Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn 3e met een concert mee gerekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Elbow? (L)


Jazeker! Ouders zetten t altijd op, vond t langzamerhand steeds vetter... toen op Lowlands gezien/gehoord en maar besloten om een concertje mee te pakken :) Vind t echt hele vette / mooie muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vriend van me werkt achter de bar in de HMH, vroeg me net of ik een keer zin had om met oud en nieuw geld te verdienen bij Qountdown. Blijkbaar hebben ze personeel problemen. Lijkt me wel leuk om een keer op zo'n feest aan de andere kant van de bar te staan, meteen teruggestuurd dat ik wel interesse zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:54 
 

TiMOTHYb schreef:
Ohja, dit wordt trouwens m'n eerste HMH feestje. Ben benieuwd.

opsich niet zo heel bijzonder, alleen hebben ze daar vaste muntmachines, die tijdens XQ op raakten...
maar... jij was niet bij XQ DBSTF? wtf.... dan heb ik iemand anders in mn hoofd :P loooooooooool
ik kan me een neger herinneren, dus dacht, dat ben jij.... of was het mss 93Wesley93? hmmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn weten is wesley ook geen neger hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ohja, dit wordt trouwens m'n eerste HMH feestje. Ben benieuwd.

opsich niet zo heel bijzonder, alleen hebben ze daar vaste muntmachines, die tijdens XQ op raakten...
maar... jij was niet bij XQ DBSTF? wtf.... dan heb ik iemand anders in mn hoofd :P loooooooooool
ik kan me een neger herinneren, dus dacht, dat ben jij.... of was het mss 93Wesley93? hmmmmm

Henk-Jan schreef:
Naar mijn weten is wesley ook geen neger hoor :lol:

KSwoosh is kleurenblind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 02:00 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ohja, dit wordt trouwens m'n eerste HMH feestje. Ben benieuwd.

opsich niet zo heel bijzonder, alleen hebben ze daar vaste muntmachines, die tijdens XQ op raakten...
maar... jij was niet bij XQ DBSTF? wtf.... dan heb ik iemand anders in mn hoofd :P loooooooooool
ik kan me een neger herinneren, dus dacht, dat ben jij.... of was het mss 93Wesley93? hmmmmm

Henk-Jan schreef:
Naar mijn weten is wesley ook geen neger hoor :lol:

KSwoosh is kleurenblind xd

nou ik heb het gecheckt en het was wel timothy
hoezo zegt die vent dat ie er nog nooit geweest is xd

en wesley... die is wel een beetje getint toch xd

het bewijs:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 02:03 
 

Dat is een andere Timothy xd die zit niet op hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Dat is een andere Timothy xd die zit niet op hardtraxx

Inderdaad. :P Is een maat van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
hoebedoelje schreef:
Elbow? (L)


Jazeker! Ouders zetten t altijd op, vond t langzamerhand steeds vetter... toen op Lowlands gezien/gehoord en maar besloten om een concertje mee te pakken :) Vind t echt hele vette / mooie muziek.


Briljante band inderdaad, maar het verbaasde dat er op Hardtraxx door iemand over gesproken zou worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ohja, dit wordt trouwens m'n eerste HMH feestje. Ben benieuwd.

opsich niet zo heel bijzonder, alleen hebben ze daar vaste muntmachines,


De zuiverheid bij hoog volume is toch best bijzonder, vind je niet? :huh:

...en de muntmachines... loodzware muntjes in je zakken altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 14:32 
 

mikeee schreef:
Mijn 3e

Ook mijn 3e keer HMH en 2de keer Qountdown 1 keer een XQ gehad hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke is de andere timothy op die foto dan? Ik ben denk ik 90% negerder dan de donkerste op die foto dus je zal het wel merken mocht je me tegen het lijf lopen.

Wie is helemaal rechtsboven trouwens? Die pretkop heb ik geregeld voorbij zien stuiteren op Thrill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando met z'n dbstf shirtje aan xd :worship: Die heeft ie inmiddels al verbrand volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando met z'n dbstf shirtje aan xd :worship: Die heeft ie inmiddels al verbrand volgens mij xd

Hahahaha ja kan niet anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat "I like candy" shirtje is beter ja. Lekker tijdloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:20 
 

Haha! Iedereen heeft een wit of zwart shirtje aan en dan zie je Daniƫl met z'n 'i like candy' shirtje aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Naar mijn weten is wesley ook geen neger hoor :lol:

Nee een neger uit Zeeland, dat kan toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
Naar mijn weten is wesley ook geen neger hoor :lol:

Nee een neger uit Zeeland, dat kan toch niet.

:oh: :oh: :oh: Soms heb ik het idee dat je een beetje racistisch bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:44 
 

Banaanslak schreef:
Dat is een andere Timothy xd die zit niet op hardtraxx

hahaha ja idd xd kwam ik dus ook achter nadat ik die foto gepost had...
beter veranderd tim ff zijn naam dan :P en ik maar denken dat die vent timothy was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Vriend van me werkt achter de bar in de HMH, vroeg me net of ik een keer zin had om met oud en nieuw geld te verdienen bij Qountdown. Blijkbaar hebben ze personeel problemen. Lijkt me wel leuk om een keer op zo'n feest aan de andere kant van de bar te staan, meteen teruggestuurd dat ik wel interesse zou hebben.

Kiek hem! Jij leeft dus ook nog. Ik zeg tot de 31e dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:26 
 

TiMOTHYb schreef:
Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.

beter dat wij dan ff meeten op QD, weet ik gelijk wie jij bent ;) :thumbsup:
wel raar om erachter te komen dat iemand op het forum heel iemand anders is als je dacht dat ie was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 19:00 
 

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.

beter dat wij dan ff meeten op QD, weet ik gelijk wie jij bent ;) :thumbsup:
wel raar om erachter te komen dat iemand op het forum heel iemand anders is als je dacht dat ie was :P

Ik heb jou ook nog nooit gezien KSwoosh zullen wij ook meeten bij Qountdown? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er zoveel nog nooit gezien, of ik onthou niet dat ik ze gezien heb :P

Mensen weten mij om de 1 of andere reden wel altijd te herkennen.....
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten