Heel prima feestje gehad, maar vond de laatste Qult toch wel iets vetter.
Muzikaal zat er voor m'n gevoel meer opbouw in de avond dan bij Qult, en er werd meer gevarieerd in genres.
P60 is een leuke locatie, klein maar fijn. Het was niet druk dus ruimte zat en totaal geen last gehad van warmte of zo, geluid is ook prima te pruimen! Staat precies goed om het zonder oordoppen te kunnen handelen.
Verder geen enkel slecht setje gehoord, muzikaal was het echt top met als hoogtepuntjes Soul Train, How Low Can You Go en Done. A*S*Y*S draaide nog de originele Acid Nightmare maar toen zat ik gvd net te kleuren

Dat was echt geweldig trouwens, die kleurplaten die daar lagen

En op de wc helemaal random ineens een kattenbak met een zak grind, en ik zat lekker te schijten zie ik ineens een pak kattenvoer in dat hokje staan

Die lavalamp rechts op de booth was ook klotedroog, gewoon bij de Action gehaald of zo

Setje van de avond was toch wel de power set van Geck-O, op korte afstand gevolgd door de eerste 50 minuten van Wavolizer (onze Bob wou naar huis toen helaas...). En Bold Action, wat een baas, draait ie even Vengaboys - We Like To Party helemaal random tussendoor

Tegen het einde van zijn draaide hij ook nog heel onverwachts een kneiterharde industrial track.
Zo, en nu slapen.
+++++ Soul Train, How Low Can You Go, Done
+++ Locatie
+++ Gratis kraanwater
++ Sfeer
++ Muzikaal top, geen slechte setjes
+ Stage/aankleding
+ Chille security
- Lekker met je kleurplaat bezig zijn en ineens Acid Nightmare horen. Godverdomme.