Wat een feest!! Echt fucking tof

Mijn verslagje:
Het was ongeveer 3 tot 4 uur rijden wat uit liep op 6 uur door file en ook nog is verkeerd rijden(kut tomtom).
Eindelijk daar rommel enzv meenemen en naar de camping lopen.
Bij eerste poortje moest ik armbandjes halen etc (zaten wel kut)
Eindelijk op de camping zoeken naar een plekje en komen we in een drukte terecht waar je gewoon geen tijd krijgt om je tent op te zetten

maarjah toen stelde zoon meid voor om naar het 2de deel te gaan en daar te wachten.
Kwam ik daar aan dikke drukte en sjaggie mensen die zaten zeuren van toe dan enzv.
Toen begon het grappig te worden omdat het begon te regenen en toen kreeg iedereen kreeg gewoon schijt aan die lui met het lijntje, als resultaat dikke storm loop naar grote open vlaktes

Eindelijk tentje opgezet gingen we rond kijken (muziek was begonnen)
Komen we bij de eerste 3 stages aan en gingen we munten kopen.
Ik zag toen dat het maar 10 euro voor 7 munten was dus ik dacht van vette shit dit ook nog niet duur.
Kom ik bij de pizza boer begon echt scheel te kijken wat voor prijs het was

Idioot duur dus
Toen begon Bioweapon en als het klopt zag ik alleen kale ventje dus zijn we naar de camping gelopen.
Het was inmiddels rond uur 11:30 dus ik ging weer naar het festival terrein.
Het was effe wachten tot Chris One begon.
Hij opende zijn set met music made addict (remix) dus stond ik weer eens scheel te kijken.
Maarjah hij moest effe flink de tempo opvoeren tot hij eindelijk raw ging draaien.
Was verder een dikke set met: No Tomorow, Bitcrusher time etc, (wet niet of ik het had goed gespeld)
Terug op de camping gingen we een poging wagen om te slapen (mislukte natuurlijk compleet)
Zaterdag:
Ik werd al wakker om uur of 6 en was best al een kabaal op de camping.
Ik ging een eitje halen met spek als ontbijt (NIET TE VRETEN)
Het was toen uur 12 en gingen naar tms: Degos & Re-Done waren early setje aan het draaien.
Had er niet zo veel zin in dus ging ik rond kijken en snel weer terug naar de tent (mainstage was wel nice)
tot mijn verbazing viel ik in slaap en werd ik 3 uur later wakker.
Het was toen rond uur of 5 en thera was bezig (heb respect voor hem maar vind zijn muziek niks)
Nog effe wat gegeten etc en toen waren The Rebels aan de beurt.
Korte samenvatting van The Rebels: NICE.
Oke het was tijd voor Kodex en Sasha F (Eindelijk Sasha F meemaken.
Ze begonnen mij veelste zacht maarjah tijdje gewacht en eindelijk begon het harder te worden.
Op een gegeven moment terwijl ik aan het raggen was beukte een gek tegen me aan.
Dus draaide ik me om zag ik dat Thera ook aan het raggen was

:D:D (geweldig)
Het was eigenlijk gewoon een meesterlijke set wat ze hadden gedraaid.
Na de set van Kodex en Sasha F ben ik gaan uitrusten in mijn tentje.
Niet veel later ging ik rond kijken tot mijn verbazing werd de showcase van A2 records opgeroepen. (helemaal vergeten)
Dus ik met big smile weer aan het raggen:P
Was wel een leuke set alleen op Ran-D meuk na (gewoon vreselijk)
Gewacht tot het vreselijke setje van Evil Activities en Viper.
Zaterdag was voorbij en tijd voor een paar uur slaap wat gelukkig tot mijn verbazing gewoon goed ging.
Zondag:
De bedoeling van deze dag was The beholder, JoS en Titan en Chris One.
We kwamen aan bij Kodex aan (mid) en was lekker hard aan het draaien.
Helaas had ik eerste stuk gemist want vond het lekkere set zover.
Toen kwamen we aan bij Ran-D dus dat werd vluchten.
Omdat ik zoveel rond liep werd ik het een beetje beu van dezelfde tracks.
Wat echt mijn strot kwam was gewoon die kut troep van Ran-d en gunz of shit.
Sorry maar ik vind het walgelijk en weet niet wat mensen er mooi aan vinden.
1 ding weet ik wel ik sluit mijn oren als ik een nummer hoor van hem/hun.
Maarjah wat ik echt geweldig vond aan ran-d was, toen hij weg ging was die meuk in die tent ook weg

Beholder had wel een leuke set maar niet iets byzonder.
JoS en Titan begonnen met Midnight freakz en eindige met een legendarische remix van Symphonic Feedback.(was top setje)
Het was warm, zwaar, kapot en het was tijd voor Chris One.
Ik was gewoon stuk maar moest gewoon door gaan, hij draaide op zich wel lekker alleen jammer op ran-d meuk na.
Wat ik wel tof vond was de volk dat bleef staan na een half uur (bfront setje was begonnen) en gewoon handje klap moment doen terwijl er een x 20 man was.
Waren wel vrelijke eri mensen in die tent die zaten te huppelkutten en de was een aap die mij van achteren greep en rondjes wou gaan tollen met me.
Richting einde van Chris One naar huis gegaan.
Conclusie:
Achjah vond zondag minder dan zaterdag maar dat kwam gewoon door het herhaalde nieuwe tracks (bestaan volgens mij ook nummers van 2008/2010 die leuk zijn)
Nog een reden dat zondag minder was kwam door mezelf omdat ik stuk was xD
+++Kodex en Sasha F
++Chris One
+Veel Hardtraxxers gezien
+Hele tms reeks
+Andere raw tentje.
+nog wel meer maar herinner me niet meer wat.
---Slaap
---Duur
-Drugs gebruik rond om me heen was fucking erg.(vind niet erg alleen zwak)
-Ran-D tracks
-Regen
Was gewoon een tering nice feest. (100% voor herhaling vatbaar)