Zoals elk jaar zal ik er weer zijn, maakt voor mij ook niet uit wat voor line-up. Het was ook mijn eerste festival de eerste editie. Al ben ik dit jaar niet aanwezig op de camping, het is tenslotte maar een half uurtje rijden van hier. Ik zal dan wel de pre-party op de camping moeten missen, maar 2 dagen feest is sowieso al heel wat.

Ik kijk toch elk jaar weer uit naar dit festival!
Trouwens, die line-up van The Magic Show ziet er zo goed uit, heb vandaag mijn tickets al gekocht se.

Ben trouwens ook weer blij met de HARD 2 REMEMBER stage, was vorig jaar echt zalig. Alleen jammer dat er zo enorm weinig volk bij Balistic was, maar ik vond dat wel gezellig. Heb er ook nog meer zin in aangezien ik dit weekend naar Remember ben geweest.

Chukkels schreef:
kijk dit zijn prijzen! Nog geen 50 euro voor 3 dagen feest en 3 overnachtingen. Aanwezig

Het is ook nog een jong feest hé. Dit is het 4e jaar, en de prijzen stijgen ook elk jaar wel. Dus profiteren van die eerste jaartjes!

Timmer schreef:
hoe snel waren vorig jaar camping + weekend tickets uitverkocht?

Normaal gezien is er niets uitverkocht, behalve die groeptickets.
SharkLaser schreef:
Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?
't Is ook wel veel kleiner dan Defqon en Decibel hé. Het is wel al elk jaar groter geworden.