Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:08 

Hardtraxxer

Is er iemand uit de regio Antwerpen of Brabant die enkel zaterdag of zondag gaat?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:12 

Donateur

Hooli schreef:
Goed bezig!!

heb gister ook mijn nieuwe tent besteld, verwacht hem morgen of overmorgen binnen te krijgen. Sowieso ff oefenen in de tuin :D

Zou hem de "Blue" noemen.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:21 

Mag je eigenlijk eten en drinken meenemen de camping op? En hoe veel mag je dan per persoon meenemen?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Mag je eigenlijk eten en drinken meenemen de camping op? En hoe veel mag je dan per persoon meenemen?

gewoon een zak pep mee naar binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 07:53 

Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Is er iemand uit de regio Antwerpen of Brabant die enkel zaterdag of zondag gaat?

Hoogstraten, maar ik ben nog aan het twijfelen in verband met herexamens :/
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:38 

Donateur

Banaanslak schreef:

Gewoon plastic flessen mocht toch dacht ik? 6 blikjes per persoon ofzo?

Dom dat dat eigenlijk nergens duidelijk aangegeven staat.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:42 

Donateur

Staat er dus wel:

Citaat:
* No glass or sharp items.
* It is allowed to bring your own food and drinks BUT there’s a limit of 6 cannes of beer (max 50cl each) and 6 cannes or bottles (plastic) of soda/energy drink (max 50cl each) per person !
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:45 

Hardtraxx Newbie

OMG ik kan echt niet meer wachten, met meer dan 20 Friese party people een weekendje België <3
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:15 

Hardtraxx Newbie

Ik kan helaas niet komen, maar ik heb al 2 weekend+ kamperen tickets . De tickets zijn e-tickets van Timoco. Ik wil hier graag verkopen en hopen dat iemand anders wil tickets. Het zou slecht zijn als ik betaalde 130 € voor niets. Als iemand interesse heeft, dan kunt u schrijven met een prive-bericht of een antwoord direct hier. Sorry voor mijn slechte Nederlands. Ik kom uit Duitsland en het gebruik van de google vertaald.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:26 

Hardtraxx Addict

Wa een belachelijke regeling van dat maximum aantal drankjes dat je mag meenemen naar de camping pfff!!
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Wa een belachelijke regeling van dat maximum aantal drankjes dat je mag meenemen naar de camping pfff!!

dat dus :thumbdown: we waren eigenlijk van plan om vrijdagavond gelijk te gaan bbq-en, zou dit mogelijk zijn, dat we even naar de supermarkt gaan, en daar wat vlees meenemen, en dan op een wegwerpbbq gooien?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
bourzwain schreef:

dat dus :thumbdown: we waren eigenlijk van plan om vrijdagavond gelijk te gaan bbq-en, zou dit mogelijk zijn, dat we even naar de supermarkt gaan, en daar wat vlees meenemen, en dan op een wegwerpbbq gooien?

Mag niet ;)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:
bourzwain schreef:

Mag niet ;)

Vorig jaar kon je prima vlees meenemen en was er een BBQ spot waar je met wegwerpbarbeques aan de gang kon. Ik zou eventjes kijken op de site om het zeker te weten.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vorig jaar kon je prima vlees meenemen en was er een BBQ spot waar je met wegwerpbarbeques aan de gang kon. Ik zou eventjes kijken op de site om het zeker te weten.

Verdomd, je hebt gelijk ja. Ik ben volgens mij in de war met Decibel, daar mag het in ieder geval niet xd
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:39 

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Mag niet ;)

Maar als je vlees meeneemt kan je het moeilijk koel houden, is het dan niet bedorven voordat het etenstijd is? (Als je het in Nederland koopt voordat je weg gaat).
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Zo'n fucking zin hier in :woot: :bomb:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Maar als je vlees meeneemt kan je het moeilijk koel houden, is het dan niet bedorven voordat het etenstijd is? (Als je het in Nederland koopt voordat je weg gaat).

Hangt puur van het weer af en het stuk vlees. Ik zou juist aanraden om in België even een supermarkt op te zoeken voor vlees, dan is het de reis in ieder geval niet aan het opwarmen in zo'n auto. Als je vlees dan 3 a 4 uur niet in de koeling ligt is het niet zo'n groot probleem mits je het goed, maar dan ook echt goed verhit.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of er een supermarkt in de buurt van de camping of op de camping is? Weet alleen niet of ze ook echt vlees verkopen bij de supermarkt op de camping, als die er al is.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Weet iemand of er een supermarkt in de buurt van de camping of op de camping is? Weet alleen niet of ze ook echt vlees verkopen bij de supermarkt op de camping, als die er al is.

Google is your friend. Google eens op supermarkt wachtebeke of slager wachtebeke. Daar geen slager? Kijk met google maps om wachtebeke heen en google eens op die dorpen.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:30 

Hardtraxx Newbie

Je kunt niet je vlees in de vriezer en stap uit voordat u op weg. Dan is het nog steeds erg koud voor de rit en 's avonds kun je grill.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Snafu schreef:
Je kunt niet je vlees in de vriezer en stap uit voordat u op weg. Dan is het nog steeds erg koud voor de rit en 's avonds kun je grill.

dit lijkt wel pommer taal xd ,
ik denk dat hij bedoelt, dat als je vlees vanuit holland mee wil nemen, je het beste in de vriezer kunt gooien..
opzich een goed plan :) dan is het nog niet ontdooit als je in belgie aankomt, en dus gewoon nog goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is hij een Duitser die via google translate werkt :lol:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:22 

Hardtraxx Beheerder

Nog maar een weekje :D
Bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

dus de opperbaas gaat ook :worship: dit word echt een zalige meeting :worship:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2011 12:08 

Hardtraxx Elite

QnalQut schreef:
dus de opperbaas gaat ook :worship: dit word echt een zalige meeting :worship:

ik denk dat hij alles heeft gefixt voor de hardtraxx stage

mijn kaarten zijn besteld :D
en wel weer stickers hebben net als vorig jaar!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten