60% jump en 40% early hardstyle was het vorig jaar. Maar we zullen zien wat het dit jaar is, zolang er jump gedraait wordt ben ik wel bij TMS-stage en ga ik daarna naar H2R. 
Ik weet niet of ik er heenga, het is wel een eind weg 
Als ik ga pak ik gewoon een campinticket enz, anders wordt het inderdaad te ver weg voor 1 dagje.wrote:Ik weet niet of ik er heenga, het is wel een eind weg
Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag 
B
Zal er weer een HT pre-party zijn?wrote:Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag
Zou wel fucking nice zijnwrote:Zal er weer een HT pre-party zijn?wrote:Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag
Hoop dat me vrienden dan ook al willen gaan op vrijdag (als ze uberhaupt nog willen teminste)
Verwacht t stiekem welwrote:Zal er weer een HT pre-party zijn?wrote:Ben ook wel benieuwd naar de line-up van vrijdag
F
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gisteren the qontinent iets op facebook zette als: Make sure you check our facebook page tomorrow.
Dat is dus vandaag, mss meer namen?
De site/line up wordt released vandaag ja, gebeurd zo meteen volgens Facebook.
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Jor-D poste ook al: zal t dan vandaag bekend gemaakt worden...wrote:Gisteren the qontinent iets op facebook zette als: Make sure you check our facebook page tomorrow.
Reken maar op iets van hardtraxx op the qontinent, vorig jaar preparty. Miss dit jaar op t festival zelf
idd opschieten! xD
Kon wel eens het eerste buitenlandse festival zijn waar ik met een tentje gaan staan
Kon wel eens het eerste buitenlandse festival zijn waar ik met een tentje gaan staan
Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn. 
Ik zie niks op de site?wrote:Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
http://partyflock.nl/party/203057:The_Qontinent.htmlwrote:Ik zie niks op de site?wrote:Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn.
Mooie line up voor allebei de dagen, al is die van zondag nog niet compleet lijkt me
En weer mooi geregeld van hardtraxx (Jor-D)
Proberen al vanaf vrijdag aanwezig te zijn!
En weer mooi geregeld van hardtraxx (Jor-D)
Proberen al vanaf vrijdag aanwezig te zijn!
Denk toch wel dat we een vrij diverse line-up hebben 
:')wrote:Hij is er, Wasted Penguinz op de Hardtraxx stage op vrijdag, vast omdat ze hier zo geliefd zijn.
F
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Camping lineup is weer vet, Chris One 
Zaterdag word denk ik alleen voor AVIO en A² Showcase naar Mainstage.
Zondag ook zeer lekker, en waarschijnlijk alleen voor B-Front live naar main.
Trouwens http://www.facebook.com/notes/the-qonti ... 9180589074 volledige lineup (zondag is niet compleet op PF) en hieronder de raw op zondag
Insomnia (Raw Hardstyle by The Magic Show)
Crypsis
The Machine
Deepack
Chris One
Ran-D
The Beholder
Alphaverb
Bioweapon
Kodex
Jack of Sound
Titan
Koldsa
Michael H
GIA
Hosted by MC Jeff
Zaterdag word denk ik alleen voor AVIO en A² Showcase naar Mainstage.
Zondag ook zeer lekker, en waarschijnlijk alleen voor B-Front live naar main.
Trouwens http://www.facebook.com/notes/the-qonti ... 9180589074 volledige lineup (zondag is niet compleet op PF) en hieronder de raw op zondag
Insomnia (Raw Hardstyle by The Magic Show)
Crypsis
The Machine
Deepack
Chris One
Ran-D
The Beholder
Alphaverb
Bioweapon
Kodex
Jack of Sound
Titan
Koldsa