Pommer schreef:
Nixxus schreef:
Heb net vakantiewerk in shiften aangenomen, en kan dat weekend dus misschien niet.. Wat moet ik doen, ziek melden? Help ?!
Zeggen dat je een weekendje weg ben? heb ik ook gedaan, ik ben sowieso alle zaterdag en van een feest om wat voor reden dan ook niet aanwezig

Maarja maandag t/m vrijdag en af en toe zaterdag vind ik wel genoeg
Het probleem is dat ik maar 2 vakantiedagen heb. Natuurlijk kan ik me ziek melden, maar da's een beetje riskant he in het bedrijf waar ik later wil gaan werken.
Daar komt nog eens bij dat ik van vrijdag tot maandag naar dit feest wil. Ik zal dus al geluk moeten hebben dat mijn 2 verlofdagen in het weekend vallen, zodat ik mijn 2 vakantiedagen daar nog eens bij kan zetten

maar dan mis ik Decibel :o