Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:13 
 
Hardtraxxer

Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Paar filmpjes van vorig jaar (crap camera)



Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wistjedat...... Je nu 2 combitickets + camping kunt winnen voor The Qontinent?
Ga naar http://www.facebook.com/ALusion en schrijf daar onder welke act hij optreed op The Qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet ;)

Haha zit die er nog? Paar jaar geleden ook al geweest, werd toen best aardige hardstyle gedraaid!
Neem in ieder geval een cd mapje mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog iemand die alleen wilt? Wij zouden eerst met z'n 4e 1 ticket halen, maar 1 maat van mij heeft nu afgezegd en er is niemand meer die mee kan / wilt. Dus misschien wilt iemand een tientje goedkoper uit zijn en ons helpen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Is er nog iemand die alleen wilt? Wij zouden eerst met z'n 4e 1 ticket halen, maar 1 maat van mij heeft nu afgezegd en er is niemand meer die mee kan / wilt. Dus misschien wilt iemand een tientje goedkoper uit zijn en ons helpen? :P

Let wel op, je krijgt 1 ticket dan, voor 4 pers. Je moet dan ook tegelijk de camping op denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee hoeft niet. Je kunt het ticket ook 4 keer uitprinten, ticket kan namelijk 4 keer gescand worden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:07 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier geen fatsoenlijk vervoer als Eventtravel heen vanuit Nederland? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Is hier geen fatsoenlijk vervoer als Eventtravel heen vanuit Nederland? :/

http://www.eventtravel.nl/evenement/306/1/the_qontinent_-_weekend/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx. Mischien toch aanwezig. :P 100 euro voor 2 dagen, een preparty en vervoer vind ik goed te doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Nog een maandje, Enorm zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.

Dan gebruik je toch een weekend geen drugs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.

Dan gebruik je toch een weekend geen drugs xd

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.

Dan gebruik je toch een weekend geen drugs xd

Wie heeft het nou weer over drugs? >.< Het gaat meer om mijn fysieke toestand. Ik merk nu al dat mijn benen het niet erg leuk vinden om elke week hard los te gaan. Mijn enkel is al gigantisch naar de kloten, ik ben zelfs zonder drugs fysiek een wrak de dagen na het feest. Moet je nagaan als het vrijdag t/m zondag is, hoe ik me dan in die dagen erna voel. En dan begint vrijdag Decibel al weer, wat ook tot zondag door gaat.

Nee, ik wil niet de rest van m'n leven in een rolstoel doorbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stel je niet aan met je rolstoel man :P
'T is heus wel te doen. Wordt wel ff doorbijten want ik ken de spierpijn (en die is meestal het grootst als ik het minst heb gedronken of gebruikt haha), maar spierpijn is nog geen teken dat je rijp bent voor een ziekenhuis haha.
Ik zou The Qontinent echt niet laten lopen als je t financieel aan kan, line-up is gewoon geweldig :) Decibel is wat dat betreft een stuk meer "standaard".

Ik ben nog altijd in om de zondag te gaan. Zaterdag moet ik helaas werken en vrij krijgen gaat m sowieso niet worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil de week erna ook nog een drankje kunnen halen :p ik heb een budget van 400 euro deze vakantie, lastig dus xd

Maarja ik ga vast wel 1 dag, als het goed is kan ik met scope dj mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag onze combi ticket gehaald voor zijn viertjes! Gaat 3 dagen een dolle boel worden in Belgenland. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ben ook van plan om met groep vrienden te gaan.
Maar wil wel even weten hoe het geluid vorig jaar was.. Is het geluid daar beetje lekker???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://yfrog.com/khuscrpj
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke shit. Echt vette battles ook beide dagen! Chain Reaction vs Radical Redemption, Titan vs Jack of Sound, Thera vs Geck-O, Frequencerz vs Tartaros, Crypsis vs The Machine :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :woot: Wat een line-up, imo mss wel de beste line-up ooit (Vooral Magic Show ofcoarse :P) Heb er nu al veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stuart9 schreef:
Ben ook van plan om met groep vrienden te gaan.
Maar wil wel even weten hoe het geluid vorig jaar was.. Is het geluid daar beetje lekker???

Vorig jaar niets mis mee. Buiten dat de regen de set van Coone 10 minuten heeft platgelegd. Heel de draaitafel naar de klote
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten