Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet 
Paar filmpjes van vorig jaar (crap camera)
View on YouTube
View on YouTube
Haha zit die er nog? Paar jaar geleden ook al geweest, werd toen best aardige hardstyle gedraaid!wrote:Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet
Let wel op, je krijgt 1 ticket dan, voor 4 pers. Je moet dan ook tegelijk de camping op denk ikwrote:Is er nog iemand die alleen wilt? Wij zouden eerst met z'n 4e 1 ticket halen, maar 1 maat van mij heeft nu afgezegd en er is niemand meer die mee kan / wilt. Dus misschien wilt iemand een tientje goedkoper uit zijn en ons helpen?
http://www.eventtravel.nl/evenement/306 ... -_weekend/wrote:Is hier geen fatsoenlijk vervoer als Eventtravel heen vanuit Nederland?
Dan gebruik je toch een weekend geen drugswrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
wrote:Dan gebruik je toch een weekend geen drugswrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
Wie heeft het nou weer over drugs?wrote:Dan gebruik je toch een weekend geen drugswrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
Vorig jaar niets mis mee. Buiten dat de regen de set van Coone 10 minuten heeft platgelegd. Heel de draaitafel naar de klotewrote:Ben ook van plan om met groep vrienden te gaan.
Maar wil wel even weten hoe het geluid vorig jaar was.. Is het geluid daar beetje lekker???