Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaterdag en zondag wel vette linup :love:

Die van Hardtraxx is wel leuk, maar vorig jaar was beter met de onbekendere namen ^^ wel vet dat ze een eigen stage hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Wasted Penguinz op een Hardtraxx Line-Up :lol:

Inderdaad. De meest afgekraakte artiesten zijn powered by Hardtraxx! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Josh-T schreef:
Wasted Penguinz op een Hardtraxx Line-Up :lol:

Inderdaad. De meest afgekraakte artiesten zijn powered by Hardtraxx! :love:

Die gasten kunnen geen Nederlands en weten dus ook niks van de kritieken af. Headhunterz daarentegen, zou veel ironischer zijn als hij er stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nee oké, nu ga ik wel heel hard mn best doen om hier bij te zijn.
Wie gaan er nog meer uit omgeving Spijk/Rotterdam?


Ik zou wel erg graag willen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil dit jaar dus naar The Qontinent, maar ik heb niet echt zin om op zoeen paupercamping te gaan staan. Nu dacht ik dat je ook gewoon in een hotelletje in de buurt kan gaan zitten en dan met de taxi naar het terrein. Zijn er mensen die dit wel eens zo gedaan hebben? Iemand tips?

Sowieso is dat dan wel het handigst als je met 4 man bent denk ik, maar we zijn nu pas met 2. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik wil dit jaar dus naar The Qontinent, maar ik heb niet echt zin om op zoeen paupercamping te gaan staan. Nu dacht ik dat je ook gewoon in een hotelletje in de buurt kan gaan zitten en dan met de taxi naar het terrein. Zijn er mensen die dit wel eens zo gedaan hebben? Iemand tips?

Sowieso is dat dan wel het handigst als je met 4 man bent denk ik, maar we zijn nu pas met 2. >.<


Paupercamping? :huh: Juist een van de mooiste ervaringen die je kunt hebben in je leven. Persoonlijk vind ik die campingsfeer altijd geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd dat is juist het mooie van het hele festival...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah is dat echt zo vet? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel wat negatieve verhalen gehoord. Maar dat spreken jullie dus tegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij campings van feesten denk ik zelf wel gauw aan dit soort beelden:

Afbeelding
Afbeelding

(Nature One)

Maar lijkt me alsnog wel grappig om mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Nee oké, nu ga ik wel heel hard mn best doen om hier bij te zijn.
Wie gaan er nog meer uit omgeving Spijk/Rotterdam?


Ik zou wel erg graag willen! :)

Gezellig! Qua geld moet het wel lukken eigenlijk, weet alleen niet of ik nog vrij kan krijgen (heb al duizend zaterdagen vrij gevraagd deze zomer xd ) dus moeten we maar even bekijken. Pak ik gewoon de auto. Jeweet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ah is dat echt zo vet? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel wat negatieve verhalen gehoord. Maar dat spreken jullie dus tegen? :P

Je moet gewoon niet verwachten dat je veel gaat slapen :P Mijn ervaring van vorig jaar toch. 2 uur gaan slapen na zelf nog een afterparty te hebben gebouwd (dagelijks) en dan 7 uur opstaan omdat mijn buren hun boxen op hadden gezet. Gelijk een blik bier opentrekken + wat wafels met worsten naar binnen gooien xd Naarste combinatie die ik ooit heb gegeten als ontbijt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ah is dat echt zo vet? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel wat negatieve verhalen gehoord. Maar dat spreken jullie dus tegen? :P


Als het regent is het natuurlijk wel klote, maar er is niks gezelliger als met zijn allen een heel weekend op zo'n camping te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ah is dat echt zo vet? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel wat negatieve verhalen gehoord. Maar dat spreken jullie dus tegen? :P


Camping is super gezellig en hoort echt bij de ervaring van zo'n festival. Het enige probleem heb je als het gaat stormen / zwaar gaat regenen. Maar goed, ik zou gewoon voor de camping gaan. Er zijn wel hotelletjes die vlak aan het terrein liggen als ik het me nog goed herinner want vorig jaar waren een paar mensen van onze groep gaan zwemmen zaterdag ochtend-middag, volgens mij bij een hotel op loop afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

word weer knalle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaa hoor, midden in het hoogseizoen van mn werk. ik ontbreek. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Als je facebook hebt: laat weten of je naar de Hardtraxx stage gaat :) https://www.facebook.com/event.php?eid=164151746980237
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat 't hard met de kaartverkoop? Weet iemand dat misschien? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog niet of ik ga. De Hard2Remember area is opzich wel oke en ook de TMS-stages van beide dagen is wel leuk, maar er zitten ook mindere namen tussen. Als Ran-D draait ga ik wel een uur lang pissen ofzo. :P Maar zonder gekheid, ik weet het dus nog niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

twijfel slaat ook in.. geld is zo laag :p maar moet er wel heen..

Boek dan wel een hotel, ga toch zeker niet in een tent slapen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:56 
 

roberttt schreef:
twijfel slaat ook in.. geld is zo laag :p maar moet er wel heen..

Boek dan wel een hotel, ga toch zeker niet in een tent slapen >.<

Gast, mij lijkt het juist echt geweldig om met ze allen op een camping te staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P

Als je lief bent mag je naast mij in de tent slapen.
Gaan we samen eekhoorntjes vangen s nachts :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P

Als je lief bent mag je naast mij in de tent slapen.
Gaan we samen eekhoorntjes vangen s nachts :loving:


Dat is al reden genoeg om sowieso niet met m'n groep te gaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:16 
 

Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P

Je mag sowieso ook wel met mij en nando mee, alleen het is niet toegestaan scheetjes te laten in de tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
Even serieus, als mijn groep afhaakt (we gaan het zaterdag bespreken), kan ik dan evt. met iemand van hier mee, en ook dat diegene het ook daadwerkelijk leuk vind, en niet alleen aardig wil zijn :P

Je mag sowieso ook wel met mij en nando mee, alleen het is niet toegestaan scheetjes te laten in de tent.


Hmm dat kan nog een probleem worden dan :( ik beloof je dat ze niet zullen stinken!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten