Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je zegt net dat je niet gaat? xd

Anyway, ik denk dat er wel wat mensen willen rijden als je toch op maandag weer nuchter naar huis kan rijden, en anders ga ik wel op de fiets, ik moet en zal er komen :loving:

Robert verandert nog sneller van mening dan het weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Edwinn schreef:
Vorig jaar hadden ze op Zaterdag een Hard 2 Remember area en had Zondag een paar leuke acts. Hmm even kijken wat dit jaar de line-up wordt, 60 euro vindt ik niet veel, lijkt me best leuk om te doen als de line-up me aanspreekt. Moet dan natuurlijk nog wel mensen hebben.. :P


je kan wel met ons mee ^^

Als jij gaat tenminste. Ik vindt alles prima! :) Met z'n vieren is het trouwns maar 197,50, dat is nog geen 50 euro per persoon. Maarja, eerst line-up afwachten voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 21e waarschijnlijk meteen kaarten halen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
De 21e waarschijnlijk meteen kaarten halen! :D


Idd :innocent: hier moet ik gewoon naartoe :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 09:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We kunnen wel een meeting doen ? dat we allemaal de tenten bij elkaar zetten ? hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 10:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Als ze het tenten neerzetten op dezelfde manier als vorig jaar doen, dan moet je elkaar al meeten vóórdat je het veld op loopt om je tent neer te zetten. Omdat het nogal gestructureerd gaat en je niet zomaar op een plek kan gaan zitten met niks om je heen :P Het hele veld wordt strak volgepropt :P
Dus later even je tentjes verplaatsen om naast iemand te gaan zitten gaat niet zo makkelijk werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Als ze het tenten neerzetten op dezelfde manier als vorig jaar doen, dan moet je elkaar al meeten vóórdat je het veld op loopt om je tent neer te zetten. Omdat het nogal gestructureerd gaat en je niet zomaar op een plek kan gaan zitten met niks om je heen :P Het hele veld wordt strak volgepropt :P
Dus later even je tentjes verplaatsen om naast iemand te gaan zitten gaat niet zo makkelijk werken


Haha en als je wat later bent kom jij bij THUNDERDOME gasten in de voortuin te liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
misschien wel aanwezig :P, moet ff kijken hoe me budget gaat slinken deze maanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er weer een HT stage? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Jor-D schreef:
Als ze het tenten neerzetten op dezelfde manier als vorig jaar doen, dan moet je elkaar al meeten vóórdat je het veld op loopt om je tent neer te zetten. Omdat het nogal gestructureerd gaat en je niet zomaar op een plek kan gaan zitten met niks om je heen :P Het hele veld wordt strak volgepropt :P
Dus later even je tentjes verplaatsen om naast iemand te gaan zitten gaat niet zo makkelijk werken


Haha en als je wat later bent kom jij bij THUNDERDOME gasten in de voortuin te liggen :P

Ik was er vorig jaar redelijk op tijd. Lag ook bij Thunderdome gasten in de voortuin die hun eigen subwoofers hadden meegebracht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Als ze het tenten neerzetten op dezelfde manier als vorig jaar doen, dan moet je elkaar al meeten vóórdat je het veld op loopt om je tent neer te zetten. Omdat het nogal gestructureerd gaat en je niet zomaar op een plek kan gaan zitten met niks om je heen :P Het hele veld wordt strak volgepropt :P
Dus later even je tentjes verplaatsen om naast iemand te gaan zitten gaat niet zo makkelijk werken

Ja gewoon voor dat we naar binnengaan allemaal bij elkaar verzamelen en dan neerzetten haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
roberttt schreef:
Edwinn schreef:
Vorig jaar hadden ze op Zaterdag een Hard 2 Remember area en had Zondag een paar leuke acts. Hmm even kijken wat dit jaar de line-up wordt, 60 euro vindt ik niet veel, lijkt me best leuk om te doen als de line-up me aanspreekt. Moet dan natuurlijk nog wel mensen hebben.. :P


je kan wel met ons mee ^^

Als jij gaat tenminste. Ik vindt alles prima! :) Met z'n vieren is het trouwns maar 197,50, dat is nog geen 50 euro per persoon. Maarja, eerst line-up afwachten voor mij..


Het is 100% zeker da ik aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar ging ik 1 dag alleen om avio live te zien xd ff 8 rijden voor 1 act
En dan nog was frontliner de beste :thumbsup: hoop nu weer op regen tijden 1 act :$ geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 17:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
pim schreef:
Yes dan zit ik met maten in n huuske in belgie :thumbsup: alleen even kijken of ik 1 of 2 daagkes ga. Van mensen die vorig jaar zijn geweest, is er een voorkeur voor een dag die leuker is, zaterdag of zondag? Of ligt t gewoon aan de line-up?

Vorig jaar hoorde ik de meeste goeie verhalen over zondag. Maar ik denk dat het niet zoveel uit maakt, je kunt beter alle twee de dagen gaan. Net zoals ik ga doen, áls ik hier naar toe ga. :)

Misschien ga ik wel op en neer, woon hier 30 minuutjes vandaan, maar ik denk dat de camping toch wel een heerlijke sfeer met zich mee brengt, al ben ik normaal geen kampeerder. :P

hahaha normaal is hij geen kampeerder or zegt tie. ik ook niet maar ga zeker camping dit jaar. vorig jaar kon dat niet omdat ik net terug was van renesse. maar t is wel weer 7.50 duurder voor combiticket:(. maar nog steeds goedkoop voor 2 dagen en wss weer top line up:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Idd goedkoop 2dagen top
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 dagen en een avond ;)

Vorig jaar was mijn beste feest ooit, hoop het dit jaar te evenaren! 3 dagen aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar blijven die eerste namen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal kwam gisteren de line up toch? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Qontinent
We are proud to announce that THUNDERDOME will host the hardcore area of The Qontinent again for 2 days. First names will be announced in the next days to come to stay tuned !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thunderdome stage opnieuw :love:
Wat was die tent verleden jaar geniaal! :yay:
Hoop wel dat het geluid dit jaar iets beter is, viel verleden jaar wel wat tegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 stages op de pre party :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:38 
 

Citaat:
This year, the Caming Pre Party on Friday 12th of August will be much bigger with 2 areas and some very nice dj's such as ****** *****, **********, *********, ... Pre Party Line-up will be announced this friday !

Iemand zin in een potje galgje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1e = Psyko Punkz denk ik :P

edit: oh nee kan niet, verkeerd geteld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:03 
 

Pommer schreef:
1e = Psyko Punkz denk ik :P

edit: oh nee kan niet, verkeerd geteld xd

2e = Banaanslak
Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten