Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend jammer dat ik dit moet missen. Veel plezier iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Geck-o met The Funky Cat.

We're picking the winners for 1x2 guest spots this wednesday. Just change your cover photo to show you're The Funky Cat, and let us know!

Check http://bit.ly/IamTheFunkyCat for more info
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AANWEZIG :yay: !!

Met grote dank aan de held van deze avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxiservice Van Dam? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ontzettend jammer dat ik dit moet missen. Veel plezier iedereen

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Taxiservice Van Dam? xd


Eerder uitsmijter van Dam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
The Skribbler schreef:
Taxiservice Van Dam? xd


Eerder uitsmijter van Dam ;)


Uitsmijters bij de P60? Uhoh!

Bij de Westerunie ben ik er al een keer uitgegooid. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie nog niet echt bekend is, op deze pagina kun je vlug kennis maken: http://thefunkycat.com/intro
Vooral ook handig om vrienden mee te overtuigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
ErikZ schreef:
The Skribbler schreef:
Taxiservice Van Dam? xd


Eerder uitsmijter van Dam ;)


Uitsmijters bij de P60? Uhoh!

Bij de Westerunie ben ik er al een keer uitgegooid. :cry:


Ja en die zijn moeilijk irritant. Hopelijk wordt je eruit gezet. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat het maar tot 5 uur duurt. Daardoor is de aansluiting met het OV terug echt een hel. Eerste reismogelijkheid half 8 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zo jammer dat het maar tot 5 uur duurt. Daardoor is de aansluiting met het OV terug echt een hel. Eerste reismogelijkheid half 8 :P


Waar moet je heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardenberg ;) . En dan nog met de bus, 11:00 thuis. Duurt de reis nog langer dan het feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 07:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hardenberg ;) . En dan nog met de bus, 11:00 thuis. Duurt de reis nog langer dan het feest xd


:surrender:

Het ligt voor ons niet op de route helaas, desnoods had ik iets omgereden om je op te pikken.

Maar dan is deze eindtijd echt onhandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 07:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met parkeren, weet iemand dit?

EDIT: http://bp.amstelveen.nl/geoservices/parkeren/index.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute toch nog aanwezig :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Hoe zit het eigenlijk met parkeren, weet iemand dit?

EDIT: http://bp.amstelveen.nl/geoservices/parkeren/index.html

Er is een parkeerplaats echt RECHT voor de deur, dus super makkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 18:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aaah zoveel zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
TheJoker schreef:
Hoe zit het eigenlijk met parkeren, weet iemand dit?

EDIT: http://bp.amstelveen.nl/geoservices/parkeren/index.html

Er is een parkeerplaats echt RECHT voor de deur, dus super makkelijk :)


Betaald parkeren zeker? Ik ga de woonwijk naast het stadscentrum wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
The Skribbler schreef:
TheJoker schreef:
Hoe zit het eigenlijk met parkeren, weet iemand dit?

EDIT: http://bp.amstelveen.nl/geoservices/parkeren/index.html

Er is een parkeerplaats echt RECHT voor de deur, dus super makkelijk :)


Betaald parkeren zeker? Ik ga de woonwijk naast het stadscentrum wel in.


Succes, 16,- vast tarief, per 4 uur. Eindje lopen vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 05:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
TheJoker schreef:
Ik ga de woonwijk naast het stadscentrum wel in.


Succes, 16,- vast tarief, per 4 uur. Eindje lopen vriend.


Je weet dat betaald parkeren enkel geldt van 09.00 - 18.00? Vriend.

Geparkeerd voor Keizer Karelweg nr. 227. Nog geen twee minuten lopen naar P60. Vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 05:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Afbeelding


Er staat een CODE achterop dat kaartje, na het invullen verschijnt dit in beeld:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel prima feestje gehad, maar vond de laatste Qult toch wel iets vetter.
Muzikaal zat er voor m'n gevoel meer opbouw in de avond dan bij Qult, en er werd meer gevarieerd in genres.
P60 is een leuke locatie, klein maar fijn. Het was niet druk dus ruimte zat en totaal geen last gehad van warmte of zo, geluid is ook prima te pruimen! Staat precies goed om het zonder oordoppen te kunnen handelen.

Verder geen enkel slecht setje gehoord, muzikaal was het echt top met als hoogtepuntjes Soul Train, How Low Can You Go en Done. A*S*Y*S draaide nog de originele Acid Nightmare maar toen zat ik gvd net te kleuren :(
Dat was echt geweldig trouwens, die kleurplaten die daar lagen :lol: En op de wc helemaal random ineens een kattenbak met een zak grind, en ik zat lekker te schijten zie ik ineens een pak kattenvoer in dat hokje staan :lol: Die lavalamp rechts op de booth was ook klotedroog, gewoon bij de Action gehaald of zo xd

Setje van de avond was toch wel de power set van Geck-O, op korte afstand gevolgd door de eerste 50 minuten van Wavolizer (onze Bob wou naar huis toen helaas...). En Bold Action, wat een baas, draait ie even Vengaboys - We Like To Party helemaal random tussendoor :lol: Tegen het einde van zijn draaide hij ook nog heel onverwachts een kneiterharde industrial track.

Zo, en nu slapen.

+++++ Soul Train, How Low Can You Go, Done
+++ Locatie
+++ Gratis kraanwater
++ Sfeer
++ Muzikaal top, geen slechte setjes
+ Stage/aankleding
+ Chille security

- Lekker met je kleurplaat bezig zijn en ineens Acid Nightmare horen. Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
En Bold Action, wat een baas, draait ie even Vengaboys - We Like To Party helemaal random tussendoor :lol:


Random? Dat doet hij toch al sinds Defqon.1 2015? :P

Dat was eerder verwacht, dan een verrassing.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten