Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Is de Pre Party open air of in een tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 23:50 

Hardtraxxer

is er al iemand die wat van foto's heeft kunnen maken. Ben namelijk erg benieuwt wat ik morgen ga aantreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 01:25 

Hardtraxxer

Bananenboot schreef:
is er al iemand die wat van foto's heeft kunnen maken. Ben namelijk erg benieuwt wat ik morgen ga aantreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

Hoe duur zijn deurtickets? Kansloos dat de verkoop online nu al gesloten is.. pff..
Beetje dom ook van mezelf maar er waren nog twijfelaars en die online verkoop ging 23.00 dicht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 10:44 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Hoe duur zijn deurtickets? Kansloos dat de verkoop online nu al gesloten is.. pff..
Beetje dom ook van mezelf maar er waren nog twijfelaars en die online verkoop ging 23.00 dicht ofzo.

btje dom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 10:57 

Hardtraxx Newbie

Verdomme! Het is ondertussen weeral aan het regenen!
Over een half uur (half 12) rijden we door.. hopen dat in Wachtebeke 7 zonnen schijnen!
Om 12 uur staan we wel aan de ingang denk ik :thumbsup:

Ik heb er zin in!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Mainstage ziet er hetzelfde uit als de flyer, vond die van vorig jaar vetter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:21 

nielstil schreef:
Mainstage ziet er hetzelfde uit als de flyer, vond die van vorig jaar vetter :)

Ik vind die van dit jaar juist vetter vorig jaar was het een simpele raket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Wat een vet feest, maak morgen een groter verslag. Heb Gangsterdwerg, Nazale & Marino gemeet, toffe gasten, ook nog met Nando, Freddyadu, The I's en Festuca gesproken :) en misschien nog meer maar dat weet ik niet meer haha.

Zwaar minpunt was het geluidstechniek mannetje.. zachter zetten bij Chain Reaction & Radical Redemption.. wat een mongool joh. En niet klein beetje zachter, maar het ging gelijk moeilijker om los te gaan.

Verder was het echt een Dik feest.

Dit hebben we Bezocht

- Sinisters Souls (dubstep om in te komen, was best lekker)
- Thera vs Geck-o (No.. nO.. no.. noBODY messes with the king! en natuurlijk 2-1 dj tool, haha wat een sfeer)
- The R3bels (Alleen was daar de bass ineens weg ofzo, dus waren we gaan eten, jammer.. had wel zin in The R3bels LIVE)
- Kodex vs Sasha F (was ook weinig bass, maar toen we later terugkwamen was het beter)
- Art of Fighters (Oh My Sun nog meegapakt :D)
- Negative A (Gewoon keihard raggen)
- The Prophet (Nja, niet los gaan, beetje hangen bij de banken.. toen we er heen liepen en ik hoorde just dont care zijn we dichterbij de Thunderdome tent gaan zitten)
- A2 Records Showcase (Super vet, maar mede door G, N & M :D .. En de tering, dat nieuwe nr van Gunz for Hire (die voor HoTD) wat een knaller!)
- Solutio & The I's (Wat een mixwerk, perfect, super lekkere tracks ook!)
- Chain Reaction & Radical Redemption (Buiten die tering mongool die het geluid zachter zette was het echt wel lekker, maar we zijn toch naar AVIO Live gegaan, mede door het geluid)
- AVIO Live (Knallen BAM! Vond wel raar dat Triangle for Life werd gedraaid zo laat, maar de sfeer was super.. al weten die belgen niet hoe je los moet gaan op rauwe tracks.. ze kenne alleen HEEEEEEEE HOOOO roepen,(niet iedereen naturlijk)

Daarna naar huis, moesten nog 2 uur naar huis en met de pendelbus.. jammer had nog wel The Geminizers willen meemaken met hun super mixwerk, maarja ik was met meerdere dus dan hebb je bijna geen keus.

Ook vet om de Sitdown te verpesten met Gangsterdwerg, iedereen ging zitten, wij bleven staan en G ging op me nek haha. Sowieso op de aftermovie. Kan bijna niet anders. Iedereen zat om ons heen.

En de stage was eht fuking dik, vooral toen het donker was.. vet gedaan met die " ooglasers"

PUT IT ON CMON! (ook goed de stage effecten te zien)

http://t.co/zUhGRDh?type=js
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 16:28 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Wat een vet feest, maak morgen een groter verslag. Heb Gangsterdwerg, Nazale & Marino gemeet, toffe gasten, ook nog met Nando, Freddyadu, The I's en Festuca gesproken :) en misschien nog meer maar dat weet ik niet meer haha.

Zwaar minpunt was het geluidstechniek mannetje.. zachter zetten bij Chain Reaction & Radical Redemption.. wat een mongool joh. En niet klein beetje zachter, maar het ging gelijk moeilijker om los te gaan.

Verder was het echt een Dik feest.

Dit hebben we Bezocht

- Sinisters Souls (dubstep om in te komen, was best lekker)
- Thera vs Geck-o (No.. nO.. no.. noBODY messes with the king! en natuurlijk 2-1 dj tool, haha wat een sfeer)
- The R3bels (Alleen was daar de bass ineens weg ofzo, dus waren we gaan eten, jammer.. had wel zin in The R3bels LIVE)
- Kodex vs Sasha F (was ook weinig bass, maar toen we later terugkwamen was het beter)
- Art of Fighters (Oh My Sun nog meegapakt :D)
- Negative A (Gewoon keihard raggen)
- The Prophet (Nja, niet los gaan, beetje hangen bij de banken.. toen we er heen liepen en ik hoorde just dont care zijn we dichterbij de Thunderdome tent gaan zitten)
- A2 Records Showcase (Super vet, maar mede door G, N & M :D .. En de tering, dat nieuwe nr van Gunz for Hire (die voor HoTD) wat een knaller!)
- Solutio & The I's (Wat een mixwerk, perfect, super lekkere tracks ook!)
- Chain Reaction & Radical Redemption (Buiten die tering mongool die het geluid zachter zette was het echt wel lekker, maar we zijn toch naar AVIO Live gegaan, mede door het geluid)
- AVIO Live (Knallen BAM! Vond wel raar dat Triangle for Life werd gedraaid zo laat, maar de sfeer was super.. al weten die belgen niet hoe je los moet gaan op rauwe tracks.. ze kenne alleen HEEEEEEEE HOOOO roepen,(niet iedereen naturlijk)

Daarna naar huis, moesten nog 2 uur naar huis en met de pendelbus.. jammer had nog wel The Geminizers willen meemaken met hun super mixwerk, maarja ik was met meerdere dus dan hebb je bijna geen keus.

Ook vet om de Sitdown te verpesten met Gangsterdwerg, iedereen ging zitten, wij bleven staan en G ging op me nek haha. Sowieso op de aftermovie. Kan bijna niet anders. Iedereen zat om ons heen.

En de stage was eht fuking dik, vooral toen het donker was.. vet gedaan met die " ooglasers"

Dat HEEEE HOOOO van die kut belgen komt een beetje me strot uit moet ik zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 16:37 

Ja dat was inderdaad ook echt fucking irritant net als die sit downs moeten ze ook mee kappen bleef gister ook express staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Ja dat was inderdaad ook echt fucking irritant net als die sit downs moeten ze ook mee kappen bleef gister ook express staan :/

Was komisch, ik hoorde Feel my Fire ingemixt worden, dus ik zeg tegen Nazale, is er al een sit down geweest? Nazale: Nee gelukkig niet! .. Toen wist ik dus al dat die wel nu zo'n beetje zou komen dan.. dus ik hoorde het bpm omlaag lopen en Villain liep met zijn blije kop en zijn mobieltje. Dus ik zeg tegen G, beter ga je op me nek zitten bij de sitdown. Iedereen om ons heen zat, en heeee hooo te schreeuwen, en G ging op me nek zitten.. iedereen gek naar ons kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:34 

Hardtraxxer

ja idd gewoon met zijn 2e blijven staan want die sit downs hebben we nu wel genoeg gezien.
en die hee hoo met wessel wel tog zkr wel zo'n 7 keer gehoord. :thumbdown:
wel leuk toen ze dat bij de magic show stage probeerde (ik denk bij the r3bels) dat toen helemaal niemand mee wilde doen:P :thumbup:
nieuwe gunz for hire naar mijn idee de eerste echte knaller, :oh:
AVIO tuurlijk weer geweldig :yay: en ofc een kleine poging om het treintje te laten komen ertussen in.
na die set wel helemaal kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 21:52 

Hardtraxxer

Negative A :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:07 

Hardtraxxer

Ben net terug. Ik vond het echt een van de vetste feesten die ik gehad heb. Hele goeie sfeer en vrij goed geluid (op sommige area's na). De twee grote minpunten waren het weer en dat verschrikkelijke heeee hoooo de hele tijd (dan nog even de mensen die heel hard van links naar rechts gaan springen buiten beschouwing gelaten). De hoogte punten waren A2 rec. Showcase, Avio live en in mindere mate NC maar dat zal wel komen doordat die daar tussen zat. Verder was de stage wel oké. Al met al heb ik me zeer goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 08:33 

Hardtraxx Veteran

Was een geweldig weekend :clap:
Mijn verslag komt als ik minder brak ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:52 

Hardtraxx Addict

Bananenboot schreef:
De twee grote minpunten waren het weer en dat verschrikkelijke heeee hoooo de hele tijd (dan nog even de mensen die heel hard van links naar rechts gaan springen buiten beschouwing gelaten).

Ja echt, ze moeten daar echt mee ophouden, dat heen en weer springen van die gasten is zo associaal gedrag, de helft van het heen en weer gaan stampen ze mensen bijna omver en letten nergens op. Dat is dan weer typisch voor dat volk, meer zeg ik er niet over.
En dat geschreeuw kwam mij de neusgaten uit (vooral op de camping).
En opnieuw stelde het weer mij dik teleur, de hele nacht regen tot vroeg in de ochtend en zag het zo grijs als het haar van mijn moeder, beetje zelfde weer als op Defqon.1, zal ik maar zeggen.

Anyway, het was wel een vet feest, die pre-party was lekker @ Hardstyle Hill.
Maar ik vond de zaterdag toch wel de beste dag van het hele weekend, dankzij Adaro, Frequencerz Vs. Tartaros, Solutio & The I's, Chain Reaction Vs. Radical Redemption & The Geminizers.
Hun stage van The Magic Show was echt super, de echte Raw Hardstyle fans zag je beuken op zoveel nummers, ik had er de dag erna ook veel spierpijn aan overgehouden :P
Zo'n duistere, rauwe sfeer was echt geweldig, mensen die van de camping kwam zag je zo kijken met hun mond vol tanden toen ze het geweld zagen onder die tent, daar voelde ik mij echt thuis :P

De zondag was ook nice, maar ik had teveel last aan mijn kuiten om nog goed te staan doorrammen, en door het feit dat ik bijna niet geslapen had (na pre-party EN zaterdag). En ook waren er veel tracks die al meerdere malen gespeeld waren de dag ervoor, maar Frontliner en B-Front Live waren dan weer supergoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:56 

Hardtraxx Addict

Wat een festival was dit!!!

Zowel zaterdag als zondag echt heerlijke sets gehoord en beide dagen echt een top sfeer! Jammer van t weer alleen, maar ach.
Thera vs Geck-o met afstand sowieso de beste set van t hele festival!!
Crypsis vs The Machine was ook echt te geniaal, een nette nummer 2 voor mij.
AVIO was ook echt weer heerlijk!!

Daarnaast waren Frequencerz & Tartaros, Solutio & The I's, Chain Reaction & Radical Redemption, laatste half uur van de A2 showcase, JoS & Titan en Chris One echt te geniaal!!
Zeker dat ik nu nog wat vergeet, er was zoveel vets!

En zoals hier boven ook al wordt beschreven die nieuwe Gunz 4 Hire plaat is weer een pareltje!!
KINGS OF THE UNDERGROUND!!!!!! :bomb: :bomb: :yay: :yay:

PS: Heeee Hoooo, moet echt verboden worden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Kings of the Undetground is zooooooooooooooooo baas! :love: Verslag komt nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Weekendje genieten :) heerlijke drie dagen feest gehad, nu wel helemaal naar de donder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:49 

Hardtraxxer

Pfff wat heb ik achterlijk hard genoten dit weekend, best feest :D

Edit:

p-stylez schreef:

Volgens mij stond ik bij jullie? Want ik hoor mezelf schreeuwen in het filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:54 

Hardtraxx Newbie

Het was idd echt een geniaal weekend!! :bomb:
Ik ben 2 dagen gegaan, zonder camping...
Zaterdag was de beste dag.. komt ook omdat gisteren mijn benen niet meer optimaal werkten (na zaterdag de hele dag te stampen en zondagochtend een voetbaltraining te hebben gehad) :P

Mijn helden:
Zaterdag: Ruthless op Hard2remember stage, Brennan Heart, A2 records Showcase.
Ennuh haha, die Thera en Geck-o , wat een gekken :D Van die gekke bekken trekken hele tijd.

Zondag: Headhunterz draaide verrassend goed vond ik... al was ik tijdens het begin van Headhunterz aan het eten.
Deepack was vet op de main, van het laatste deel wat ik gezien heb.
Bioweapon en Ran-D bij de Magic Show :woot: :drool: :bomb:

Zaterdag was het jammer van de regen, de eerste paar uur, maar voor de rest zo goed als droog.
Zondag was echt een topdag met het weer!!

Aan AVIO live vond ik trouwens niks aan.. ik heb ze al een paar keer eerder horen draaien, maar totaal niet mijn ding.
En dat terwijl er zoveel goede verhalen over zijn.. ik weet ook niet aan wat het ligt :)

Volgend jaar zeker weer! En ik ben al benieuwd naar de aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Wat ben ik naar de klote zeg, echt niet gezond. Wat een weekend zeg! Maar ik ben nu ook maar te lam om verder iets te typen dus zie jullie morgen wel weer houdoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:22 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Wat ben ik naar de klote zeg, echt niet gezond. Wat een weekend zeg! Maar ik ben nu ook maar te lam om verder iets te typen dus zie jullie morgen wel weer houdoe.

Nu alweer lam? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Newbie

THE QONTINENT 2011 || D-BLOCK & S-TE-FAN || MAINSTAGE || HD

THE QONTINENT 2011|| A² RECORDS SHOWCASE || ALPHA² , RAN-D , ADARO , E-FORCE || MAINSTAGE || HD

THE QONTINENT 2011 || UNLOADERS || MAINSTAGE || HD

THE QONTINENT 2011 || STEPHANIE || MAINSTAGE || HD
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten