Wat een vet feest, maak morgen een groter verslag. Heb Gangsterdwerg, Nazale & Marino gemeet, toffe gasten, ook nog met Nando, Freddyadu, The I's en Festuca gesproken

en misschien nog meer maar dat weet ik niet meer haha.
Zwaar minpunt was het geluidstechniek mannetje.. zachter zetten bij Chain Reaction & Radical Redemption.. wat een mongool joh. En niet klein beetje zachter, maar het ging gelijk moeilijker om los te gaan.
Verder was het echt een Dik feest.
Dit hebben we Bezocht
- Sinisters Souls (dubstep om in te komen, was best lekker)
- Thera vs Geck-o (No.. nO.. no.. noBODY messes with the king! en natuurlijk 2-1 dj tool, haha wat een sfeer)
- The R3bels (Alleen was daar de bass ineens weg ofzo, dus waren we gaan eten, jammer.. had wel zin in The R3bels LIVE)
- Kodex vs Sasha F (was ook weinig bass, maar toen we later terugkwamen was het beter)
- Art of Fighters (Oh My Sun nog meegapakt

)
- Negative A (Gewoon keihard raggen)
- The Prophet (Nja, niet los gaan, beetje hangen bij de banken.. toen we er heen liepen en ik hoorde just dont care zijn we dichterbij de Thunderdome tent gaan zitten)
- A2 Records Showcase (Super vet, maar mede door G, N & M

.. En de tering, dat nieuwe nr van Gunz for Hire (die voor HoTD) wat een knaller!)
- Solutio & The I's (Wat een mixwerk, perfect, super lekkere tracks ook!)
- Chain Reaction & Radical Redemption (Buiten die tering mongool die het geluid zachter zette was het echt wel lekker, maar we zijn toch naar AVIO Live gegaan, mede door het geluid)
- AVIO Live (Knallen BAM! Vond wel raar dat Triangle for Life werd gedraaid zo laat, maar de sfeer was super.. al weten die belgen niet hoe je los moet gaan op rauwe tracks.. ze kenne alleen HEEEEEEEE HOOOO roepen,(niet iedereen naturlijk)
Daarna naar huis, moesten nog 2 uur naar huis en met de pendelbus.. jammer had nog wel The Geminizers willen meemaken met hun super mixwerk, maarja ik was met meerdere dus dan hebb je bijna geen keus.
Ook vet om de Sitdown te verpesten met Gangsterdwerg, iedereen ging zitten, wij bleven staan en G ging op me nek haha. Sowieso op de aftermovie. Kan bijna niet anders. Iedereen zat om ons heen.
En de stage was eht fuking dik, vooral toen het donker was.. vet gedaan met die " ooglasers"
PUT IT ON CMON! (ook goed de stage effecten te zien)
http://t.co/zUhGRDh?type=js