Poster: The Funky Cat #6
Past

The Funky Cat #6

Time
– (Sat)
Price
€15,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Aanwezig met een hele groep vrienden! Sinds de eerste editie niet meer hier geweest dus benieuwd naar de ontwikkeling van dit feest tussentijds. Wanneer komt er meer info over de line-up?
Artiest
1973 posts member since 2009
Fuzzylogic wrote:Aanwezig met een hele groep vrienden! Sinds de eerste editie niet meer hier geweest dus benieuwd naar de ontwikkeling van dit feest tussentijds. Wanneer komt er meer info over de line-up?
We hopen deze volgende week te kunnen presenteren :)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Misschien dat mensen hier uit de buurt nog een goedkoop hotel weten voor Fuzzy, ik en 8 andere?
Artiest
Hard4Us wrote:Misschien dat mensen hier uit de buurt nog een goedkoop hotel weten voor Fuzzy, ik en 8 andere?
Op loopafstand zit hotel Alp de Veenen :)
Artiest
We hebben een poster... en een lineup! :love: :bomb:
Voor een toelichting, zie de FB event page of de opening post!

Facebook event page: https://www.facebook.com/events/1362664940488227/

The Funky Cat #6 (06-10-2017, P60, Amstelveen)
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Japanse noise? (L)
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Deze line-up (L)
Ben wel benieuwd wat sloperij Jansen gaat doen met die Japanse set. Ken hem alleen van het hardere sloop en beuk werk en kan dat opzich een uurtje wel waarderen haha.
Chris One ook heel benieuwd naar! Hopelijk krijgt hij 1'5 uur.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Remi wrote:Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?
soort van onbeperkt sushi eten in 1 uur tijd? :lol:
Nee, denk vooral hardere dance stijlen die afkomstig zijn uit Japan. Ligt een heel grote markt met veel wazige muziek namelijk.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Is Sloperij Janssen, Maximumraver op t forum of is dat iemand anders?

Anders, Dominique leg eens uit wat dat Japan inhoudt!
Verder van de line-up ken ik alleen Chris One en Geck-o.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Remi wrote:Ben er niet geheel in thuis maar wat is een Japan special?
jpop setje inclusief visuals

View on YouTube
Hard4Us wrote:Is Sloperij Janssen, Maximumraver op t forum?
Ja
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Fuzzylogic wrote:Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.
Funky cat is nooit echt 1 bepaalde hokje geweest. Als er überhaupt al hokjes zijn hier. Gewoon avondje lekker op je de laten komen denk ik. Ik denk dat er bij je vrienden veel los komt als ze beetje open minded zijn.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hardtraxx wrote:Vragen over de Japan Special
Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Op een aanzienlijk hoog BPM aangezien ik als Sloperij Janssen sta :P .
Voorbeeldje van andere thema sets wrote: http://l5d.nl/sn2e200 (Thema: 10 jaar LSDB, digitaal/communicatie/internet/database/computers/technologie/muziek)

http://l5d.nl/sn22294 (Thema/sfeer: haunted house/spooky carnival/spooky opera/disney horror, etc.)

http://l5d.nl/sn220d3 (Thema: Theracords, Theracords releases, Therabyte releases, releases van artiesten die op dat moment signed waren bij Theracords, mash-ups met Theracords tracks.)

http://l5d.nl/sn1125e (Thema: Hardcore met nederlandstalige vocals) (oude mix, mixwerk is niet alles)
Thema sets vind ik geweldig om te doen, en The Funky Cat vind ik ook geweldig, dus ik heb er zwaaaaar zin in! :drool: :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Vet thema en artwork :thumbsup: maar geen Yoji Biomehanika? :cry:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:
Fuzzylogic wrote:Ik vind deze line-up persoonlijk erg gaaf, maar had deze editie liever een wat meer house/qultachtige lineup gezien. Ik ben namelijk bang dat de groep waarmee ik ga hier helemaal niks mee kan :( Zij zijn bijna allemaal ook totaal niet bekend met The Funky Cat.
Funky cat is nooit echt 1 bepaalde hokje geweest. Als er überhaupt al hokjes zijn hier. Gewoon avondje lekker op je de laten komen denk ik. Ik denk dat er bij je vrienden veel los komt als ze beetje open minded zijn.
Gaat mooi worden, we slepen ze er wel door heen Tom.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Maximumraver wrote:
Je kan het zien als een Japan thema set (tracks van Japanse artiesten, tracks met een Japanse sfeer, tracks met Japanse vocals, of tracks die over Japan gaan).
Voorbeeldje van andere thema sets wrote: http://l5d.nl/sn2e200 (Thema: 10 jaar LSDB, digitaal/communicatie/internet/database/computers/technologie/muziek)

http://l5d.nl/sn22294 (Thema/sfeer: haunted house/spooky carnival/spooky opera/disney horror, etc.)

http://l5d.nl/sn220d3 (Thema: Theracords, Theracords releases, Therabyte releases, releases van artiesten die op dat moment signed waren bij Theracords, mash-ups met Theracords tracks.)

http://l5d.nl/sn1125e (Thema: Hardcore met nederlandstalige vocals) (oude mix, mixwerk is niet alles)
Thema sets vind ik geweldig om te doen, en The Funky Cat vind ik ook geweldig, dus ik heb er zwaaaaar zin in! :drool: :thumbsup:
Benieuwd aan wat voor tracks je zit te denken bij een Japan special. Kan zo gauw niet echt n nummer bedenken. Veel edits verwacht ik. Heb er zin in!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Maximumraver wrote:
Ik ga zelf niet, maar...zoiets? :P

View on YouTube
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hard4Us wrote:Benieuwd aan wat voor tracks je zit te denken bij een Japan special. Kan zo gauw niet echt n nummer bedenken. Veel edits verwacht ik.
Steffnov wrote: Ik ga zelf niet, maar...zoiets? :P
View on YouTube
Ja en ja! :D
Hard4Us wrote: Heb er zin in!
Mooi! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Van mij kun je deze avond een wat meer QULT-achtige set verwachten! Wordt een wat minder moeilijke set van me, meer in de electro / techno / subground richting. Wellicht met een beats uitstapje, maar ik moet nog even kijken of dat goed aansluit. Vol de party erin iig! :woot:

Pietro zal ook rustig opwarmen met house / techno vibes :)

Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de afsluiter in de main dan te hard vindt gaan.

Er staan veel onbekende namen, maar uiteindelijk denk ik wel dat het overgrote deel van de avond muziek wordt gedraaid waar je vrienden iets mee kunnen ;)
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Maximumraver wrote:
Tatanka - Tokyo op 180bpm dus :clap: En plaatjes van Yoji Biomehanika ;-) ? Nice.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
:thumbsup: DAMMIT THIS IS NOT JAPAN!

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
PNXRMX wrote:Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de main dan te hard vindt gaan.
Tof dat jullie de chillout nu ook gaan gebruiken als aparte area :)
Remi wrote:Tatanka - Tokyo op 180bpm dus :clap:
Sloperij Janssen +33.3% Is Not A Remix :cool:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Paling wrote:
PNXRMX wrote:Met Photronics proberen we overigens iets nieuws, namelijk een alternatief bieden in de chillout voor wie de main dan te hard vindt gaan.
Tof dat jullie de chillout nu ook gaan gebruiken als aparte area :)
Aan het eind even wel ja. Hopelijk pakt dat goed uit :)
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
In plaats van 2 weken, 1 week met vakantie, terugkomst is 6 oktober. Nu toch wel sterk aan het overwegen om te gaan :yay: Mede omdat ik 7 oktober jarig ben kan ik dit eigenlijk niet laten schieten.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago