Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:15 

Donateur

Oftewel 6 halve liters, maar goed als je geen koelbox/koelkast mee hebt kun je dat ook wel laten. Je mag dus wel een aantal PET-flessen drank mee, ook 6 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Oftewel 6 halve liters, maar goed als je geen koelbox/koelkast mee hebt kun je dat ook wel laten. Je mag dus wel een aantal PET-flessen drank mee, ook 6 volgens mij.

halve liters ook, en ongeopend
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 10:20 

Hardtraxx Elite

beter laat q-dance/bass events dit camping gebeuren organiseren door festivacamp komt uit belgie die deden dat ook bij solar je mocht bijna alles mee na binnen meenemen behalve drugs en glas
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 11:44 

Donateur

QnalQut schreef:
TiMOTHYb schreef:

Haha ja dat zei ik toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
QnalQut schreef:
TiMOTHYb schreef:

Haha ja dat zei ik toch? :P

misschien moet je duidelijker zijn met het woord PET-fles, dat zijn namelijk ook 1,5 en liter flessen, en dat mag dan weer niet..
6 halve liters is het maximum :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:00 

Donateur

QnalQut schreef:
misschien moet je duidelijker zijn met het woord PET-fles, dat zijn namelijk ook 1,5 en liter flessen, en dat mag dan weer niet..

Oooh op die manier. Je hebt gelijk, je mag dus ook maar van die halfzachte 0,5 liter PET-flesjes mee naar binnen. Maar las op PF ook al dat de controle vorig jaar weinig voorstelde dus probeer gewoon een sixpackie cola. Werkt t niet = jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
QnalQut schreef:

Oooh op die manier. Je hebt gelijk, je mag dus ook maar van die halfzachte 0,5 liter PET-flesjes mee naar binnen. Maar las op PF ook al dat de controle vorig jaar weinig voorstelde dus probeer gewoon een sixpackie cola. Werkt t niet = jammer.

is zonde geld, ik ga het er niet op wagen.. misschien als ik eenmaal de camping op ben, en daarna even boodschappen ga doen.. dan ga ik eens kijken hoe dat werkt!
weet iemand trouwens, of je nog gefouilleerd word als je van camping --> terrein opgaat? en terrein --> camping, ik heb al het 1 en ander gehoord van defqon dat ook die controles geen ruk voorstelden maar ik ben toch wel eens benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:10 

Donateur

Aantal reacties op PF.
Citaat:
Vorig jaar een vuilniszak vol met bierblikken meegenomen, je moet alleen oppassen met glas

Citaat:
Eten en drinken mag gewoon mee naar binnen zolang het maar niet in glas zit. Dus drank overgieten in een plastic fles heb je geen gelul. Pot pindakaas krijg je ook niet mee naar binnen.

Citaat:
Dit dus, gewoon alles lekker in flessen of andere zooi meenemen, dan heeft iedereen ding op de camping

Maar goed in het verleden behaalde successen blablabal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

oke chill, nouja ik ben er maar voorzichtig mee, voorkomen is beter dan genezen zeg ik altijd maar :) ..
ik laat het allemaal wel over me heen komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 12:27 

Donateur

QnalQut schreef:
ik laat het allemaal wel over me heen komen :lol:

Lekker verstandig in je tentje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:49 

Hardtraxxer

Vorig jaar ben ik vrolijk naar binnen gelopen met alleen 3trays halve liters bier :P Maargoed, kweet niet wat de regels er toen over zeiden, je moet het met een korreltje zout nemen en anders paar keer heen en weer lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Vorig jaar ben ik vrolijk naar binnen gelopen met alleen 3trays halve liters bier :P Maargoed, kweet niet wat de regels er toen over zeiden, je moet het met een korreltje zout nemen en anders paar keer heen en weer lopen ;)

Heen en weer lopen gaat niet. Eenmaal buiten is niet meer binnen zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
modernization schreef:

Heen en weer lopen gaat niet. Eenmaal buiten is niet meer binnen zover ik weet.

dus ik moet met 6 halve liters bier het hele weekend gaan doen :cry: :cry: :cry: dat komt mijn alcoholische verslaving niet ten goede, dan ben ik ten dode opgeschreven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Je kreeg gewoon prima bier op het festival. Ik heb vorig jaar iets van 120/130 euro uitgegeven en prima naar mijn zin gehad. Inderdaad niet altijd vol gas gaan drinken, maar gewoon prima. Snap het probleem niet zo eigenlijk: je gaat naar een feest, maar wil niet voor de drank betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

het is ook maar een grapje, maar ik vind wel dat de prijzen op festivals de pan uitrijzen tegenwoordig,
en zoveel heb ik nu ook weer niet te besteden, kan er prima van naartoe, maar het grote punt blijft, dat je gewoon veel voor bijv een biertje betaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:15 

Hardtraxx Elite

ik ben dit weekend na solar geweest en op de camping gestaan en daar mocht je alles mee na binne nemen behalve glas en drugs
en je mocht je tent neer zetten waar je wou

mag je terug na de auto ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:

Ik gok van niet. Het blijft gewoon een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:50 

Hardtraxx Addict

Bij de camping info op de qontinent staat, staat niks over niet terug naar je auto mogen.
Stel je kan niet al je shizzle in 1 keer meenemen, dan zal je toch echt 2x moeten lopen.

Niet iedereen heb zo'n karretje daarvoor.

Plus mijn luchtbed moet ik bij me auto oppompen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Bij de camping info op de qontinent staat, staat niks over niet terug naar je auto mogen.
Stel je kan niet al je shizzle in 1 keer meenemen, dan zal je toch echt 2x moeten lopen.

ik heb lekker superdeluxe luchtbedden die zichzelf oppompen :P , dus ik trek een biertje los, en gaoooooon!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:39 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
hdhessel schreef:

dan is het een 3 daagse gevangenis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:41 

Hardtraxx Elite

Hooli schreef:

Reken er maar niet op dat je weer naar binnen komt als je naar buiten gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Khadber schreef:
hdhessel schreef:

dan is het een 3 daagse gevangenis

Omdat je niet terug mag naar de auto? Je bent toch gewoon op het terrein? Daar is alles wat je nodig hebt. Tentje gewoon zelf meenemen en klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:50 

Hardtraxx Elite

wat slecht geregelt allemaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
wat slecht geregelt allemaal :/

Vertel wat je er slecht aan geregeld vind. Je pakt toch gewoon alles mee wat je nodig hebt en dan is het toch prima? Er zijn genoeg faciliteiten aanwezig om het weekend door te komen.
Vertel mij eens wat je in je auto wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
weet iemand trouwens, of je nog gefouilleerd word als je van camping --> terrein opgaat? en terrein --> camping, ik heb al het 1 en ander gehoord van defqon dat ook die controles geen ruk voorstelden maar ik ben toch wel eens benieuwd..

Vorig jaar ben ik met 10 liter bier binnen gewandeld, maar toen stond er ook niets over in de regels. Ze kijken wel heel je tas na wat er allemaal in zit...

@khadber: je kan gewoon van het camping terrein af als je wil ;) We zijn vorig jaar nog ergens in een supermarkt ontbijt gaan halen omdat spek en ei daar al gauw 10 euro was
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten