b-front staat in venray al gepland....bitcheszzzzz
Oja daar is toch zo'n groot feest waar 10.000 mensen komen?wrote:b-front staat in venray al gepland....bitcheszzzzz
Oja daar is toch zo'n groot feest waar 10.000 mensen komen?wrote:b-front staat in venray al gepland....bitcheszzzzz
wrote:Niet teveel van dat soort namen, is het feest er niet voor imo
Sinds wanneer speelt hij in t buitenlandwrote:b-front staat in venray al gepland....bitcheszzzzz
Nou idd, dit zou mijn ideale nacht zijn:wrote:Niet teveel van dat soort namen, is het feest er niet voor imo
Raw????????wrote:Veel te rauw.
Ik hoop op melodietjes
Je denkt toch niet dat ik om 03:30 nog de kracht heb om keihard los te gaan?wrote:Raw????????wrote:Veel te rauw.
Ik hoop op melodietjes
tot 03:30 is het melodietjes
Waar kan ik tekenen?wrote:Chukkels jij spoort niet met je afbouwen![]()
Ik zou het liefst iets als dit zien:
21:00 - 22:00: Pavo (Early)
22:00 - 00:00: Qountdown Showcase (Frontliner, TNT, Frequencerz, Max Enforcer)
00:00 - 01:00: Wildstylez
01:00 - 02:30: Headhunterz
02:30 - 03:30: Alphaverb
03:30 - 04:30: Alpha Twins of The R3belz
04:30 - 05:30: The Machine (gebeurt toch niet, dus dan Zany)
05:30 - 06:00: Donkey Rollers Live
06:00 - 07:00: Chris One
Hoezo is dat niet gewenst? In het begin heeft men het meeste energie, dus gaan men het hardste los. Ik zou wel eens een feest zo mee willen maken. Waarom altijd aan de standaard vast houden? Think outside the boxwrote:Chukkels jij spoort niet met je afbouwen![]()
Ik heb de meeste energie juist aan het eindewrote:Hoezo is dat niet gewenst? In het begin heeft men het meeste energie, dus gaan men het hardste los. Ik zou wel eens een feest zo mee willen maken. Waarom altijd aan de standaard vast houden? Think outside the boxwrote:Chukkels jij spoort niet met je afbouwen![]()
Ja, en zoals op Loudness is het alleen maar hard. Dan heb je (zoals ik vorig jaar had bij Chris One) geen energie meer over, waardoor de sfeer tijdens die set juist helemaal naar de tyfus is. Het is misschien niet logisch om het andersom te doen, maar er zit wel een kern van waarheid achter.wrote:Ik heb de meeste energie juist aan het eindewrote:Hoezo is dat niet gewenst? In het begin heeft men het meeste energie, dus gaan men het hardste los. Ik zou wel eens een feest zo mee willen maken. Waarom altijd aan de standaard vast houden? Think outside the boxwrote:Chukkels jij spoort niet met je afbouwen![]()
Denk dat dat voor best wel veel mensen geldt. Op het begin wil ik toch liever een beetje inkomen. Net als met Bass Academy 2, met die openingsset met Pattern 2 enzo, dan verspeel je al superveel energie.
wrote:Later bijpakken Chris...
grote kans dat het uitverkocht raakt dus kan je zn kaartje later nog verkopenwrote:Hoe veel tijd geven jullie het nog voor het uitverkocht is? Vriend van me moet ff vrij regelen.. dus moet nog ff wachten met kaartje halen.