Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

60% jump en 40% early hardstyle was het vorig jaar. Maar we zullen zien wat het dit jaar is, zolang er jump gedraait wordt ben ik wel bij TMS-stage en ga ik daarna naar H2R. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik er heenga, het is wel een eind weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik weet niet of ik er heenga, het is wel een eind weg :P

Als ik ga pak ik gewoon een campinticket enz, anders wordt het inderdaad te ver weg voor 1 dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:21 
 

Pommer schreef:
Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag :P

Zal er weer een HT pre-party zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag :P

Zal er weer een HT pre-party zijn? :D


Zou wel fucking nice zijn :worship:
Hoop dat me vrienden dan ook al willen gaan op vrijdag (als ze uberhaupt nog willen teminste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 07:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag :P

Zal er weer een HT pre-party zijn? :D

Verwacht t stiekem wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:49 
 
Hardtraxx Newbie

E-force staat hier ook

bron: http://www.fear.fm/magazine/interview/fearfm-interview-e-force-a-records-unleashed/26
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren the qontinent iets op facebook zette als: Make sure you check our facebook page tomorrow.
Dat is dus vandaag, mss meer namen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De site/line up wordt released vandaag ja, gebeurd zo meteen volgens Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Gisteren the qontinent iets op facebook zette als: Make sure you check our facebook page tomorrow.
Dat is dus vandaag, mss meer namen? :D

Jor-D poste ook al: zal t dan vandaag bekend gemaakt worden...

Reken maar op iets van hardtraxx op the qontinent, vorig jaar preparty. Miss dit jaar op t festival zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komaan, waar blijft die site :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17u wordt er nu gezegd blijbkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

idd opschieten! xD
Kon wel eens het eerste buitenlandse festival zijn waar ik met een tentje gaan staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben benieuwd :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn. :lol:


Ik zie niks op de site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
93Wesley93 schreef:
Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn. :lol:


Ik zie niks op de site?


http://partyflock.nl/party/203057:The_Qontinent.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omg wasted pinguinz :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooie line up voor allebei de dagen, al is die van zondag nog niet compleet lijkt me ;)
En weer mooi geregeld van hardtraxx (Jor-D) :D

Proberen al vanaf vrijdag aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk toch wel dat we een vrij diverse line-up hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tentjee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn. :lol:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:19 
 
Hardtraxx Newbie

Camping lineup is weer vet, Chris One :drool:
Zaterdag word denk ik alleen voor AVIO en A² Showcase naar Mainstage.
Zondag ook zeer lekker, en waarschijnlijk alleen voor B-Front live naar main.
Trouwens http://www.facebook.com/notes/the-qontinent/the-qontinent-2011-the-line-up/194569180589074 volledige lineup (zondag is niet compleet op PF) en hieronder de raw op zondag

Insomnia (Raw Hardstyle by The Magic Show)
Crypsis
The Machine
Deepack
Chris One
Ran-D
The Beholder
Alphaverb
Bioweapon
Kodex
Jack of Sound
Titan
Koldsa
Michael H
GIA

Hosted by MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vet :loving: kan hier nu al naar uitkijken :loving: :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten