Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Qontinent 2011 - The Line-up

FRIDAY 12-08-11 - Camping Pre Party

Area 1 : Hardstyle powered by Hardtraxx.nl

Chris One
Bioweapon
Wasted Penguinz
Davide Sonar
Mind.Illusion
San Miquel
Hosted by MC Apster

Area 2 : Tek & Jump, powered by In Tek we Trust

Royal S
Trent Easton
iTraxx
DNA Killerz
Orpheuz
Detektor
Jacknoize
Hosted by MC Vegas

Area 3 : Talent Stage by Footworxx, Liberty White & Tensionstep

To be announced soon!

SATURDAY 13-08-11

Bass Events & Q-dance Mainstage

Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
AVIO Live
A² Records Showcase (Alpha² vs Ran-D vs Adaro vs E-Force)
Wildstylez
Brennan Heart
Evil Activities
The Prophet
Second Identity Live
Stephanie
Isaac
Cally & Juice
Unloaders
Hosted by MC DV8

Thunderdome

Promo
Enzyme X
Korsakoff
Endymion
Negative A
The Viper
Art of Fighters
Drokz
Lady Kate
Terminal & Vavaculo
Kristof
Hosted by MC Jeff

Jump & Tek, Hosted by Fanatix / Sur+ / Zoo Records

Lethal MG
Q-IC
Playboyz
Dark-e
Point Blanc Live
Pat B
Def Toys
D-Vision
Junior Waxx Live
Dalora
Miss Faction
Firewall
Mr Noba
Shaytek
Kid Rascal
Stephan Strube
Hosted by MC Chucky

Liberty White

Robert Natus
Candy Cox
O.B.I. aka Tobias Lüke
Motormorfoses Live aka Eto & Gab
Ma-K-Dam aka Loy Klang
Paul Langley
Reload
Manone
Manu Kenton
Neck
Jamie Dill
Dualizers
Manic Live
Hosted by MC Matos

Footworxx presents The Third Movement "Club R_AW"

Daniela Haverbeck
Hilarious
Peaky Pounder
N-Vitral
Richie Gee
Rude Awakening
Sandy Warez
Mindustries
Igneon System
Coreporation
Raggedy Andy
Chok Dee

The Magic Show

Chain Reaction
The R3bels Live
Thera
Sasha F
Degos & Re-Done
Zero Sanity
Kevin Kaos
Outlander
Krusaders
Frequencerz
Tartaros
Geck-o
Kodex
Adaro
Radical Redemption
Solutio & The I's
The Geminizers
Hosted by MC Da Syndrome

Hard 2 Remember

DJ Rob & MC Joe
Vince
Stanton
Human Resource
Panic
Thilo & Evanti
Pavo
Luna
DJ Reza
Ruthless
Bountyhunter
Hosted by MC Apster

Tensionstep

Line-up to be announced soon !

SUNDAY 14-08-11

Bass Events & Q-dance Mainstage

Headhunterz
Psyko Punkz
B-Front Live
Zatox
Ambassador Inc Live
Neophyte
Josh & Wesz
Frontliner
Da Tweekaz
In-Phase
Alex Kidd
Digital Punk
Hosted by MC Villain

Thunderdome

Noise Suppressor
Nosferatu
D-Passion
The Outside Agency ft Cooh
Meccano Twins
Ophidian
Outblast
Amnesys
E-Ruption
J-Roon & Kosmix
The Wishmaster
Hosted by MC Justice

Jump & Tek, hosted by Crunk'd Records / DWX Bounce / Subsonic Muzik

Fenix
Demoniak Live
Bestien
Dr Rude
Mark with a K
Dr Phunk Live
Davoodi
Teka B Live
W4cko
Mode Seven
Jones
Sykes
Fatal Inc
Da Morty
Analyserz
Atomic Twinz
Alpha Protocol
Hosted by MC Chucky

Liberty White

Frank Kvitta
Torsten Kanzler
BMG Live
Fernanda Martins
Dualizers
Tremenzz
Instigator
Tymon
Ezekiel
Aszebenyi
Double U Jay

Footworxx

Radium
Cardiak Live
Tieum
Bong-Ra
Bryan Fury
Waldhaus
Madhouse Brothers
DJ Omira
Rakuza
Maissouille
Minupren

Cap'tain / Trip & Teuf

Jacky Core
Loic D
Gave Live
Chicago Zone
Ronald V
Binum Live
Ladyboy
V-Beatz
Genetikzz
Evil K
Alex Ostyn
G-Dee-G
Mr Marz
The Hooligan
T-Nikko
Artemis
Son
Burn Soldier
The Squadron
Hosted by MC Renegade

Insomnia (Raw Hardstyle by The Magic Show)

Crypsis
The Machine
Deepack
Chris One
Ran-D
The Beholder
Alphaverb
Bioweapon
Kodex
Jack of Sound
Titan
Koldsa
Michael H
GIA
Hosted by MC Jeff

Tensionstep invites PRSPCT

Line-up to be announced soon !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hope to see you there :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Insomnia (Raw Hardstyle by The Magic Show)
Crypsis
The Machine
Deepack
Chris One
Ran-D
The Beholder
Alphaverb
Bioweapon
Kodex
Jack of Sound
Titan
Koldsa
Michael H
GIA

Hosted by MC Jeff

Die stond idd nog niet op PF net, maar wat een line up :drool:
Wel opvallend dat Zany / Donkey's / Southstylers op beide dagen niet aanwezig zijn en ook Toneshifterz niet volgens mij, zijn toch best populair tegenwoordig. Maarja maakt ook niet uit, al met al een geweldige line up het hele weekend! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga echt wenen omdat ik hier niet naartoe kan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu alweer heel veel zin in! Vorig jaar een heerlijk weekend gehad met natuurlijk toen ook onze stage. Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar, want vorig jaar was het helemaal super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier wel naartoe en dan camping enz. Wie wil er met me mee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik wil hier wel naartoe en dan camping enz. Wie wil er met me mee? :)


Ligt er even aan wat ik kan regelen met m'n eigen groep, maar wie weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het egt een heerlijke line up, op de main 2 dagen wel een paar leuke namen, aangevuld met insomnia stage en magic show stage.
En vrijdags weer een camping party! Heerlijk gewoon. :love:

Oja; B-FRONT LIVE (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beginpost aangepast + de line-up (area's etc.) wat duidelijker gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet eigenlijk wel zeggen dat B-Front live jammer is, want ik heb hem liever divers draaien haha! Maar goed, klagen mag niet met deze line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeer dikke line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
omg wasted pinguinz :yawn:


Hahahahahahahahah speciaal voor jou :loving: Ik hoop dat ze gaan speechen: We want to thank all our fans and friends from hardtraxx''.

Leuk diverse line up voor die pre party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Moet eigenlijk wel zeggen dat B-Front live jammer is, want ik heb hem liever divers draaien haha! Maar goed, klagen mag niet met deze line up.

Same, vond het op Loudness beetje tegenvallen. Maar was ook zijn eerste live act natuurlijk, kijken wat er dit keer van komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nu alweer heel veel zin in! Vorig jaar een heerlijk weekend gehad met natuurlijk toen ook onze stage. Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar, want vorig jaar was het helemaal super!


Camping was super gezellig vorig jaar! Ga er zeker vanaf vrijdag bij zijn :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben spontaan klaargekomen zojuist. Insomnia, TMS en ook Hardtraxx stage (zoals verwacht :P )


DAMN!!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker gevarieerde liner! Eens kijken of ik die dagen tijd heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love: toa ft cooh op the qontinent

en dan ook nog ttm club raw en een prspct area :worship:
beter kan niet

toch maar kaartje halen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 23:53 
 
Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
Ik wil hier wel naartoe en dan camping enz. Wie wil er met me mee? :)

Met ons :thumbsup: (roberttt, chukkels jij en nog 1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 01:05 
 
Artiest

Tom_InPhase schreef:
Khadber schreef:
Nu alweer heel veel zin in! Vorig jaar een heerlijk weekend gehad met natuurlijk toen ook onze stage. Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar, want vorig jaar was het helemaal super!


Camping was super gezellig vorig jaar! Ga er zeker vanaf vrijdag bij zijn :beer:


x2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 01:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Khadber schreef:
Moet eigenlijk wel zeggen dat B-Front live jammer is, want ik heb hem liever divers draaien haha! Maar goed, klagen mag niet met deze line up.

Same, vond het op Loudness beetje tegenvallen. Maar was ook zijn eerste live act natuurlijk, kijken wat er dit keer van komt.


Ik vond het ook niet zo geweldig, maar goed z'n tracks blijven het live gewoon goed doen dus mij hoor je niet klagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 01:58 
 

Word een NO voor mij

Zoiezo 30 July Dominator, 20 Augustus Decibel...

EN daarbij: 2 dagen vrij vragen en daardoor 100 euro missen zie ik ook niet zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 02:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Word een NO voor mij

Zoiezo 30 July Dominator, 20 Augustus Decibel...

EN daarbij: 2 dagen vrij vragen en daardoor 100 euro missen zie ik ook niet zitten

lekker boeien dat weekendje minder geld verdienen en meer feesten, je werkt wel genoeg volgens mij, dit wordt sowieso heldig :worship:

en die 2 festivals maken geen zak uit, ik ga er ook een stuk of 5 nog buiten Qontinent om :P Net als veel anderen trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 02:24 
 

Maakt MIJ wel uit... als je nagaat dat je bij elkaar deze 3 dagen er zoiezo 270 euro doorheen duwt zonder tickets is dat smack GELD
ik werk liever dan, en verdien er 100...

Keuze is snel gemaakt, zonder ook maar de line up gezien te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 02:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

AREA 1: Hardstyle Hill, Powered by Hardtraxx.nl ^^

http://www.theqontinent.be/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog to jong :evil:
wachten duurt zo lang :slow: :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten