Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was leuker dan ik had verwacht :) Ik vond de sfeer echt heel tof (behalve een pittend groepje vooraan die geen oog meer hadden voor de omgeving, maar goed), heel veel lachende gezichten gezien. Qua muziek vond ik elke set een heerlijke bijeengeraapte bende van verschillende genres, dat hield het lekker varierend. In de eerste paar uur al early hardstyle, techno, electro, hardhouse, industrial en nog wel meer hokjes voorbij horen komen, inclusief de bijbehorende tempowisselingen. Na een hardcoreplaat op 170 kan je best een plaatje op 135 draaien, als je soepel met de fader speelt :P
Alleen de set van A*S*Y*S* vond ik wat saai, heel veel van hetzelfde. Daardoor viel hij voor mij een beetje buiten de boot, omdat elke DJ verder dus heel erg aan het variëren was... Alleen het laatste kwartier van die set was wel echt tof, maar dat kwam door o.a. Acid Nightmare en Derb :P

Qua aankleding heb ik zo gelachen om de details... Een kattenbak op het toilet, muisjes op de trapleuning, dropmuisjes in een schaaltje op de bar, dat soort dingen. Doet ook echt iets voor de sfeer vind ik, net als die kleurplaten. Al met al vond ik het een zeer geslaagde eerste avond van een concept dat ik een lang leven toewens. En dat kan denk ik prima, door veelzijdige line-ups neer te zetten (vergelijk de volgende bv maar eens met deze, is weer een andere kant van het muzikale spectrum).

Groetjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Fuzzylogic schreef:
En Bold Action, wat een baas, draait ie even Vengaboys - We Like To Party helemaal random tussendoor :lol:


Random? Dat doet hij toch al sinds Defqon.1 2015? :P

Dat was eerder verwacht, dan een verrassing.

Was de eerste keer dat ik Bold Action zag (op 't laatste kwartiertje op de laatste Qult na) dus voor mij kwam het wel random :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vond de sfeer echt heel tof (behalve een pittend groepje vooraan die geen oog meer hadden voor de omgeving, maar goed)


Je hebt het toch niet over Emiel he (die ook spontaan op de grond lag op een gegeven moment). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat groepje was wel vrij irritant hoor, Emiel wel het minst van allemaal trouwens :P Maar er zaten een paar bij die gewoon echt geen oog hadden voor de omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja dat groepje was wel vrij irritant hoor, Emiel wel het minst van allemaal trouwens :P Maar er zaten een paar bij die gewoon echt geen oog hadden voor de omgeving.


Ik vind het vooral vreemd dat ik jou niet ben tegengekomen! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechts bij de bankjes, stukje voor de trap naar het rokershok heb ik heel lang gestaan, daar stonden ook een paar gasten flink irritant meters ruimte op te eisen met hun geshuffle :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
The Skribbler schreef:
Ja dat groepje was wel vrij irritant hoor, Emiel wel het minst van allemaal trouwens :P Maar er zaten een paar bij die gewoon echt geen oog hadden voor de omgeving.


Ik vind het vooral vreemd dat ik jou niet ben tegengekomen! :mad:

Heb jou idd ook niet gezien. Toch vreemd, aangezien ik verder iedereen minimaal 3x ben tegengekomen in die kleine zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magisch (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad :thumbsup:

Heel knus met een hele relaxte sfeer, mede mogelijk gemaakt door de aankleding :thumbup:
Lekkere afwisselende setjes met Geck-O's Power Set als hoogte punt.

Van boven op het balkon tijdens een Wavolizer een jongen met pet beneden gigantisch mee zien trommelen met een plaat. Dat kon er in mijn gedachte maar 1 zijn en ja hoor: The Skribbler!!

Had van te voren moeite met de eindtijd maar dat viel uit eindelijk wel mee, kwart over 7 in mijn bed in Utrecht

Ben zo positief over dit concept dat de volgende editie al in de agenda staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Geweldige avond gehad :thumbsup:

Heel knus met een hele relaxte sfeer, mede mogelijk gemaakt door de aankleding :thumbup:
Lekkere afwisselende setjes met Geck-O's Power Set als hoogte punt.

Van boven op het balkon tijdens een Wavolizer een jongen met pet beneden gigantisch mee zien trommelen met een plaat. Dat kon er in mijn gedachte maar 1 zijn en ja hoor: The Skribbler!!

Had van te voren moeite met de eindtijd maar dat viel uit eindelijk wel mee, kwart over 7 in mijn bed in Utrecht

Ben zo positief over dit concept dat de volgende editie al in de agenda staat

Gvd wist niet dat jij ook ging, had ik jou ook eens kunnen meeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Van boven op het balkon tijdens een Wavolizer een jongen met pet beneden gigantisch mee zien trommelen met een plaat. Dat kon er in mijn gedachte maar 1 zijn en ja hoor: The Skribbler!!

Ik uit alle macht Done trommelen, komt er 3 minuten later iemand naar me toe die heel droog zegt "Jo man ik zag je trommelen, jij bent vast Dirk"
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Gvd wist niet dat jij ook ging, had ik jou ook eens kunnen meeten :P


Zou inderdaad niet gaan omdat ik net mijn eigen appartement heb, verhuisd ben en zo goed als alles nieuw moest kopen dus het financieel even niet ging.

Kreeg ik een bericht van Rik zelf of het zou helpen als ie mij op de gastlijst zou zetten :D
Zoiets mag ik natuurlijk niet weigeren dus samen met een vriend gegaan die de halve avond heeft bekostigd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kreeg ik een bericht van Rik zelf of het zou helpen als ie mij op de gastlijst zou zetten :D


Ik moet gewoon mijn kaartjes zelf betalen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
TheJoker schreef:
The Skribbler schreef:
Ja dat groepje was wel vrij irritant hoor, Emiel wel het minst van allemaal trouwens :P Maar er zaten een paar bij die gewoon echt geen oog hadden voor de omgeving.


Ik vind het vooral vreemd dat ik jou niet ben tegengekomen! :mad:

Heb jou idd ook niet gezien. Toch vreemd, aangezien ik verder iedereen minimaal 3x ben tegengekomen in die kleine zaal :P


Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van! Wij waren vanaf 23.00 al binnen. The Funky Cat shirt gekocht, dus echt onherkenbaar ben ik niet geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
The Funky Cat shirt gekocht, dus echt onherkenbaar ben ik niet geweest. :P

Heb ik dan niet tijdens Wavolizer effe kort met jou staan praten helemaal vooraan? Had een grijze pet achterstevoren op en een donkerrode polo en neuspiercing :P Oké niet dat er meer mensen met een Funky Cat shirt rond liepen maar goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
TheJoker schreef:
Afbeelding


Er staat een CODE achterop dat kaartje, na het invullen verschijnt dit in beeld:

Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik kwam hem laatst tegen in m'n portemonnee dus checkte het ook nog maar eens, nog steeds dat beeld :P
Of het is gewoon één grote troll of zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen dingen aan, maken jullie je maar geen zorgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Er komen dingen aan, maken jullie je maar geen zorgen ;)


Zit in je mailbox

Leuk, wel echt voor de Geck-O fans :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten