Hier heb je natuurlijk wel maar te maken met 1 zaal, dat ook maar tot 5 uur open is, en langere sets dan op QULT. Dan kun je niet een subground dj en een techno dj en een harddance dj en een hardstyle dj en ... neerzetten. Maar je kan er met deze lineup wel van uitgaan dat dat allemaal langskomt.
Voor mijn gevoel bood QULT ook een soort van schijnvariatie aan. De lineup lijkt divers, maar toch komt er veel van hetzelfde langs. Dat kon komen doordat ik op de verkeerde edities aanwezig was, maar ik denk zelf dat het meer aan de geboekte dj's lag. De lineups op zich waren divers, maar de dj's individueel draaiden niet zo super spannend. Je hebt dan 1 blok dit, 1 blok dat, en voor mijn gevoel vooral Rik en Lex die er wat spannenders van maken door ook binnen een set te variëren. Dat wordt hier ook de kracht van.
EDIT: Suggesties zijn ook altijd welkom trouwens
