Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 5 idd, maar dan is er dus zeker ook ruimte voor iedereen om wat dieper te gaan. En Rik draait ook 2 setjes natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze lineup zag ik niet echt aankomen zeg, met als grootste verrassing natuurlijk Wavo. Dit is met de lineup aankondiging ineens een zekerheidje geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer is niet helemaal mijn ding, maar ik ga denk toch een kaartje halen, want de rest vind ik allemaal erg tof :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Bij jou dus afteren :clap:


Goed idee, vind mn pa vast gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Goed idee, vind mn pa vast gezellig :D

Ik kan me wel gedragen hoor als het moet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eigenlijk dus Qult 2.0, ik had stiekem op meer variatie verwacht, hopelijk opent Geck-o met wat onvervalste techno. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Eigenlijk dus Qult 2.0, ik had stiekem op meer variatie verwacht, hopelijk opent Geck-o met wat onvervalste techno. ^^

Ik vind dat er weldegelijk meer variatie in zit, zo met een Wavolizer in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet helemaal mee eens, hoewel we natuurlijk niet weten hoe Gecko zelf gaat openen. Op Qult had je naar mijn idee een iets breder programma met o.a. ook house, techno, hardstyle, harddance, dat soort spul. Puur gekeken naar de namen is alleen Wavo hier ECHT anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heb je natuurlijk wel maar te maken met 1 zaal, dat ook maar tot 5 uur open is, en langere sets dan op QULT. Dan kun je niet een subground dj en een techno dj en een harddance dj en een hardstyle dj en ... neerzetten. Maar je kan er met deze lineup wel van uitgaan dat dat allemaal langskomt.

Voor mijn gevoel bood QULT ook een soort van schijnvariatie aan. De lineup lijkt divers, maar toch komt er veel van hetzelfde langs. Dat kon komen doordat ik op de verkeerde edities aanwezig was, maar ik denk zelf dat het meer aan de geboekte dj's lag. De lineups op zich waren divers, maar de dj's individueel draaiden niet zo super spannend. Je hebt dan 1 blok dit, 1 blok dat, en voor mijn gevoel vooral Rik en Lex die er wat spannenders van maken door ook binnen een set te variëren. Dat wordt hier ook de kracht van.

EDIT: Suggesties zijn ook altijd welkom trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval is zeker goed dat Rik EN Lex hier staan ;) Denk inderdaad dat die twee namen het meest 'onvoorspelbaar' zijn. Asys heb ik de laatste tijd niet zo heel veel (meer) mee, maar goed, er moet ook gegeten worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Op Acid Hell doe ik graag een dansje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 12:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :woot: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Sowieso aanwezig :woot: :clap:

Goedzo knul :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kriebels :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 21:30 
 
Hardtraxxer

Ticket te koop.
PM voor meer info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken over :) Iemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden :P Stuur maar een pb bij interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken over :) Iemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden :P Stuur maar een pb bij interesse.


Alleen? Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik reis alleen ja :P Is dat zo raar? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik reis alleen ja :P Is dat zo raar? xd


Jij én alleen naar een feest verbaasde me, maar als je het zo schetst dan is het al wat minder moeilijk te bevatten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee er zijn genoeg bekenden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil erg graag maar twijfel nogal :(

Net verhuisd naar mijn nieuwe appartement en dat kost klauwen met geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar een uur Bold Action en anderhalf uur ASYS. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mensen, ik ga met de auto en heb nog tot 3 plekken over :) Iemand uit (de buurt van) Den Bosch die mee wilt rijden? Scheelt voor iedereen geld en het is voor mij gezelliger dan alleen rijden :P Stuur maar een pb bij interesse.


Dirk nog plek over? Woon wel in Utrecht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten