Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:25 
 

Hmm, dan moet je maar even een buttplug mee nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P

Als je lief bent mag je naast mij in de tent slapen.
Gaan we samen eekhoorntjes vangen s nachts :loving:

Een vriendje voor Tom Tom zoeken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

loon is binne ;D dus 4 combi tickets kunne besteld wordne
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P


Ik heb wel nog 1 spot vrij op ons combiticket, weet alleen nog niet hoe de tent indeling zal zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Kaarten binnen! :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier eigenlijk wel heen omdat wij zelf ook niet op vakantie gaan, maar ik vindt niet alle namen zo geweldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik wil hier eigenlijk wel heen omdat wij zelf ook niet op vakantie gaan, maar ik vindt niet alle namen zo geweldig..

:aww: ga gewoon inde hardcore pompen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon pils drinken en gaan.
Ik ga wel mn uiterste best doen om er bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Ran-D draait ga ik inderdaad liever naar de hardcore of een andere area. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als Ran-D draait ga ik inderdaad liever naar de hardcore of een andere area. :P


gewoon naar de Prspct area :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ik zoek nog een groep om mee te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb net vakantiewerk in shiften aangenomen, en kan dat weekend dus misschien niet.. Wat moet ik doen, ziek melden? Help ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Heb net vakantiewerk in shiften aangenomen, en kan dat weekend dus misschien niet.. Wat moet ik doen, ziek melden? Help ?!


Zeggen dat je een weekendje weg ben? heb ik ook gedaan, ik ben sowieso alle zaterdag en van een feest om wat voor reden dan ook niet aanwezig :thumbsup: Maarja maandag t/m vrijdag en af en toe zaterdag vind ik wel genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZIIN IN :D!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heb er ook zin in, maar k heb een probleem met mensen fixen :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niriante schreef:
heb er ook zin in, maar k heb een probleem met mensen fixen :thumbdown: :cry:


hoezo mensen fixen? Er lopen zo meteen genoeg mensen om te fixen xd

Kan niet wachten op dit feest!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
niriante schreef:
heb er ook zin in, maar k heb een probleem met mensen fixen :thumbdown: :cry:


hoezo mensen fixen? Er lopen zo meteen genoeg mensen om te fixen xd

Kan niet wachten op dit feest!! :yay:

het is natuurlijk veel leuker als je met vrienden los gaat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

niriante schreef:
The Ace of Bass schreef:
niriante schreef:
heb er ook zin in, maar k heb een probleem met mensen fixen :thumbdown: :cry:


hoezo mensen fixen? Er lopen zo meteen genoeg mensen om te fixen xd

Kan niet wachten op dit feest!! :yay:

het is natuurlijk veel leuker als je met vrienden los gaat :beer:


Tuurlijk, maar als het niet anders kan zal ik alsnog gewoon gaan! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:34 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig ticketje binne :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nixxus schreef:
Heb net vakantiewerk in shiften aangenomen, en kan dat weekend dus misschien niet.. Wat moet ik doen, ziek melden? Help ?!


Zeggen dat je een weekendje weg ben? heb ik ook gedaan, ik ben sowieso alle zaterdag en van een feest om wat voor reden dan ook niet aanwezig :thumbsup: Maarja maandag t/m vrijdag en af en toe zaterdag vind ik wel genoeg

Het probleem is dat ik maar 2 vakantiedagen heb. Natuurlijk kan ik me ziek melden, maar da's een beetje riskant he in het bedrijf waar ik later wil gaan werken.
Daar komt nog eens bij dat ik van vrijdag tot maandag naar dit feest wil. Ik zal dus al geluk moeten hebben dat mijn 2 verlofdagen in het weekend vallen, zodat ik mijn 2 vakantiedagen daar nog eens bij kan zetten :D maar dan mis ik Decibel :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 04:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn it, waarom staat Davide Sonar toch op de camping! Net nu ik eens niet op de camping zal zitten. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik zeg al jaren: kmoet is ne keer zien te gaan... Dees jaar gank eindelijk is probere tijd vrij te maken om te gaan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuck school, heb kaartjes binnen :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten