Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ben ik hier ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:28 
 
Hardtraxxer

Tijdens Frontliner was het inderdaad wel nice met de poncho's etc,
weer van zondag op maandag heb ik weinig last van gehad, wij waren met een grote groep van 10 man met 2 grote leger tenten, ideaal!

al met al was het een top feest! Aankomende editie ben ik er hopelijk weer bij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker bij :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A weekend full of partying, an island surrounded by water in the middle of nature, the atmosphere of a cohesive community at the festival camping grounds, a huge supply of artists from all mainstream and underground subgenres of the harder styles... That is The Qontinent!

Afbeelding

For this weekend festival, Bass Events and Q-dance will be joining forces again, a combination which left all of last year's 10.000 visitors yearning for more.

The Qontinent is unique within the harder styles scene. It's the only multi-day harder styles festival and takes place on Saturday the 13th and Sunday the 14th of August at the recreation domain Puyenbroeck in Wachtebeke, between Antwerp and Ghent.

At the cozy festival camping, the party will already start on Friday evening with an official Camping Pre-Party. In a nutshell, the ultimate "weekend away from home".

With over 15 different hostings, close to 200 artists will be performing at The Qontinent which makes The Qontinent, without a doubt, an unmissable festival.

As of Saturday the 14th of May a hosting-area including the line-up will be made public via Bass Events.be, Q-dance.nl and via Facebook.com/TheQontinent. "Like" The Qontinent on Facebook and be the first to discover everything there is to know about this amazing festival.

Ticket sale starts on Saturday the 21st of May at 10:00h. You can order your tickets at TheQontinent.be and in all Free Record Shop stores in Belgium and The Netherlands.

In Belgium, you can also purchase your ticket(s) at FNAC and Toff Music.

Day tickets cost €32,50* and for a Weekend Ticket, you'll pay €45,- (* prices ex. fee).

If you plan on purchasing a Weekend Ticket + Camping Ticket, (Camping Tickets cost €15,-), you can check-in on Friday the 12th of August and enjoy the huge Camping Pre-Party.

By Monday afternoon, the 15th of August, you'll be fresh and rested to then check out of the camping.

Of course, The Qontinent is a weekend long party which you'd like to share with a group of friends. That's why there will be a special discount:

There will be 1000 Group Tickets available which will cost €197,50 and includes 4 Weekend Tickets + 4 Camping Tickets. However, please note that sold out = sold out.

You've never been to The Qontinent? Then check out last years aftermovie which will certainly convince you to come this year:



For more info, check: TheQontinent.be, Bassevents.be & Q-dance.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk dit zijn prijzen! Nog geen 50 euro voor 3 dagen feest en 3 overnachtingen. Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

hoe snel waren vorig jaar camping + weekend tickets uitverkocht? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet aanwezig, ben dan nog op vakantie ^^
balen, was hier graag heen gegaan na alle goede verhalen die ik erover gehoord heb, en dit zijn inderdaad echt heerlijke prijzen moet ik zeggen..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wel net 5 dagen terug uit Lloret, Line up maar eens afwachten :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dan wel net 5 dagen terug uit Lloret, Line up maar eens afwachten :) .

Ben ook net terug uit Lloret dan. Ik ga ook nog ff afwachten, maar 90 % dat ik hier gewoon bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier ongeacht de line-up aanwezig. Al staan DJ Hardstyle en DJ Kicken er als enige. Voor 50 euro kan ik dit niet laten lopen. De sfeer is altijd goed en er is altijd wel wat interessants tussen die 200 artiesten en anders gewoon lekker bij het tentje chillen. Maar dit is een must-go! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat jij zegt, gelijk maar weekend ticktets halen de 21e! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet duur?? ben je miljonair ofzo.. Ik vind het al te duur voor een weekendje, kan het niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Niet duur?? ben je miljonair ofzo.. Ik vind het al te duur voor een weekendje, kan het niet missen.


In vergelijking met andere feesten valt het mee idd, je hebt 2 dagen/3 avonden feest en ook nog 3 overnachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Niet duur?? ben je miljonair ofzo.. Ik vind het al te duur voor een weekendje, kan het niet missen.

Hijs gek jonggeeeee
2,5 dagen feest en onvernachting voor 50 euro in totaal is belachelijk weinig man. Das per dag 20 euro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Natuurlijk maak je daar wel veel op in zo'n weekend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben sowieso wel 300+ kwijt.. alleen de benzine al 100 euro ofzo..

Kaartje = €50,-
Benzine= €100,-
drinken= €100,-
Overige=€50,-

300 euro ...


Nou ik heb dominator, decibel, defqon, free festival... dat wordt al meer dan 1000 euro samen..

Ook nog Sneekweek waar wel 300 euro doorheen gaat, ben geen miljonair
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benzine? Who needs benzine? Trein jonge! Studentenactie zal wel in werking gaan, aangezien de OV-kaart niet werkt in augustus (toch?). Dan is het met z'n 2en door heel NL toeren voor 25 euro :) Nou, heen en terug, dat is dus 25 per persoon. In België kost een treinkaart geen drol: 5 euro nog wat dacht ik.

Eten: 20 euro in totaal? Je gaat natuurlijk niet uitgebreid dineren.
Drinken: Gewoon eigen drank/drinken meenemen voor op de camping, 20 euro in totaal. Op feesten flesje water en bijvullen, geef het hooguit ook 20 euro.

Klaar is kees.

Voor 100 euro, zeg maar 125 euro heb je een geslaagd weekend. Ow en dan nog de bijbehoordende benuttigheden die je lichaam in moeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hier wel zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Benzine? Who needs benzine? Trein jonge! Studentenactie zal wel in werking gaan, aangezien de OV-kaart niet werkt in augustus (toch?). Dan is het met z'n 2en door heel NL toeren voor 25 euro :) Nou, heen en terug, dat is dus 25 per persoon. In België kost een treinkaart geen drol: 5 euro nog wat dacht ik.

Eten: 20 euro in totaal? Je gaat natuurlijk niet uitgebreid dineren.
Drinken: Gewoon eigen drank/drinken meenemen voor op de camping, 20 euro in totaal. Op feesten flesje water en bijvullen, geef het hooguit ook 20 euro.

Klaar is kees.

Voor 100 euro, zeg maar 125 euro heb je een geslaagd weekend. Ow en dan nog de bijbehoordende benuttigheden die je lichaam in moeten :P



trein sterf erin :p ga niet 1 dag besteden om in de trein te zitten.

ik kan het niet betalen :p zoek maar iemand anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil dit opzich wel en het is inderdaad relatief goedkoop.

Chukkels schreef:
Benzine? Who needs benzine? Trein jonge! Studentenactie zal wel in werking gaan, aangezien de OV-kaart niet werkt in augustus (toch?). Dan is het met z'n 2en door heel NL toeren voor 25 euro :) Nou, heen en terug, dat is dus 25 per persoon. In België kost een treinkaart geen drol: 5 euro nog wat dacht ik.

Eten: 20 euro in totaal? Je gaat natuurlijk niet uitgebreid dineren.
Drinken: Gewoon eigen drank/drinken meenemen voor op de camping, 20 euro in totaal. Op feesten flesje water en bijvullen, geef het hooguit ook 20 euro.

Klaar is kees.

Voor 100 euro, zeg maar 125 euro heb je een geslaagd weekend. Ow en dan nog de bijbehoordende benuttigheden die je lichaam in moeten :P



Ik ga met je mee :woot: Moet wel ff rijbewijs hebben dan. Maar je betaalt dus voor 3 dagen 60 euro begrijp ik dat goed? Btw die studentenactie geldt natuurlijk alleen in Nederland haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik wil dit opzich wel en het is inderdaad relatief goedkoop.

Chukkels schreef:
Benzine? Who needs benzine? Trein jonge! Studentenactie zal wel in werking gaan, aangezien de OV-kaart niet werkt in augustus (toch?). Dan is het met z'n 2en door heel NL toeren voor 25 euro :) Nou, heen en terug, dat is dus 25 per persoon. In België kost een treinkaart geen drol: 5 euro nog wat dacht ik.

Eten: 20 euro in totaal? Je gaat natuurlijk niet uitgebreid dineren.
Drinken: Gewoon eigen drank/drinken meenemen voor op de camping, 20 euro in totaal. Op feesten flesje water en bijvullen, geef het hooguit ook 20 euro.

Klaar is kees.

Voor 100 euro, zeg maar 125 euro heb je een geslaagd weekend. Ow en dan nog de bijbehoordende benuttigheden die je lichaam in moeten :P



Ik ga met je mee :woot: Moet wel ff rijbewijs hebben dan. Maar je betaalt dus voor 3 dagen 60 euro begrijp ik dat goed? Btw die studentenactie geldt natuurlijk alleen in Nederland haha :D


Inderdaad, studentenactie in Nederland geldig dan. Maar in België betaalde ik 4 euro nog wat om van Roosendaal naar Antwerpen te komen en dan rekenen ze ook nog het gedeelte in Nederland erbij, dus ongeveer 2 euro vanaf de grens van België naar Antwerpen. Dus België is vies goedkoop. Ik denk dat je naar Gent ook maar een eurootje of 10 hooguit kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Inderdaad, studentenactie in Nederland geldig dan. Maar in België betaalde ik 4 euro nog wat om van Roosendaal naar Antwerpen te komen en dan rekenen ze ook nog het gedeelte in Nederland erbij, dus ongeveer 2 euro vanaf de grens van België naar Antwerpen. Dus België is vies goedkoop. Ik denk dat je naar Gent ook maar een eurootje of 10 hooguit kwijt bent.


Ja maar met de auto kan je natuurlijk dingen meenemen en dingen opbergen. Maar ik wil opzich wel mee man :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar hadden ze op Zaterdag een Hard 2 Remember area en had Zondag een paar leuke acts. Hmm even kijken wat dit jaar de line-up wordt, 60 euro vindt ik niet veel, lijkt me best leuk om te doen als de line-up me aanspreekt. Moet dan natuurlijk nog wel mensen hebben.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Vorig jaar hadden ze op Zaterdag een Hard 2 Remember area en had Zondag een paar leuke acts. Hmm even kijken wat dit jaar de line-up wordt, 60 euro vindt ik niet veel, lijkt me best leuk om te doen als de line-up me aanspreekt. Moet dan natuurlijk nog wel mensen hebben.. :P


je kan wel met ons mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je zegt net dat je niet gaat? xd

Anyway, ik denk dat er wel wat mensen willen rijden als je toch op maandag weer nuchter naar huis kan rijden, en anders ga ik wel op de fiets, ik moet en zal er komen :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten