
Kan liever.wrote:Was best lief voor je zaterdag.
wrote:Absoluutwrote:Tickets zijn binnen, kan niet wachtenWie komt er een pilsje doen?
Tering baal als een stekker hier... Gaat niet meer door voor mij 
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Klote man, waarom niet?wrote:Tering baal als een stekker hier... Gaat niet meer door voor mij
Moest 't geld van m'n ouders lenen, maar ik kon kiezen of hiervoor lenen of lenen voor seizoenskaart te verlengen... Tja dan is de keus niet heel erg moeilijk, m'n clubje gaat voor.
G
zin in! 
G
wie weet vanaf hoelaat je de camping eigenlijk op mag enzo? hoe werkt dat?
http://www.theqontinent.be/faq :wrote:wie weet vanaf hoelaat je de camping eigenlijk op mag enzo? hoe werkt dat?
Vorig jaar kwamen wij om ongeveer half 3 à 3 uur aan, en waren vervolgens pas na zes uur binnen. Het is dus raadzaam om óf heel vroeg, óf heel laat te gaanCamping Check in:
Friday the 9th of August 2013, from between 15:00h & 22:00h
Saturday the 10th of August 2013, from between 10:00h & 22:00h
Sunday the 11th of August 2013, from between 10:00h & 14:00h
Who was there
Nobody has said they're going yet.