Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
HARD2REMEMBER stage is er dit jaar ook weer :)
The Qontinent schreef:
We know many of you like the classics from the early days so we are happy to inform you that the HARD 2 REMEMBER stage will back this year ! Bigger, harder & better than before ! Line-up will be announced this week so stay tuned !

:yay: :yay: Weet iemand ook op welke dag de Hard2Remember stage is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zondag is een beetje gaar, zaterdag is wel extreem nice. Optie iig, ik zie het allemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

line-up is netjes, jammer dat ik op vakantie ben! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zondag is een beetje gaar, zaterdag is wel extreem nice. Optie iig, ik zie het allemaal wel.


Wat bedoel je? er is toch geen volledige line up? of bedoel je gewoon het feest zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag optie geworden, kan het toch niet laten :P Weekend word het helaas niet door school :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga in ieder geval heen! Lijkt me echt super vet een heel weekend lang :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat feestje worden :D
Zeker met de magic show line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel weekendje feest, zaterdag is al in orde :bomb: nu nog afwachten wat er zondag te wachten staat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SharkLaser schreef:
Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?

Ik denk dat belgie niet zo moeilijk is met kosten voor zulke evenementen, hier kunnen gemeentes er een aardig bedrag voor vragen. Dat is sowieso iets wat scheelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

modernization schreef:
SharkLaser schreef:
Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?

Ik denk dat belgie niet zo moeilijk is met kosten voor zulke evenementen, hier kunnen gemeentes er een aardig bedrag voor vragen. Dat is sowieso iets wat scheelt.


Met andere woorden we zijn weer lekker gierig in Nederland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Rik schreef:
Poeh, eigenlijk wil ik hier (zaterdags) erg graag bij zijn.


Was je dan op vakantie? Anders kunnen we mss wel wat regelen :) .

Nee ik ben dan al weer 2 weken weer. Maar ben bang dat ik blut ben dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals elk jaar zal ik er weer zijn, maakt voor mij ook niet uit wat voor line-up. Het was ook mijn eerste festival de eerste editie. Al ben ik dit jaar niet aanwezig op de camping, het is tenslotte maar een half uurtje rijden van hier. Ik zal dan wel de pre-party op de camping moeten missen, maar 2 dagen feest is sowieso al heel wat. :D Ik kijk toch elk jaar weer uit naar dit festival!
Trouwens, die line-up van The Magic Show ziet er zo goed uit, heb vandaag mijn tickets al gekocht se. ^^

Ben trouwens ook weer blij met de HARD 2 REMEMBER stage, was vorig jaar echt zalig. Alleen jammer dat er zo enorm weinig volk bij Balistic was, maar ik vond dat wel gezellig. Heb er ook nog meer zin in aangezien ik dit weekend naar Remember ben geweest. :P

Chukkels schreef:
kijk dit zijn prijzen! Nog geen 50 euro voor 3 dagen feest en 3 overnachtingen. Aanwezig :D

Het is ook nog een jong feest hé. Dit is het 4e jaar, en de prijzen stijgen ook elk jaar wel. Dus profiteren van die eerste jaartjes! :D

Timmer schreef:
hoe snel waren vorig jaar camping + weekend tickets uitverkocht? :)

Normaal gezien is er niets uitverkocht, behalve die groeptickets.


SharkLaser schreef:
Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?

't Is ook wel veel kleiner dan Defqon en Decibel hé. Het is wel al elk jaar groter geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:


SharkLaser schreef:
Dit feest is eigenlijk absurd goedkoop als je het vergelijkt met andere feesten, zoals DefQon of Decibel, of zelfs Intents.
Zouden ze het budget hier dan net mee halen, of bij die andere feesten juist enorme winst maken?

't Is ook wel veel kleiner dan Defqon en Decibel hé. Het is wel al elk jaar groter geworden.


Defqon is ook wel het festival paradepaardje van Q-dance natuurlijk. Als het iedere jaar ruim binnen een aantal uur uitverkocht gaat dan kan je er hoge prijzen voor vragen. We kopen toch wel een kaartje.
Bij The Qontinent ligt dat iets anders. Die moeten volgens mij nog een keer uitverkocht gaan. En ieder jaar wordt het ietsjes groter, dus (vanzelfsprekend in deze economie) ook ietsjes duurder.

Ik zit niet in die business, maar het zal me niks verbazen als ze alleen de winst halen uit stand verkoop, drank, eten en merchandise rondom het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Code:
For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-)


bron twitter van the qonintent dit is op zondag niet de line up die la bekend is geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet ook maar kaartjes aanschaffen, helaas geen geld nog :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:11 
 

roberttt schreef:
Moet ook maar kaartjes aanschaffen, helaas geen geld nog :cry:

Gister werd stufi overgemaakt, heb je dat nu alweer opgemaakt dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:
Moet ook maar kaartjes aanschaffen, helaas geen geld nog :cry:

Gister werd stufi overgemaakt, heb je dat nu alweer opgemaakt dan :lol:


ik krijg maar 70 euro p/maand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Code:
For those who like it RAW...On Sunday we will offer you a RAW Hardstyle area, powered by Insomnia (The Magic Show). Line-up coming soon ;-)


bron twitter van the qonintent dit is op zondag niet de line up die la bekend is geloof ik

Gvd, nu wil ik het hele weekend. Kan me niet schelen hoe, al moet ik er een hypotheek voor afsluiten.
:bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dit weekend weekend ticket bestelle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Magic Show op Zaterdag en Zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
The Magic Show op Zaterdag en Zondag?

Jep! Zaterdag Magic Show en Zondag Insomnia :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
dit weekend weekend ticket bestelle :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Stages Saturday:
Mainstage
Liberty White
Footworxx
Thunderdome
Sur+ & Fanatix ending with best of ZOO Records
Dubstep and Dubstyle Sounds
Hard 2 Remember
The Magic Show

Stages Sunday:
Mainstage
Liberty White
Footworxx
Thunderdome
Subsonic Muzik, Crunk'd Records, DWX Bounce
Dubstep and Dubstyle Sounds
Hard 2 Remember
Insomnia (The Magic Show)


Ik zie deze reactie op Partyflock. Ik kan het nog nergens anders vinden maar ook op Zondag dus een Hard2Remember stage als die jongen gelijk heeft. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 18:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hard2remember was vorig jaar meer jump dan early hardstyle
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten