Poster: The Funky Cat #4
Past

The Funky Cat #4

Time
– (Sat)
Price
€15,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Geslaagd :D
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Fothermucker wrote:Ja was weer heerlijk :loving:
Zou wel graag willen weten wat de laatste track van Bold Action vs Bitface was
Dat was een van mijn nieuwe tracks! :)
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
1e keer Funky Cat en zeker voor herhaling vatbaar. Proberen bij de volgende weer aanwezig te zijn :D

Relaxte muziek en chill sfeertje. Sets v/d avond waren Bolt Action vs Bitface en Geck-o voor mij. Bij de set van Geck-o weer veel geniale nieuwe nummers gehoord. De aankleding was ook mooi (Kattenbak bij de toiletten xd ). Enigste minpuntje was de soms wat plakkerige vloer en de lange terugreis naar huis (en het 2x laten vallen van m'n bier :x ). Geluid en locatie was verder wel echt top
Broken Balance wrote:
yannickvk wrote:Vet dat de volgende editie op een zaterdag is, ga mijn best doen erbij te zijn. :)

Wat draaide Wavolizer zowel?
Hardstyle, Drum & Bass en een beetje hardcore hoorde ik.
Ja klopt! Veel nieuwe industrial platen, o.a. Killer Instinct. Verder nog wat hardere hardstyle platen die volgens mij nieuw waren want had ze nog nooit gehoord. Hij draaide ook nog Magic, nog een early nummer waar ik de naam even kwijt van ben en nog een stuk of 5 nummers van Noisia :loving:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Naad wrote:Enigste minpuntje was de soms wat plakkerige vloer
De vloer heb je zelf plakkerig gemaakt :D
Naad wrote:2x laten vallen van m'n bier :x .
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Grim wrote:De vloer heb je zelf plakkerig gemaakt :D
:whistle: :whistle:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Die nieuwe collab van Geck-o en Wavolizer klonk zo dik joh :love:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Eerste keer TFC en heb me ontzettend goed vermaakt. Veel heerlijke muziek die je anders nooit hoort. Tofste sets waren voor mij Boldface en Geck-o. De afsluiter van Bold Action klonk echt ontzettend goed, hopelijk krijgen we daar snel meer over te horen. Ook best veel Noisia gehoord, wat ik alleen maar kan aanmoedigen. :D

Op de soms erg plakkerige vloer na heb ik ook geen klachten over de locatie, alles was goed geregeld. De terugreis was wel aardig lang maar goed. Ik ga de volgende keer sowieso weer proberen aanwezig te zijn. :) Hopelijk komen de sets online.
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Fluxion wrote:De afsluiter van Bold Action klonk echt ontzettend goed, hopelijk krijgen we daar snel meer over te horen.
:)

Deze track komt op mijn nieuwe album! Over de releasedatum kan ik nog geen beloftes maken, als het zover is zul je het zeker horen!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Bedankt voor de positieve reacties jongens! :love:

Mooi om te zien dat het ook op Hardtraxx gaat leven (L)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Komen er nog setlists toevallig? :$
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Raito was voor ons een aangename verrassing! Al die oldschool sounds. Heerlijk! Alsof er nieuw leven geblazen werd in de Techno Trance reeks van begin jaren 90. :love:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
yannickvk wrote:Vet dat de volgende editie op een zaterdag is, ga mijn best doen erbij te zijn. :)
Precies een zaterdag die niet in de agenda gaat passen, de aankomende had voor onze planning juist beter op de vrijdag gegaan. :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Dit was weer geniaal hoor. bitface & Bold Action die een compleet nieuwe sound lieten horen, Raito die echt bovenverwachting goed in het concept paste (Alan Fitzpatrick - 1992 :love: met dat geluid) en geweldig aan het golven was, Geck-O standaard natuurlijk met een niet standaard set waar hij zo goed in is en Wafelijzer met in mijn ogen de perfecte afsluiter.

Een van de sterkste edities tot nu toe :D
Artist
1973 posts member since 2009
De foto's staan online! ^^ http://bit.ly/TFC4photos

The Funky Cat #4 (27-01-2017, P60, Amstelveen)

Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Misschien wat laat, maar vond dit echt een ontzettend vet feest. aankleding, muziek en sfeer waren gewoon perfect. Kijken of ik volgende editie weer aanwezig kan zijn :clap:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago