2e = Thera, als dat zo was. 
Zal wel Coone zijnwrote:2e = Thera, als dat zo was.
Zal wel Coone zijnwrote:2e = Thera, als dat zo was.
Stel dat ik ga: dan blijf ik mooi in m'n tent zitten.wrote:Zal wel Coone zijnwrote:2e = Thera, als dat zo was.
wrote:LIBERTY WHITE will host a stage on both days this year ! Expect a huge international line-up with the best hardtechno artists. More info soon !
Ik denk het wel. Anders hebben ze hem niet sticky gezet op de frontpagewrote:Kommaaaaaan hardtraxx stage!
Oe la la, dubstep area lijkt me wel heel dik!wrote:This year, we will have a new area on both days with some dirty raw Dubstep and Dubstyle and some more experimental & underground sounds. More news soon !
En 2 dage Liberty White dacht ikwrote:dubstep/dubstyle hoeft van mij niet, ik irriteer me dood aan die muziekremember area zou wel dik zijn!
hoeveel area's zijn er eigenlijk gemiddeld?
we hebben nu dus mainstage, dubstep, thunderdome, en nog wat?
Hoop het ook net zoals vorig jaar! Heb altijd al live early willen meemaken , is er tot nu toe nog nooit van gekomen.wrote:Ik wacht nog steeds op aankondiging van de Hard 2 Remember area, hopelijk komt die wel dit jaar..
Beide horen niet thuis op the Qontinentwrote:@Jop : Dat dubstep maar in Engeland blijft :') kan het echt niet horen![]()
Ze zouden beter een Dnb stage maken
wrote:Ben benieuwd wat er vanavond word aangekondigd dan
wrote:Oh yeah!Ik weet al waar ik op de zaterdag ben.