Past

The Qontinent 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
baronpilsener wrote:
Khadber wrote:
Chukkels wrote:Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn. :/
Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.

Het is alleen abnormaal hoe mensen daar gebruiken. Dat je wat doet oké, maar ik heb mensen buiten zinnen zien gaan, geen leuk gezicht!
Franse gast (op krukken) die volgas aan het bier zat, een joint op stak (stervens irritant als mensen dat tussen het publiek doen) en aan z'n kop te zien al bijna aan de overdosis mdma zat zou er zo een geweest kunnen zijn... Wat heb ik me de tering geërgerd aan die lui..

Edit: Waar komt al die info eigenlijk vandaan? Nergens wat gelezen of wat dan ook..
Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is dat :)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Gangsterdwerg wrote: Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is dat :)
Volgens mij heb jij een baal wiet opgerookt @ Qontinent Weekend alsk je report zo teruglees :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Volgens mij heb jij een baal wiet opgerookt @ Qontinent Weekend alsk je report zo teruglees :P
I wanna puff puff, some of the Dutch stuff, I wanna puff puff, give me the green green stuff! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
I wanna puff puff, some of the Dutch stuff, I wanna puff puff, give me the green green stuff! :loving:
Dat nummer is wel vetjes ja ^^
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Rayn wrote:
iSenSe` wrote: Ik zag ook gasten lopen met walkietalkies, wat geniaal!
Echt een paar aanschaffen voor de komende festivals xD
Dan zullen het wel mensen van organisatie zijn geweest :)
nope ;) bezoekers met gewoon walkietalkies ;)
baal wiet
ik had 12 gram eigen teelt mee :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Pff wat een dik feest. Was wel ff flink chagerijnig na fucking 12 uur reizen incl tent opzetten (kwart voor 10 richting station Groningen met de auto) maar toen we er eenmaal waren was alles snel weer goed.
Zaterdag avond amper kunnen lopen en zelfs ff op de grond zitten in TMS (wat ging het daar hard zeg, tering).

Veel nieuwe mensen leren kennen, volgend jaar weer maar denk wel in een appartementje! :P

Was echt een supertof weekend!
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Meesterlijk feest! Echt zwaar goed vermaakt! Max, hoe was Adaro eigenlijk?

En niet te vergeten; de stickers!

View on YouTube

View on YouTube

The Qontinent 2011 (en Hardtraxx stage)

The Qontinent 2011 (en Hardtraxx stage)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Seneeq wrote:Meesterlijk feest! Echt zwaar goed vermaakt! Max, hoe was Adaro eigenlijk?
Leuk Michael, heel leuk :(
N
Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nazale wrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
Jezus...daar durf ik mij niet aan te wagen xd
N
Jij doet genoeg andere shit waar ik me niet aan waag :p
Hardtraxx Beheerder
6143 posts member since 2008
online now
Seneeq wrote:En niet te vergeten; de stickers!
Haha die stickers werden op een gegeven moment echt op iedereen geplakt. Geniaal xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Jor-D wrote:
Seneeq wrote:En niet te vergeten; de stickers!
Haha die stickers werden op een gegeven moment echt op iedereen geplakt. Geniaal xd

ha you missed me :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Nazale wrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
en zo stoned vond ik jullie niet eens :O
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:
misschien was je het zelf ook waardoor het je niet opviel :innocent:
N
Waren we ook niet eigenlijk. Het scheelt ook wel als je ultra hard aan t genieten bent en kei actief aan t stampen bent. Maar zodra er een DJ kwam met vrolijke melodien was t feest!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Neuh... Gangster was totaal niet stoned :lol:

Partyweed ftw =D Wel geniaal, zondag hele nacht over de camping gelopen om wiet proberen te fixen, omdat Gangster de zijne kwijt was. Toen we eindelijk hadden gevonden, had niemand vloei :P Daardoor ook weer enorm veel nieuwe contacten opgedaan haha :P Had je het nog gevonden trouwens? xd
N
Ik zou zweren dat jij nog had gekocht. Wilde net vragen of die van je nog had gesmaakt? :p

Anyway, we hebben maandagochtend gewoon t weekend afgesloten met een dikke joint hoor. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nazale wrote:Ik zou zweren dat jij nog had gekocht. Wilde net vragen of die van je nog had gesmaakt? :p

Anyway, we hebben maandagochtend gewoon t weekend afgesloten met een dikke joint hoor. :)
Ja, ik was van plan het te kopen, maar jullie konden het niet vinden in de tent :P Jullie hebben de hele tent op z'n kop gezet haha xd Maar heb alsnog kunnen fixen hoor. Eigen teelt met een sterkte van 3,2 op 4.0 ofzo, geen idee wat dat is, heb er verder geen ervaring mee xd Maar ging goed erin haha :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
The Anim0l wrote:
p-stylez wrote:
misschien was je het zelf ook waardoor het je niet opviel :innocent:
dat komt dan door het 'meeroken' met jullie in de auto. want zelf doe ik die troep niet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nee jij rookt alleen crystal meth toch ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
roberttt wrote:Nee jij rookt alleen crystal meth toch ^^
en andere soorten doping :P
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Seneeq wrote:Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels :thumbdown:
Maar wij zeggen gewoon, de moord :D
Donateur
1973 posts member since 2008
Maximize wrote:
Seneeq wrote:Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels :thumbdown:
Maar wij zeggen gewoon, de moord :D
Kon jij weer praten op zondag...? :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 36 minutes ago