Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb een nieuwe iPhone en Samsung en die hebben beiden een file explorer..


Ja, wel een file explorer, maar toch ff wat anders dan hoe het op een PC in elkaar zit waar je naar Program Files e.d. kan, en soms ook wel moet om bepaalde dingen aan te passen of te verwijderen.

Maar zoals je zegt is het helemaal niet nodig voor de meesten om dit te kunnen. En als je het wel nodig hebt is het allemaal makkelijk te Googlen of aan ChatGPT te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben we het nog over The Qontinent of kunnen we beter een off-topic discussie starten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Ik heb een nieuwe iPhone en Samsung en die hebben beiden een file explorer..


Ja, wel een file explorer, maar toch ff wat anders dan hoe het op een PC in elkaar zit waar je naar Program Files e.d. kan, en soms ook wel moet om bepaalde dingen aan te passen of te verwijderen.

Maar zoals je zegt is het helemaal niet nodig voor de meesten om dit te kunnen. En als je het wel nodig hebt is het allemaal makkelijk te Googlen of aan ChatGPT te vragen.


Exact, het is allemaal hoe wij het vroeger deden. En dat is voor veel mensen nu gewoon niet meer nodig, dat maakt ze dus niet echt digibeet oid.

Tenzij we iedereen inderdaad een MBO ICT standaard gaan voorhouden, dan worden veel mensen opeens digibeet, inclusief onze generatie en al helemaal de oudere generatie. Er is een verschil met overweg kunnen met de moderne en meest gebruikte mediums en deze mediums kunnen bewerken

Justinhafc schreef:
Hebben we het nog over The Qontinent of kunnen we beter een off-topic discussie starten?


Er waren klachten over te weinig berichten, dit lost het op zich mooi op toch? Blijkbaar was het feest niet interessant genoeg er voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:13 
 
Hardtraxxer

Weet je wat leuk is? Topics lezen en zo van 10+ jaar geleden op hardtraxx. Daar wordt ik echt nostalgisch van. Maar als je bijv. kijkt naar het forum "Actueel" dan heb je nog dingen uit 2016 en zo op pagina 1 haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, gebruik Reddit als je veel activiteit wilt.

En als je alleen van het oude spul houdt, is er altijd wel een subforum op r/hardstyle. Of je hebt de Hardstyle Classic Lovers facebook groep.

Zo moeilijk is een alternatief vinden niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal het nog even over The Qontinent hebben:

Classics stage.
Adaro.
:worship:


Voor de rest al de bagger gemeden en veel op de classics/freestyle stage geweest. (Ik dacht zaterdag rustig in te komen met Keltek op de main om 14u, maar die haalde het in zijn hoofd om al Rooler te draaien, ja laat maar dan.)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten