Uiteraardwrote:ik denk dat hij alles heeft gefixt voor de hardtraxx stagewrote:dus de opperbaas gaat ookdit word echt een zalige meeting
Stickers heb ik helaas niet meerwrote:en wel weer stickers hebben net als vorig jaar!
Uiteraardwrote:ik denk dat hij alles heeft gefixt voor de hardtraxx stagewrote:dus de opperbaas gaat ookdit word echt een zalige meeting
Stickers heb ik helaas niet meerwrote:en wel weer stickers hebben net als vorig jaar!
i could help you. i`m germanwrote:Yes, I'm German and i used the google translater and it really sucks^^
De kleine bazen komen ookwrote:dus de opperbaas gaat ookdit word echt een zalige meeting
ik kreeg die ook, ik heb een mailtje gedaan met een ander voorstel, dat moet je ook gewoon doenwrote:Kut eventtravel, mailen ze je dat de gekozen vertrekplaats niet doorgaat, krijg je geen eens de kans om een andere busreis te boeken. Je kan kiezen tussen de kaarten (voor het feest zelf) houden of al het geld terugkrijgen.Wat ontzettend slecht geregeld godverdomme.
Niet meer aanwezig dus.
wtf :p waar woon je dan?wrote:Ik heb ze ook een e-mail gestuurd met het voorstel om met de bus van Amersfoort met te reizen, hopelijk is die nog niet vol. Ben benieuwd
Ik heb vorig jaar 4 uur gereisd (met de trein) en ik woon in Belgiëwrote:oke, taaie bende.. ik hoop dat eventtravel ff snel reageert, want dit vind ik echt zuur.. dan moeten we de trein pakken ofzo..
zijn we alsnog fucking veel duurder uit
Ja ik had gekregen dat er helemaal geen opstapplekken zijn omdat er te weinig boekingen zijn.wrote:oke, taaie bende.. ik hoop dat eventtravel ff snel reageert, want dit vind ik echt zuur.. dan moeten we de trein pakken ofzo..
zijn we alsnog fucking veel duurder uit
Wel een beetje krom aangezien ik zie dat er een flink aantal mensen genaaid worden nu..Hallo Marien,
Helaas,
Door het hele land zijn dermate weinig boekingen voor The Qontinent gedaan,
dat er helaas geen enkele busreis doorgaat.
Er is dus ook geen andere opstapmogelijkheid.
De busreis zal kosteloos geannuleerd worden. Hiervoor hebben wij nog wel
jouw rekeningnummer nodig, waarnaar het betaalde bedrag teruggestort kan worden.
Graag horen wij nog wel of je gebruik maakt van het entreeticket.
Bij voorbaat dank.
Mvg,
Event Travel
Als het niet anders kan dan dit ga ik niet.Totale prijs voor reisgezelschap: € 116,00
wrote:Kut zooi.Ik kijk net hoe duur een retour is vanaf Amsterdam Centraal naar Sint Niklaas:
Als het niet anders kan dan dit ga ik niet.Totale prijs voor reisgezelschap: € 116,00
Ik zat op NS Hispeed. Zal wel gewoon fucking duur zijn dan..wrote:wrote:Kut zooi.Ik kijk net hoe duur een retour is vanaf Amsterdam Centraal naar Sint Niklaas:
Wutt?
Van Rotterdam naar Gent kan ik voor 15 euro reizen.. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Edit: Naar St. Niklaas zelfs voor 14,20 €
Prijzen kunnen niet zomaar veranderen als je van te voren een kaartje koopt via NS Hispeed. Nando zat op Thalys prijzen te kijken waardoor het dus 50 euro duurder werd voor maar een klein tijdverschil.wrote:NS Hispeed wil je gewoon niet.
Pak gewoon de trein naar Roosendaal en boek vanuit daar een internationaal kaartje naar Gent, koste mij vorig jaar ook niet zo gek veel (OV door NL scheelt 40%)
Vorig jaar was de een maatschappij die er reed heel erg duur. Check dus goed de verschillende maatschappijen voordat je boekt!
Vanuit Gent kun je in een bus naar Wachtebeke, dit duurt een uurtje ofzo. Je kan ook een eventarea boeken (B
Belgische Eventtravel).
Hoezo? Maakt me op zich niet uit als het lang duurt, het is niet zo duur dus..wrote:NS Hispeed wil je gewoon niet.
NS Hispeed betaal je best veel extra voor een klein beetje sneller reizen, teminste als je vanaf a'dam pakt. Daarom boek ik meestal vanaf Roosendaal, daar is het niet over dat nieuwe traject geloof ik.wrote:Hoezo? Maakt me op zich niet uit als het lang duurt, het is niet zo duur dus..wrote:NS Hispeed wil je gewoon niet.
Kheb even rondgegooled. En je gaat dan nog steeds naar antwerpen tegenwoordig.wrote:NS Hispeed betaal je best veel extra voor een klein beetje sneller reizen, teminste als je vanaf a'dam pakt. Daarom boek ik meestal vanaf Roosendaal, daar is het niet over dat nieuwe traject geloof ik.wrote:Hoezo? Maakt me op zich niet uit als het lang duurt, het is niet zo duur dus..wrote:NS Hispeed wil je gewoon niet.