Nog maar een weekje. 
Ik dacht meer aan dat met NS Hispeed je sneller van A'dam tot R'dam gaat en naar Breda ook ineens. Daar betaal je dan 30% meer voor terwijl het nog geen half uur sneller gaat. Maar ik weet ook niet wie vanuit waar opstapt.
Ah oke. Maar een enkeltje vanaf Amsterdam naar Roosendaal kost me ook al 12 euro, en de heenreis met NS Hispeed net geen 15. Denk dat ik dus duurder uit ben als ik eerst via Roosendaal ga, plus ik moet vaker overstappen in totaal.wrote:NS Hispeed betaal je best veel extra voor een klein beetje sneller reizen, teminste als je vanaf a'dam pakt. Daarom boek ik meestal vanaf Roosendaal, daar is het niet over dat nieuwe traject geloof ik.wrote:Hoezo? Maakt me op zich niet uit als het lang duurt, het is niet zo duur dus..wrote:NS Hispeed wil je gewoon niet.
Heb eigenlijk helemaal geen zin om met de trein enzo te gaan dus ik denk dat ik mijn geld maar gewoon terugvraag.
ik vind het ook echt belachelijk, maarja ik kom er net achter, dat de trein goedkoper is uiteindelijk als de busreis 
wrote:Hoe kan je dat allemaal zien dan?
omdat ik al treintickets gehaald heb, en aangezien ik ook TQ kaartjes heb gehaald, en daarvan een soort van factuur heb gekregen op me mail,
stond daarin dat ik 37,- betaal voor de busreis, en de trein 29,- beiden een retourtje
Gewoon gaan. Met de trein is waarschijnlijk nog goedkoper en het duurt misschien maar een uurtje langer.wrote:Heb eigenlijk helemaal geen zin om met de trein enzo te gaan dus ik denk dat ik mijn geld maar gewoon terugvraag.
Hier hetzelfdewrote:Pfff wat heb ik hier een zin in!
wrote:Pfff wat heb ik hier een zin in!
dit dus
En als het volgende week zondag ook dit weer is.wrote:wrote:Pfff wat heb ik hier een zin in!
dit dusnog 5 daagjes
Doe maar niet. Tering wind..wrote:En als het volgende week zondag ook dit weer is.wrote:wrote:Pfff wat heb ik hier een zin in!
dit dusnog 5 daagjes
Zin in!
Iedereen aanwezig vanaf 19.00 uur dat de camping party begint?
Liever dan 't weer van gister eerlijk gezegd.wrote: Doe maar niet. Tering wind..
Als de tent een beetje zin heeft om mee te werken wel.wrote:Zin in!![]()
Dat wel idd!wrote:Liever dan 't weer van gister eerlijk gezegd.wrote: Doe maar niet. Tering wind..
Gewoon zo'n ding kopen dat je uit kan gooien en in 1x staatwrote:Als de tent een beetje zin heeft om mee te werken wel.wrote:Zin in!![]()
Iedereen aanwezig vanaf 19.00 uur dat de camping party begint?![]()
wrote:It is allowed to bring your own food and drinks BUT there’s a limit of 6 cannes of beer (max 50cl each) and 6 cannes or bottles (plastic) of soda/energy drink (max 50cl each) per person !
Teringzooi... Kan je ergens bier in flessen kopen?wrote:Only unopened drinks (pet/plastic bottles) are allowed. If there’s any suspicion bottles have been opened before so the content can be altered, it won’t be allowed.
Edit: Nvm, mag ook maar 6 flessen...
Last edited by baronpilsener on , edited 1 time in total.
B
Ja maar probeer zo een ding maar weer is in elkaar te krijgenwrote:Gewoon zo'n ding kopen dat je uit kan gooien en in 1x staatwrote:Als de tent een beetje zin heeft om mee te werken wel.wrote:Zin in!![]()
Iedereen aanwezig vanaf 19.00 uur dat de camping party begint?![]()
Ja wil eigenlijk wel maar dan moet ik even uitzoeken hoe dat werkt. Hoe komen jullie van Gent naar The Qontinent dan?wrote:Gewoon gaan. Met de trein is waarschijnlijk nog goedkoper en het duurt misschien maar een uurtje langer.wrote:Heb eigenlijk helemaal geen zin om met de trein enzo te gaan dus ik denk dat ik mijn geld maar gewoon terugvraag.
Rijden speciaal bussen vanuit het station naar het festivalterreinwrote:Ja wil eigenlijk wel maar dan moet ik even uitzoeken hoe dat werkt. Hoe komen jullie van Gent naar The Qontinent dan?wrote:Gewoon gaan. Met de trein is waarschijnlijk nog goedkoper en het duurt misschien maar een uurtje langer.wrote:Heb eigenlijk helemaal geen zin om met de trein enzo te gaan dus ik denk dat ik mijn geld maar gewoon terugvraag.
H
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Vanaf Gent-Dampoort rijdt er een bus naar Puyenbroek bus 76 zover ik had gelezen.wrote:Ja wil eigenlijk wel maar dan moet ik even uitzoeken hoe dat werkt. Hoe komen jullie van Gent naar The Qontinent dan?wrote:Gewoon gaan. Met de trein is waarschijnlijk nog goedkoper en het duurt misschien maar een uurtje langer.wrote:Heb eigenlijk helemaal geen zin om met de trein enzo te gaan dus ik denk dat ik mijn geld maar gewoon terugvraag.
Maar misschien rijden er zaterdag ook wel pendelbussen? Dat weet ik niet..
Sorry, misschien ben ik heel dom, maar mag je wel blikken bier
?
Who was there
Nobody has said they're going yet.