Het was leuker dan ik had verwacht

Ik vond de sfeer echt heel tof (behalve een pittend groepje vooraan die geen oog meer hadden voor de omgeving, maar goed), heel veel lachende gezichten gezien. Qua muziek vond ik elke set een heerlijke bijeengeraapte bende van verschillende genres, dat hield het lekker varierend. In de eerste paar uur al early hardstyle, techno, electro, hardhouse, industrial en nog wel meer hokjes voorbij horen komen, inclusief de bijbehorende tempowisselingen. Na een hardcoreplaat op 170 kan je best een plaatje op 135 draaien, als je soepel met de fader speelt

Alleen de set van A*S*Y*S* vond ik wat saai, heel veel van hetzelfde. Daardoor viel hij voor mij een beetje buiten de boot, omdat elke DJ verder dus heel erg aan het variëren was... Alleen het laatste kwartier van die set was wel echt tof, maar dat kwam door o.a. Acid Nightmare en Derb

Qua aankleding heb ik zo gelachen om de details... Een kattenbak op het toilet, muisjes op de trapleuning, dropmuisjes in een schaaltje op de bar, dat soort dingen. Doet ook echt iets voor de sfeer vind ik, net als die kleurplaten. Al met al vond ik het een zeer geslaagde eerste avond van een concept dat ik een lang leven toewens. En dat kan denk ik prima, door veelzijdige line-ups neer te zetten (vergelijk de volgende bv maar eens met deze, is weer een andere kant van het muzikale spectrum).
Groetjes
