zoveeeel zin in 
Zin in
Eventtravel maakt waarschijnlijk gebruik van combitickets (entree voor 4 man) dan komt het uit op 50 euro per persoon. Als je alleen bent betaal je 65 euro.wrote:Klopt het dat een combiticket (entree + camping + bus) van EventTravel maar rond de 90 euro kost?Entree + camping is daar maar rond de 48 euro terwijl dat via Q-dance geloof ik rond de 60 kost.
Beginner.wrote:Het hele weekend aanwezig samen met TiMOTHYb![]()
Nog never nooit gekampeerd
Nope, die tickets zijn gewoon voor 1 persoon. Lijkt me wel logisch, want je betaald toch geen 100 euro voor 4 man?wrote:Eventtravel maakt waarschijnlijk gebruik van combitickets (entree voor 4 man) dan komt het uit op 50 euro per persoon. Als je alleen bent betaal je 65 euro.wrote:Klopt het dat een combiticket (entree + camping + bus) van EventTravel maar rond de 90 euro kost?Entree + camping is daar maar rond de 48 euro terwijl dat via Q-dance geloof ik rond de 60 kost.
Moet ik hier echt op reageren?wrote:eventtravel gaat niet eens ?
wrote:Moet ik hier echt op reageren?wrote:eventtravel gaat niet eens ?
Pre-Party / The Magic Show Areawrote:Kaarten Besteld!!!
doen we nog ff een meeting dan ?
Inderdaad, als de timetable meezit misschien even langs de main voor AVIO & B-Front maar verder inderdaad het hele weekend op TMS stage te vinden, heeft veruit de beste line-up.wrote:Ik ben sowieso bijna het hele weekend bij TMS te vinden. Mainstages vind ik maar weinig aan.
wrote:Tickets besteld!Aanwezig met QnalQut, Banaanslak en Mr Lellebel!
Ik wil best dat ticket overnemen?wrote:Fúuck. Hadden we 2 weken geleden groepsticket gehaald voor 4 man haakt er 1 iemand nu af, betekent dus vervanger er voor zoeken in ieder geval geen zin om 20 p.p meer te betalen voor die tent.
Ik ben weer eens veel te snel met willenwrote:Ik wil best dat ticket overnemen?wrote:Fúuck. Hadden we 2 weken geleden groepsticket gehaald voor 4 man haakt er 1 iemand nu af, betekent dus vervanger er voor zoeken in ieder geval geen zin om 20 p.p meer te betalen voor die tent.Mja moet ik zeker eerst helemaal naar Zeeland komen?
Ging sowieso niet want het is een groepsticket, we zoeken alleen een vervanger voor die persoon anders moeten we 20 pp meer betalen.wrote:Ik ben weer eens veel te snel met willenwrote:Ik wil best dat ticket overnemen?wrote:Fúuck. Hadden we 2 weken geleden groepsticket gehaald voor 4 man haakt er 1 iemand nu af, betekent dus vervanger er voor zoeken in ieder geval geen zin om 20 p.p meer te betalen voor die tent.Mja moet ik zeker eerst helemaal naar Zeeland komen?
Ik zit dan in Noorwegen, dus heeft geen zin