Past

The Qontinent 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Is er iemand uit de regio Antwerpen of Brabant die enkel zaterdag of zondag gaat?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hooli wrote:Goed bezig!!

heb gister ook mijn nieuwe tent besteld, verwacht hem morgen of overmorgen binnen te krijgen. Sowieso ff oefenen in de tuin :D
Zou hem de "Blue" noemen.
B
Mag je eigenlijk eten en drinken meenemen de camping op? En hoe veel mag je dan per persoon meenemen?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Banaanslak wrote:Mag je eigenlijk eten en drinken meenemen de camping op? En hoe veel mag je dan per persoon meenemen?

gewoon een zak pep mee naar binnen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Nixxus wrote:Is er iemand uit de regio Antwerpen of Brabant die enkel zaterdag of zondag gaat?
Hoogstraten, maar ik ben nog aan het twijfelen in verband met herexamens :/
Donateur
last seen Aug 2024
Banaanslak wrote:Mag je eigenlijk eten en drinken meenemen de camping op? En hoe veel mag je dan per persoon meenemen?
Gewoon plastic flessen mocht toch dacht ik? 6 blikjes per persoon ofzo?

Dom dat dat eigenlijk nergens duidelijk aangegeven staat.
Donateur
last seen Aug 2024
Staat er dus wel:
* No glass or sharp items.
* It is allowed to bring your own food and drinks BUT there’s a limit of 6 cannes of beer (max 50cl each) and 6 cannes or bottles (plastic) of soda/energy drink (max 50cl each) per person !
T
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Oct 2011
OMG ik kan echt niet meer wachten, met meer dan 20 Friese party people een weekendje België <3
S
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Ik kan helaas niet komen, maar ik heb al 2 weekend+ kamperen tickets . De tickets zijn e-tickets van Timoco. Ik wil hier graag verkopen en hopen dat iemand anders wil tickets. Het zou slecht zijn als ik betaalde 130 € voor niets. Als iemand interesse heeft, dan kunt u schrijven met een prive-bericht of een antwoord direct hier. Sorry voor mijn slechte Nederlands. Ik kom uit Duitsland en het gebruik van de google vertaald.
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Wa een belachelijke regeling van dat maximum aantal drankjes dat je mag meenemen naar de camping pfff!!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
bourzwain wrote:Wa een belachelijke regeling van dat maximum aantal drankjes dat je mag meenemen naar de camping pfff!!
dat dus :thumbdown: we waren eigenlijk van plan om vrijdagavond gelijk te gaan bbq-en, zou dit mogelijk zijn, dat we even naar de supermarkt gaan, en daar wat vlees meenemen, en dan op een wegwerpbbq gooien?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
QnalQut wrote:
bourzwain wrote:Wa een belachelijke regeling van dat maximum aantal drankjes dat je mag meenemen naar de camping pfff!!
dat dus :thumbdown: we waren eigenlijk van plan om vrijdagavond gelijk te gaan bbq-en, zou dit mogelijk zijn, dat we even naar de supermarkt gaan, en daar wat vlees meenemen, en dan op een wegwerpbbq gooien?
Mag niet ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:
QnalQut wrote:
Mag niet ;)
Vorig jaar kon je prima vlees meenemen en was er een BBQ spot waar je met wegwerpbarbeques aan de gang kon. Ik zou eventjes kijken op de site om het zeker te weten.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Khadber wrote:Vorig jaar kon je prima vlees meenemen en was er een BBQ spot waar je met wegwerpbarbeques aan de gang kon. Ik zou eventjes kijken op de site om het zeker te weten.
Verdomd, je hebt gelijk ja. Ik ben volgens mij in de war met Decibel, daar mag het in ieder geval niet xd
B
Khadber wrote:
Chukkels wrote:
QnalQut wrote: dat dus :thumbdown: we waren eigenlijk van plan om vrijdagavond gelijk te gaan bbq-en, zou dit mogelijk zijn, dat we even naar de supermarkt gaan, en daar wat vlees meenemen, en dan op een wegwerpbbq gooien?
Mag niet ;)
Vorig jaar kon je prima vlees meenemen en was er een BBQ spot waar je met wegwerpbarbeques aan de gang kon. Ik zou eventjes kijken op de site om het zeker te weten.
Maar als je vlees meeneemt kan je het moeilijk koel houden, is het dan niet bedorven voordat het etenstijd is? (Als je het in Nederland koopt voordat je weg gaat).
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Zo'n fucking zin hier in :woot: :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Banaanslak wrote: Maar als je vlees meeneemt kan je het moeilijk koel houden, is het dan niet bedorven voordat het etenstijd is? (Als je het in Nederland koopt voordat je weg gaat).
Hangt puur van het weer af en het stuk vlees. Ik zou juist aanraden om in België even een supermarkt op te zoeken voor vlees, dan is het de reis in ieder geval niet aan het opwarmen in zo'n auto. Als je vlees dan 3 a 4 uur niet in de koeling ligt is het niet zo'n groot probleem mits je het goed, maar dan ook echt goed verhit.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Weet iemand of er een supermarkt in de buurt van de camping of op de camping is? Weet alleen niet of ze ook echt vlees verkopen bij de supermarkt op de camping, als die er al is.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nando wrote:Weet iemand of er een supermarkt in de buurt van de camping of op de camping is? Weet alleen niet of ze ook echt vlees verkopen bij de supermarkt op de camping, als die er al is.
Google is your friend. Google eens op supermarkt wachtebeke of slager wachtebeke. Daar geen slager? Kijk met google maps om wachtebeke heen en google eens op die dorpen.
S
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Je kunt niet je vlees in de vriezer en stap uit voordat u op weg. Dan is het nog steeds erg koud voor de rit en 's avonds kun je grill.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Snafu wrote:Je kunt niet je vlees in de vriezer en stap uit voordat u op weg. Dan is het nog steeds erg koud voor de rit en 's avonds kun je grill.

dit lijkt wel pommer taal xd ,
ik denk dat hij bedoelt, dat als je vlees vanuit holland mee wil nemen, je het beste in de vriezer kunt gooien..
opzich een goed plan :) dan is het nog niet ontdooit als je in belgie aankomt, en dus gewoon nog goed :thumbup:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Volgens mij is hij een Duitser die via google translate werkt :lol:
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
online now
Nog maar een weekje :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
dus de opperbaas gaat ook :worship: dit word echt een zalige meeting :worship:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
QnalQut wrote:dus de opperbaas gaat ook :worship: dit word echt een zalige meeting :worship:
ik denk dat hij alles heeft gefixt voor de hardtraxx stage

mijn kaarten zijn besteld :D
en wel weer stickers hebben net als vorig jaar!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators