Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke line up, diversiteit op zn top. Hoop jullie allemaal op The Magic Show stages te zien :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 10:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fantastisch ik ben er weer bij! Wat een Line-up dit keer ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh wat geil ik op deze line-up! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, wat een dikke line-ups zeg! :love: Vrijdag ziet er goed uit met Chris One en Bioweapon. Beide Magic Show line-ups zijn echt ongelofelijk vet! Zo'n beetje al mijn helden van het moment staan er. :woot: Vette namen op de mainstage: Avio LIVE, A2 Showcase, B-Front LIVE, Josh & Wesz en Digital Punk en verder ook geen slechte namen. Snel maar een kaartje gaan halen! Weet iemand trouwens of je als je een ticket los koopt dan wel in de tent bij andere kan slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 11:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Weet iemand trouwens of je als je een ticket los koopt dan wel in de tent bij andere kan slapen?


Je mag het camping terrein niet op zonder een 'camping bandje', dus je moet in ieder geval ook een camping ticket hebben. Vorig jaar werd bij de ingang (en uitgang) van het festival terrein daar op gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Nando schreef:
Weet iemand trouwens of je als je een ticket los koopt dan wel in de tent bij andere kan slapen?


Je mag het camping terrein niet op zonder een 'camping bandje', dus je moet in ieder geval ook een camping ticket hebben. Vorig jaar werd bij de ingang (en uitgang) van het festival terrein daar op gecontroleerd

Ja dat snap ik, maar stel je hebt al 1 4-personen ticket, is het dan mogelijk als er nog iemand bij komt met een losse ticket in diezelfde tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 12:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jor-D schreef:
Nando schreef:
Weet iemand trouwens of je als je een ticket los koopt dan wel in de tent bij andere kan slapen?


Je mag het camping terrein niet op zonder een 'camping bandje', dus je moet in ieder geval ook een camping ticket hebben. Vorig jaar werd bij de ingang (en uitgang) van het festival terrein daar op gecontroleerd

Ja dat snap ik, maar stel je hebt al 1 4-personen ticket, is het dan mogelijk als er nog iemand bij komt met een losse ticket in diezelfde tent?


Je betaald niet voor je eigen tent of hoeveel personen er in die tent kunnen, je betaald om op de camping te staan :P Dus als er later iemand bij komt, die een camping ticket heeft, dan is dat geen probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 12:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar ik neem aan dat iedereen een beperkt aantal vierkante meter heeft voor z'n tent? Dat je er niet met z'n 10en in gaat liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar ik neem aan dat iedereen een beperkt aantal vierkante meter heeft voor z'n tent? Dat je er niet met z'n 10en in gaat liggen :P

Kijk de after movie van vorig jaar, het terrein wordt gewoonweg volgepropt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar ik neem aan dat iedereen een beperkt aantal vierkante meter heeft voor z'n tent? Dat je er niet met z'n 10en in gaat liggen :P

Wij stonden vorig jaar met 10mensen met 2 10 persoons legertenten xD Niks over gehoord, tis gewoon proppen tot het veld vol is en dan verzetten het lijntje 2meter en wachten ze tot die vol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh chill :P Het is dus slim om er zo vroeg mogelijk je tent neer te zetten als je een beetje goeie plek wil, beter dat m'n groep al op vrijdag wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vragen over zo'n "4 personen pakket".

Moet je met z'n 4en dan tegelijk aan komen (gezamenlijk)?
En moet je ook allemaal in 1 tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er bij :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Vragen over zo'n "4 personen pakket".

Moet je met z'n 4en dan tegelijk aan komen (gezamenlijk)?
En moet je ook allemaal in 1 tent?

Je moet denk ik wel samen aankomen (je krijgt 4 bandjes tegelijk) maar je mag zoveel tenten meenemen als je wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem van Coone volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!!!!!!!

Van vrijdag t/m maandag :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Aanwezig!!!!!!!

Van vrijdag t/m maandag :yay: :bomb:


Dat wordt knallen :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Anthem van Coone volgens mij.

Zal wel ambassador inc zijn dan aangezien coone niet solo draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar ik neem aan dat iedereen een beperkt aantal vierkante meter heeft voor z'n tent? Dat je er niet met z'n 10en in gaat liggen :P

Ik en freddy stonden met onze onze tent bijna in 2 andere tenten. :P

THUNDERDOOMMEEE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Pommer schreef:
Maar ik neem aan dat iedereen een beperkt aantal vierkante meter heeft voor z'n tent? Dat je er niet met z'n 10en in gaat liggen :P

Ik en freddy stonden met onze onze tent bijna in 2 andere tenten. :P

THUNDERDOOMMEEE!!!

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 20:25 
 
Donateur

hmm ik weet niet of ik hier heenga :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
hmm ik weet niet of ik hier heenga :x

slechte herinneringen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 21:58 
 
Donateur

oostzaner schreef:
Kryptica schreef:
hmm ik weet niet of ik hier heenga :x

slechte herinneringen? :P

Nee dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee oké, nu ga ik wel heel hard mn best doen om hier bij te zijn.
Wie gaan er nog meer uit omgeving Spijk/Rotterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz op een Hardtraxx Line-Up :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten