Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik móet ook nog mede partygangers regelen, ik hoop wat man bij elkaar te krijgen... Anders weet ik het ook niet. Tot wanneer zou ik de tijd hebben om mensen te regelen I.v.m de kaartverkoop? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik móet ook nog mede partygangers regelen, ik hoop wat man bij elkaar te krijgen... Anders weet ik het ook niet. Tot wanneer zou ik de tijd hebben om mensen te regelen I.v.m de kaartverkoop? :innocent:

Vorig jaar niet uitverkocht en nog plek zat overal. Dus gok dat het dit jaar ook niet uitverkocht zal worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig op de camping!

Samen met Maximize, Remkovzki en nog wat mensen uit son en breugel!

zin an
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kunnen we niet speciaal stuk reserveren voor hardtraxx members :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er wel een stuk of 500 members zijn die hier nog geen 20 berichten gepost hebben :P Dus waar trek je dan de grens? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

10k+
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kga hier denk ik wel kaartjes,voor halen :), wordt dan eerste keer en ga zeker ff kijkje nemen bij hardtraxx stage :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elke keer als ik terug naar die line up kijk van 2 dagen magic show stage krijg ik terug koude rillingen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:49 
 
Artiest

Aanwezig + Camping! :D zin!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neroz schreef:
Aanwezig + Camping! :D zin!!

Jij bent er zeker bij jaaaa :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:31 
 

Titatovenaar schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, Crypsis vs The Machine en Jack of Sound vs Titan :love: Godverdomme wat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En niemand die even een fototje maakt van het hardtraxx logo op diezelfde pagina onderaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Afbeelding

Nu wil ik zaterdag zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als crypsis inderdaad een area gaat hosten op q-base kunnen we the machine nu zeker wel verwachten denk ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik hier een zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Ik ben aanwezig op de camping!

Samen met Maximize, Remkovzki en nog wat mensen uit son en breugel!

zin an


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben sowieso zondag aanwezig. Als ik zaterdag vrij kan krijgen op de arbeit ben ik er heel het weekend en ook aanwezig op de camping. Mensen uit de buurt moeten maar ff een gil geven als ze mee willen, ik ben wel bereid om te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben denk ik niet aanwezig, ik wil wel met HT'ers mee maar ik mag niet alleen van m'n moeder dus er moet sowieso wel iemand mee, alleen daar lijkt het niet op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dak er iig de zaterdag er ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het hele weekend aanwezig met een club vrienden! xD
Dit gaat het feest van het jaar worden!
We gaan met een stuk of 10 man! xd

Bij DefQon hadden ze naast de blue (rode tent) tijdens de afsluiting allemaal van die poortjes neergezet.
hebben ze best snel geflikt volgens mij..
Je loopt er dan bij langs, en baalt toch natuurlijk;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ja die camping van Defqon was toch echt geweldig! daarom nu maar the qontinent+camping erachteraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:14 
 
Hardtraxxer

Aanwezig plus camping :D Dat word dus vanaf 1 augustus eerst 10 dagen cherso dan The Qontinent en dan nog Decibel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Aanwezig plus camping :D Dat word dus vanaf 1 augustus eerst 10 dagen cherso dan The Qontinent en dan nog Decibel :lol:

Haha nice!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten