Past

The Qontinent 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet ;)
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
online now
Paar filmpjes van vorig jaar (crap camera)

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Wistjedat...... Je nu 2 combitickets + camping kunt winnen voor The Qontinent?
Ga naar http://www.facebook.com/ALusion en schrijf daar onder welke act hij optreed op The Qontinent!
Donateur
1973 posts member since 2008
Woodside wrote:Haha een x meeten in de copa cabana dan of hoe die kroeg ook heet ;)
Haha zit die er nog? Paar jaar geleden ook al geweest, werd toen best aardige hardstyle gedraaid!
Neem in ieder geval een cd mapje mee :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Is er nog iemand die alleen wilt? Wij zouden eerst met z'n 4e 1 ticket halen, maar 1 maat van mij heeft nu afgezegd en er is niemand meer die mee kan / wilt. Dus misschien wilt iemand een tientje goedkoper uit zijn en ons helpen? :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Nando wrote:Is er nog iemand die alleen wilt? Wij zouden eerst met z'n 4e 1 ticket halen, maar 1 maat van mij heeft nu afgezegd en er is niemand meer die mee kan / wilt. Dus misschien wilt iemand een tientje goedkoper uit zijn en ons helpen? :P
Let wel op, je krijgt 1 ticket dan, voor 4 pers. Je moet dan ook tegelijk de camping op denk ik ;)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Nee hoeft niet. Je kunt het ticket ook 4 keer uitprinten, ticket kan namelijk 4 keer gescand worden ;).
C
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Is hier geen fatsoenlijk vervoer als Eventtravel heen vanuit Nederland? :/
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jolle wrote:Is hier geen fatsoenlijk vervoer als Eventtravel heen vanuit Nederland? :/
http://www.eventtravel.nl/evenement/306 ... -_weekend/
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Thx. Mischien toch aanwezig. :P 100 euro voor 2 dagen, een preparty en vervoer vind ik goed te doen. :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Aanwezig. :D
S
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Nog een maandje, Enorm zin in :yay:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
Dan gebruik je toch een weekend geen drugs xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:
Chukkels wrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig. Wordt een beetje te veel deze zomer en ik ga liever 1 weekend helemaal los dan dat ik 2 halve weekenden moet doen. Decibel is immers de week erna.
:oh:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Wie heeft het nou weer over drugs? >.< Het gaat meer om mijn fysieke toestand. Ik merk nu al dat mijn benen het niet erg leuk vinden om elke week hard los te gaan. Mijn enkel is al gigantisch naar de kloten, ik ben zelfs zonder drugs fysiek een wrak de dagen na het feest. Moet je nagaan als het vrijdag t/m zondag is, hoe ik me dan in die dagen erna voel. En dan begint vrijdag Decibel al weer, wat ook tot zondag door gaat.

Nee, ik wil niet de rest van m'n leven in een rolstoel doorbrengen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Stel je niet aan met je rolstoel man :P
'T is heus wel te doen. Wordt wel ff doorbijten want ik ken de spierpijn (en die is meestal het grootst als ik het minst heb gedronken of gebruikt haha), maar spierpijn is nog geen teken dat je rijp bent voor een ziekenhuis haha.
Ik zou The Qontinent echt niet laten lopen als je t financieel aan kan, line-up is gewoon geweldig :) Decibel is wat dat betreft een stuk meer "standaard".

Ik ben nog altijd in om de zondag te gaan. Zaterdag moet ik helaas werken en vrij krijgen gaat m sowieso niet worden :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik wil de week erna ook nog een drankje kunnen halen :p ik heb een budget van 400 euro deze vakantie, lastig dus xd

Maarja ik ga vast wel 1 dag, als het goed is kan ik met scope dj mee xd
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Vandaag onze combi ticket gehaald voor zijn viertjes! Gaat 3 dagen een dolle boel worden in Belgenland. :D
S
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2009
last seen Mar 2013
Ben ook van plan om met groep vrienden te gaan.
Maar wil wel even weten hoe het geluid vorig jaar was.. Is het geluid daar beetje lekker???
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Gruwelijke shit. Echt vette battles ook beide dagen! Chain Reaction vs Radical Redemption, Titan vs Jack of Sound, Thera vs Geck-O, Frequencerz vs Tartaros, Crypsis vs The Machine :worship:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wauw :woot: Wat een line-up, imo mss wel de beste line-up ooit (Vooral Magic Show ofcoarse :P) Heb er nu al veel zin in :D
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
stuart9 wrote:Ben ook van plan om met groep vrienden te gaan.
Maar wil wel even weten hoe het geluid vorig jaar was.. Is het geluid daar beetje lekker???
Vorig jaar niets mis mee. Buiten dat de regen de set van Coone 10 minuten heeft platgelegd. Heel de draaitafel naar de klote

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators