Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is datwrote:Franse gast (op krukken) die volgas aan het bier zat, een joint op stak (stervens irritant als mensen dat tussen het publiek doen) en aan z'n kop te zien al bijna aan de overdosis mdma zat zou er zo een geweest kunnen zijn... Wat heb ik me de tering geërgerd aan die lui..wrote:Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.wrote:Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn.
Het is alleen abnormaal hoe mensen daar gebruiken. Dat je wat doet oké, maar ik heb mensen buiten zinnen zien gaan, geen leuk gezicht!
Edit: Waar komt al die info eigenlijk vandaan? Nergens wat gelezen of wat dan ook..
Volgens mij heb jij een baal wiet opgerookt @ Qontinent Weekend alsk je report zo terugleeswrote: Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is dat
I wanna puff puff, some of the Dutch stuff, I wanna puff puff, give me the green green stuff!wrote:Volgens mij heb jij een baal wiet opgerookt @ Qontinent Weekend alsk je report zo terugleeswrote: Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is dat
Dat nummer is wel vetjes jawrote:I wanna puff puff, some of the Dutch stuff, I wanna puff puff, give me the green green stuff!wrote:Volgens mij heb jij een baal wiet opgerookt @ Qontinent Weekend alsk je report zo terugleeswrote: Lekker man beetje wiet roken! Goed voor de sfeer is dat
nopewrote:Dan zullen het wel mensen van organisatie zijn geweestwrote: Ik zag ook gasten lopen met walkietalkies, wat geniaal!
Echt een paar aanschaffen voor de komende festivals xD
ik had 12 gram eigen teelt meebaal wiet
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Pff wat een dik feest. Was wel ff flink chagerijnig na fucking 12 uur reizen incl tent opzetten (kwart voor 10 richting station Groningen met de auto) maar toen we er eenmaal waren was alles snel weer goed.
Zaterdag avond amper kunnen lopen en zelfs ff op de grond zitten in TMS (wat ging het daar hard zeg, tering).
Veel nieuwe mensen leren kennen, volgend jaar weer maar denk wel in een appartementje!
Was echt een supertof weekend!
Zaterdag avond amper kunnen lopen en zelfs ff op de grond zitten in TMS (wat ging het daar hard zeg, tering).
Veel nieuwe mensen leren kennen, volgend jaar weer maar denk wel in een appartementje!
Was echt een supertof weekend!
Meesterlijk feest! Echt zwaar goed vermaakt! Max, hoe was Adaro eigenlijk?
En niet te vergeten; de stickers!
View on YouTube
View on YouTube

En niet te vergeten; de stickers!
View on YouTube
View on YouTube

Leuk Michael, heel leukwrote:Meesterlijk feest! Echt zwaar goed vermaakt! Max, hoe was Adaro eigenlijk?
N
Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
Jezus...daar durf ik mij niet aan te wagenwrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
N
Jij doet genoeg andere shit waar ik me niet aan waag :p
Haha die stickers werden op een gegeven moment echt op iedereen geplakt. Geniaalwrote:En niet te vergeten; de stickers!
wrote:Haha die stickers werden op een gegeven moment echt op iedereen geplakt. Geniaalwrote:En niet te vergeten; de stickers!
ha you missed me
en zo stoned vond ik jullie niet eens :Owrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
misschien was je het zelf ook waardoor het je niet opvielwrote:en zo stoned vond ik jullie niet eens :Owrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
N
Waren we ook niet eigenlijk. Het scheelt ook wel als je ultra hard aan t genieten bent en kei actief aan t stampen bent. Maar zodra er een DJ kwam met vrolijke melodien was t feest!
Neuh... Gangster was totaal niet stoned
Partyweed ftw =D Wel geniaal, zondag hele nacht over de camping gelopen om wiet proberen te fixen, omdat Gangster de zijne kwijt was. Toen we eindelijk hadden gevonden, had niemand vloei
Daardoor ook weer enorm veel nieuwe contacten opgedaan haha
Had je het nog gevonden trouwens? 
Partyweed ftw =D Wel geniaal, zondag hele nacht over de camping gelopen om wiet proberen te fixen, omdat Gangster de zijne kwijt was. Toen we eindelijk hadden gevonden, had niemand vloei
N
Ik zou zweren dat jij nog had gekocht. Wilde net vragen of die van je nog had gesmaakt? :p
Anyway, we hebben maandagochtend gewoon t weekend afgesloten met een dikke joint hoor.
Anyway, we hebben maandagochtend gewoon t weekend afgesloten met een dikke joint hoor.
Ja, ik was van plan het te kopen, maar jullie konden het niet vinden in de tentwrote:Ik zou zweren dat jij nog had gekocht. Wilde net vragen of die van je nog had gesmaakt? :p
dat komt dan door het 'meeroken' met jullie in de auto. want zelf doe ik die troep niet.wrote:misschien was je het zelf ook waardoor het je niet opvielwrote:en zo stoned vond ik jullie niet eens :Owrote:Mwa we hebben denk ik iets van 30-35 joints gerookt daarzo in totaal? :p
en andere soorten dopingwrote:Nee jij rookt alleen crystal meth toch
Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels 
Maar wij zeggen gewoon, de moordwrote:Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels
Kon jij weer praten op zondag...?wrote:Maar wij zeggen gewoon, de moordwrote:Best wel geniaal trouwens, helemaal kapot van Ran-D aan een picknick tafeltje gaan zitten. Draait Deepack ineens Evolution Complete, samen met Maximize op tafel gesprongen en alsnog maximaal los gegaan. Heerlijk! Wel grappig dat er vervolgens Fransen aan tafel gingen zitten (terwijl wij los aan het gaan waren) end at ze dan vervolgens ook nog durven te vragen of we daarmee willen ophouden. Sukkels
Who was there
Nobody has said they're going yet.