Moet wel zeggen dat ik denk dat 'circle of life' het bijzonder goed zal doen in de HmH!wrote:Van mij mogen Wasted Penguinz wel afsluiten
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.
Ticket binnen dus.
Ticket binnen dus.
Neem je Ipod dan maar mee.wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.
Woej!wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.
Ga je weer zo'n mooie kop trekken voor een foto als op Decibel?
Onmogelijk, dat was op 31-12-1999!wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.
Na 2007 - 2008 :p Met de mist, vuurwerk gevechtwrote:Onmogelijk, dat was op 31-12-1999!wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.
Haha, wij waren dus niet de enige met dit idee toenwrote:Na 2007 - 2008 :p Met de mist, vuurwerk gevechtwrote:Onmogelijk, dat was op 31-12-1999!wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.
Dat was wel zo geweldig, hele jas kapot
Maar heb me vermaakt haha
Schoten we nog een raam eruit met een vuurpijl
Altijd leuk om zo gevaarlijk mogelijk te doen 
Schoten we nog een raam eruit met een vuurpijl
Toen nog wel. Nu ben ik verstandig geworden. Stel je voor dat ik een been mis of dat m'n neus aan gort ligt na zo'n avond. Dan komt mijn feestcarriére in gevaarwrote:Dat was wel zo geweldig, hele jas kapotMaar heb me vermaakt haha
Schoten we nog een raam eruit met een vuurpijlAltijd leuk om zo gevaarlijk mogelijk te doen
wrote:Toen nog wel. Nu ben ik verstandig geworden. Stel je voor dat ik een been mis of dat m'n neus aan gort ligt na zo'n avond. Dan komt mijn feestcarriére in gevaarwrote:Dat was wel zo geweldig, hele jas kapotMaar heb me vermaakt haha
Schoten we nog een raam eruit met een vuurpijlAltijd leuk om zo gevaarlijk mogelijk te doen
Nu is dit je toekomst :p

Ik heb gebeld, maar het nummer is niet in gebruik! 
Doet het perfect, heb jouw contactgegevens doorgegeven, ze nemen contact met je op. Geen probleem.wrote:Ik heb gebeld, maar het nummer is niet in gebruik!
Goedzo! Ik heb hem ook al aangegeven bij een kliniek!wrote:Doet het perfect, heb jouw contactgegevens doorgegeven, ze nemen contact met je op. Geen probleem.wrote:Ik heb gebeld, maar het nummer is niet in gebruik!
Thanks jongens, dat waardeer ik echt! 
Er wordt een beetje te veel van het onderwerp afgeweken..
Was dit vorig jaar niet al uitverkocht rond deze tijd? Of is het meestal begin December uitverkocht..
wrote:Was dit vorig jaar niet al uitverkocht rond deze tijd? Of is het meestal begin December uitverkocht..
wrote:grote kans dat het uitverkocht raakt dus kan je zn kaartje later nog verkopenwrote:Hoe veel tijd geven jullie het nog voor het uitverkocht is? Vriend van me moet ff vrij regelen.. dus moet nog ff wachten met kaartje halen.
vorig jaar was het op 23-11-2010 uitverkocht
Zou het liefst (ook) wachten totdat de line-up bekend is gemaakt, maar neem meestal het risico van uitverkocht niet.wrote:Oké bedankt.
Ik ga me best doen, maar volgens mij lukt dat maar eenmalig.wrote:Woej!wrote:Heb zo juist mijn garantiebewijs binnen gehaald voor de beste jaarwisseling ever.![]()
Ticket binnen dus.![]()
Ga je weer zo'n mooie kop trekken voor een foto als op Decibel?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Het nieuwe jaar ingaan met TNT - Countdown zou geniaal zijn! 
-
G
ga er maar vanuit dat dat sowieso vet wordt met de hele HT crew!wrote:Zou het liefst (ook) wachten totdat de line-up bekend is gemaakt, maar neem meestal het risico van uitverkocht niet.wrote:Oké bedankt.