Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand soms de sitdown gefilmd? Wil wel is zien hoe erg we hem opfockte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:48 

Hardtraxx Newbie

Als u guys geïnteresseerd zijn, hier is een klein aftermovie ik deed voor een ander forum.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:49 

Hardtraxxer

Mooi feestje, en wat was ik kapot na ran-d in de insomnia, tering

hier btw bioweapon op camping

edit: heb meerdere uploads van qontinent.. niet allemaal even scherp ivm vette lens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:58 

Hardtraxxer

Wat een feest!! Echt fucking tof :D

Mijn verslagje:

Het was ongeveer 3 tot 4 uur rijden wat uit liep op 6 uur door file en ook nog is verkeerd rijden(kut tomtom).
Eindelijk daar rommel enzv meenemen en naar de camping lopen.
Bij eerste poortje moest ik armbandjes halen etc (zaten wel kut)

Eindelijk op de camping zoeken naar een plekje en komen we in een drukte terecht waar je gewoon geen tijd krijgt om je tent op te zetten :lol: maarjah toen stelde zoon meid voor om naar het 2de deel te gaan en daar te wachten.
Kwam ik daar aan dikke drukte en sjaggie mensen die zaten zeuren van toe dan enzv.
Toen begon het grappig te worden omdat het begon te regenen en toen kreeg iedereen kreeg gewoon schijt aan die lui met het lijntje, als resultaat dikke storm loop naar grote open vlaktes :D

Eindelijk tentje opgezet gingen we rond kijken (muziek was begonnen)
Komen we bij de eerste 3 stages aan en gingen we munten kopen.
Ik zag toen dat het maar 10 euro voor 7 munten was dus ik dacht van vette shit dit ook nog niet duur.
Kom ik bij de pizza boer begon echt scheel te kijken wat voor prijs het was :thumbdown: Idioot duur dus
Toen begon Bioweapon en als het klopt zag ik alleen kale ventje dus zijn we naar de camping gelopen.
Het was inmiddels rond uur 11:30 dus ik ging weer naar het festival terrein.
Het was effe wachten tot Chris One begon.
Hij opende zijn set met music made addict (remix) dus stond ik weer eens scheel te kijken.
Maarjah hij moest effe flink de tempo opvoeren tot hij eindelijk raw ging draaien.
Was verder een dikke set met: No Tomorow, Bitcrusher time etc, (wet niet of ik het had goed gespeld)
Terug op de camping gingen we een poging wagen om te slapen (mislukte natuurlijk compleet)

Zaterdag:
Ik werd al wakker om uur of 6 en was best al een kabaal op de camping.
Ik ging een eitje halen met spek als ontbijt (NIET TE VRETEN)
Het was toen uur 12 en gingen naar tms: Degos & Re-Done waren early setje aan het draaien.
Had er niet zo veel zin in dus ging ik rond kijken en snel weer terug naar de tent (mainstage was wel nice)
tot mijn verbazing viel ik in slaap en werd ik 3 uur later wakker.
Het was toen rond uur of 5 en thera was bezig (heb respect voor hem maar vind zijn muziek niks)
Nog effe wat gegeten etc en toen waren The Rebels aan de beurt.
Korte samenvatting van The Rebels: NICE.
Oke het was tijd voor Kodex en Sasha F (Eindelijk Sasha F meemaken.
Ze begonnen mij veelste zacht maarjah tijdje gewacht en eindelijk begon het harder te worden.
Op een gegeven moment terwijl ik aan het raggen was beukte een gek tegen me aan.
Dus draaide ik me om zag ik dat Thera ook aan het raggen was :D:D:D (geweldig)
Het was eigenlijk gewoon een meesterlijke set wat ze hadden gedraaid.
Na de set van Kodex en Sasha F ben ik gaan uitrusten in mijn tentje.
Niet veel later ging ik rond kijken tot mijn verbazing werd de showcase van A2 records opgeroepen. (helemaal vergeten)
Dus ik met big smile weer aan het raggen:P
Was wel een leuke set alleen op Ran-D meuk na (gewoon vreselijk)
Gewacht tot het vreselijke setje van Evil Activities en Viper.
Zaterdag was voorbij en tijd voor een paar uur slaap wat gelukkig tot mijn verbazing gewoon goed ging.

Zondag:
De bedoeling van deze dag was The beholder, JoS en Titan en Chris One.
We kwamen aan bij Kodex aan (mid) en was lekker hard aan het draaien.
Helaas had ik eerste stuk gemist want vond het lekkere set zover.
Toen kwamen we aan bij Ran-D dus dat werd vluchten.
Omdat ik zoveel rond liep werd ik het een beetje beu van dezelfde tracks.
Wat echt mijn strot kwam was gewoon die kut troep van Ran-d en gunz of shit.
Sorry maar ik vind het walgelijk en weet niet wat mensen er mooi aan vinden.
1 ding weet ik wel ik sluit mijn oren als ik een nummer hoor van hem/hun.
Maarjah wat ik echt geweldig vond aan ran-d was, toen hij weg ging was die meuk in die tent ook weg :D
Beholder had wel een leuke set maar niet iets byzonder.
JoS en Titan begonnen met Midnight freakz en eindige met een legendarische remix van Symphonic Feedback.(was top setje)
Het was warm, zwaar, kapot en het was tijd voor Chris One.
Ik was gewoon stuk maar moest gewoon door gaan, hij draaide op zich wel lekker alleen jammer op ran-d meuk na.
Wat ik wel tof vond was de volk dat bleef staan na een half uur (bfront setje was begonnen) en gewoon handje klap moment doen terwijl er een x 20 man was.
Waren wel vrelijke eri mensen in die tent die zaten te huppelkutten en de was een aap die mij van achteren greep en rondjes wou gaan tollen met me.
Richting einde van Chris One naar huis gegaan.

Conclusie:
Achjah vond zondag minder dan zaterdag maar dat kwam gewoon door het herhaalde nieuwe tracks (bestaan volgens mij ook nummers van 2008/2010 die leuk zijn)
Nog een reden dat zondag minder was kwam door mezelf omdat ik stuk was xD

+++Kodex en Sasha F
++Chris One
+Veel Hardtraxxers gezien ;)
+Hele tms reeks
+Andere raw tentje.
+nog wel meer maar herinner me niet meer wat. :lol:

---Slaap
---Duur
-Drugs gebruik rond om me heen was fucking erg.(vind niet erg alleen zwak)
-Ran-D tracks
-Regen

Was gewoon een tering nice feest. (100% voor herhaling vatbaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:02 

Donateur

Ik heb het idee dat jij de tracks van Ran-D (en Adaro) niet zoveel soeps vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:09 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik heb het idee dat jij de tracks van Ran-D (en Adaro) niet zoveel soeps vind?

Op zich adaro niet veel meegemaakt alleen die samenwerkingen met Ran-D vind ik 0%
Adaro heb ik geskipped voor wat rust (wou wel even kijken maar was rust nodig:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:13 

Artiest

Wat een bazenweekend zeg! bekaf maar het was zeker de moeite waard!

Bedankt allemaal! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

top feest :D veel van mensen van hardtraxx gezien
alleen die camping :sick: door die kut regen

maar hoogte punten waren toch wel

Jack of sound & Titan
The Machine & Crypsis
Thera & Geck-o
en B-front waar ik als enigste vooraan losging had ik het gevoel

en en Eptic :love: waat een dubstep baas nog maar 17 of 18 en nu al een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een ziek weekendje, geen zin aan een verslag wordt toch te lang. :P Laten we het erop houden dat dit haast wel het beste weekend van me leven moet zijn geweest. Wat een gekte in Belgenland, TMS stages waren super dik, de main heb ik nog geen eens anderhalf uur gezien op twee dagen tijd. Zegt al genoeg. :worship:

Beste sets voor mij:
1. Chain Reaction vs Radical Redemption (Jammer van het gekloot met geluid)
2 .Crypsis vs The Machine
3. Thera vs Geck-O
4. Jack of Sound vs Titan

Voor de rest waren het allemaal ook wel dikke sets, maar B-Front mag van mij kappen met live sets en gewoon lekker DJ sets blijven doen want daar is hij baas in! Onlangs dat was dat wel een leuk uitstapje naar de main.

hdhessel schreef:
en B-front waar ik als enigste vooraan losging had ik het gevoel

Dat gevoel had ik dus ook, stond bijna tegen de hekken beetje recht van de stage en zelfs daar was het best wel een dooie bedoeling waar ik me verder niet veel heb van aangetrokken hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:32 

Hardtraxx Elite

in zie dit dan http://www.telegraaf.nl/binnenland/1037 ... buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:37 

Donateur

hdhessel schreef:

Toch niet zo bijzonder? Gebeurd op elk groot feest wel een keer volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

hahaha, idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:43 

Hardtraxx Elite

ja echt zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:44 

Donateur

hdhessel schreef:

Nou 400 pillen is wel bijzonder ;) Straatwaarde 2000 euro, vind ik niet niks haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:46 

Donateur

dawasiknie schreef:
Nou 400 pillen is wel bijzonder ;) Straatwaarde 2000 euro, vind ik niet niks haha.

Ik denk dat er op die camping voor een klein kapitaal aan drugs lag hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:46 

Donateur

Supervet feestje! Lekker sfeertje weer en wederom erg gezellig! :)
Thanks iedereen!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:16 

Hardtraxx Newbie

Zondag vond ik iets minder dan zaterdag.

Maar zeer goed vermaakt!

Geck- & Thera op zaterdag waren natuurlijk weer heerlijk bezig.
R3bels vond ik opzich ook wel lekker klinken :)
Chain Reaction vs Radical Redemption waren weer goed aan het knallen.

Op zondag smerig goed vermaakt op Alphaverb..
Jack of Sound & Titan wat een heerlijke set!
Crypsis & The Machine was ook genieten :)

Tijdens Deepack & Stereotuners naar huis gegaan omdat ik helemaal kapot was van die 2 dagen met 1 uurtje slaap.

Tot Decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:17 

Donateur

dawasiknie schreef:
hdhessel schreef:

:o Chukkels zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

Komt zo een langer verslagje gok ik:

Topmomenten:
- Preparty: VEEL te vet! Zoveel gezelligheid gezien, helemaal top!
- Ran-D: Dragenser; zonde dat je weg bent gegaan want dit was de beste set van de dag ongeveer. Zoveel sterke tracks gehoord!
- A2 Showcase en met name die Tonight remix, heeeel erg vette plaat. Ik durf er bijna een wedje op te leggen dat dit wel de plaat van 2011 kan worden.
- Da Tweekaz: Vorig jaar was de zondag een beetje moeilijk voor mensen, maar Da Tweekaz hebben een hoop energie erin gepompt, heerlijke set!
- Frequencerz en Tartaros draaiden heerlijk op zaterdagavond
- GEMINIZERS: Wat-een-act! Ik was totaal kapot erna! Gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
hdhessel schreef:

Toch niet zo bijzonder? Gebeurd op elk groot feest wel een keer volgens mij..

Citaat:
The Qontinent is een muziekfestival dat zich richt op dancegenres als jump, techno en dubstep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:46 

Artiest

Ben ook weer terug!
Tering vet was het weer, ik ga niet alles opnoemen, veel hardtraxxers gezien uiteraard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:04 

Komt wall of text!

Zo.. Na enige discussie over wanneer we precies zouden vertrekken, zijn we vertrokken rond een uur of 11 richting Wachtebeke. Kwamen rond 1-2u aan, oftewel nog precies genoeg tijd om alle spullen naar voren te brengen vanuit de auto, even spullen neer te plempen en nog wat te chillen voor de deur. Om iets over 3en naar de camping toe, moesten we eerst gaan wachten voor een lijn en daar spullen neerzetten / plek claimen. Duurde dus allemaal vrij lang, maar uiteindelijk stond ieder tentje wel strak langs elkaar. Kwestie van ervaring blijkbaar want het werkte toch wel.

Langzaamaan in de stemming gekomen om eens even lekker naar hardstyle te gaan luisteren :p We begonnen met San Miquel. Draaide best leuke plaatjes (Tis wel nog effe flink graven na een heel weekend hardstyle geluisterd te hebben. Volgens mij draaide die blame it on the editz (die die gedurfd, maar helaas niet super matchend op de 2e climax al in mixte.) Waarschijnlijk ook de reden dat ik die plaat hebben onthouden. Desalniettemin vond ik het een lekker setje om mee te beginnen! Daarna kwam Mind Illusion die deed wat hij eigenlijk altijd doet. Strak mixen, weinig tot niet teasen, niet met faders spelen, en wat oude bekende met zijn favorietjes afwisselen. E-fect - Glorification remix kwam langs, Can't Stop, Answers.

Daarna eventjes bioweapon meegepakt. Standaard shit, ook niet lang gebleven. Was niet vervelend, maar ook niet dat je graag wilde blijven. Daarna gingen we eventjes naar de andere stage naar de schranz. Ondanks dat de linkerkant van t geluid t niet deed, was dat wel echt monsterlijk gaaf! Zit zo ontzettend veel drive in. Lekker half uurtje geknald daar.

Wasted Penguinz hebben we niet gezien, maar ze sloten af met music on my mind van showtek. The... FUCK?! Na eigenlijk alleen Chris One op Loudness gehoord te hebben, en in wat mixjes van the magic show was ik wel erg benieuwd hoe die t dit keer ging doen. En hij deed t goed! The Virus Spreads / Face The Enemy / MMA Remix en nog wat dikke platen was echt erg netjes! Mixwerk prima, sfeer prima, opbouw zeeeer prima, geluid prima: Dikke afsluiting van de pre-party! Was wel taai dat die area erg klein was en ook nog buiten terwijl het regende. Maar ach! Toch prima!

Ugh, rest van t verslag zoek k nou niet meer.
Wel nog flink wat hardtraxxers gezien!
P-Stylez / Nando / QnalQut / Banaanslak / Chukkels / Khadber / G1LL / Solutio / 93Wesley93 / Mr. Lellebel / Maximizer.. Ehh.. De altijd sympathieke Jor-D die Gangsterdwerg begroet met vieze homo. Altijd netjes! Sorry als ik wat mensen vergeten ben! Ben ook denk ik maar in totaal 5 uurtjes niet stoned geweest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Nando

Vergeten te bellen :P moeten we andere x dat biertje maar pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:02 

Hardtraxxer

Pfffooeewiiee!!! Wat een dag!

Echt supergezellig met iedereen bij The Magic Show area!!
Hele dag ouwe hoeren en dansen.. en dan ook nog eens af mogen sluiten!!! :yay: :clap:

IEDEREEN BEDANKT DIE BIJ ONZE AFSLUITING WAS!!! :worship:
Respect for the survivors!!!

Wij hebben in ieder geval (zichtbaar) genoten!!!

THNX!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

The Geminizers schreef:
urvivors!!!
Wij hebben in ieder geval (zichtbaar) genoten!!!

Niet te merken anders ;).

Nee echt bi-zar vet! Jullie samen die echt alles geven in dat ene uurtje. Mark (met pet) links op de booth, de ander mixend, Da Syndrome rechts; en GAAN! Hele booth doormidden!

Echt respect voor dat ene uurtje. Ontzettend mooi.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten