Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Bericht Geplaatst op 04 nov 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

benieuwd wie er dit keer draaien
Bericht Geplaatst op 04 nov 2011 20:05 
 

Jeff3rd schreef:
Ik heb er zoveel nog nooit gezien, of ik onthou niet dat ik ze gezien heb :P

Mensen weten mij om de 1 of andere reden wel altijd te herkennen.....


Same here dan kom ik ze weer tegen op het volgende feestje en ben ik de naam vergeten xd
Bericht Geplaatst op 04 nov 2011 22:02 
 

wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.

beter dat wij dan ff meeten op QD, weet ik gelijk wie jij bent ;) :thumbsup:
wel raar om erachter te komen dat iemand op het forum heel iemand anders is als je dacht dat ie was :P

Ik heb jou ook nog nooit gezien KSwoosh zullen wij ook meeten bij Qountdown? :$

haha zeker wel :P remember de terugreis van q-base? in de bus :P met die o zo charmante foto xd

maar is goed man ;)
al zie ik je op loudness ook al :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2011 23:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wesskeej & jeff3rd heb ik jullie wel eens ontmoet? of was ik toen mss in een vage toestand dat ik het niet meer weet.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik heb er zoveel nog nooit gezien, of ik onthou niet dat ik ze gezien heb :P

Mensen weten mij om de 1 of andere reden wel altijd te herkennen.....


Ja, maar dat snap ik ook wel >.< :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik heb er zoveel nog nooit gezien, of ik onthou niet dat ik ze gezien heb :P

Mensen weten mij om de 1 of andere reden wel altijd te herkennen.....

Ken ik jou ??
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 01:43 
 

Pommer schreef:
wesskeej & jeff3rd heb ik jullie wel eens ontmoet? of was ik toen mss in een vage toestand dat ik het niet meer weet.

Nope volgends mij niet, of moet zijn dat ik & jef in een vage toestand waren. xd

KSwoosh schreef:
haha zeker wel :P remember de terugreis van q-base? in de bus :P met die o zo charmante foto xd

maar is goed man ;)
al zie ik je op loudness ook al :P


Oja dat is waar! Waar is die foto eigenlijk heen? Heb hem nooit meer terug gezien :(
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 01:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb je een foto waar jullie op staan? Jullie gaan wel altijd naar dezelfde feestjes als ik dus :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 01:52 
 

Als Kswoosh nou die foto van de terug reis van q-base erop zet zie je ons allebij :P maar weet niet waar die is.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 08:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
benieuwd wie er dit keer draaien


Wat zijn de verwachtingen?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 11:34 
 

hoebedoelje schreef:
The Anim0l schreef:
benieuwd wie er dit keer draaien


Wat zijn de verwachtingen?


Als ik zo denk, ik denk Headhunterz om 00.00 uur. en dan hoop ik dat B-Front of Crypsis de boel daar afsluiten.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
The Anim0l schreef:
benieuwd wie er dit keer draaien


Wat zijn de verwachtingen?



ik verwacht niks :D
en het boeit me echt niet wie er draait op die avond, ben er alleen benieuwd naar :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 13:13 
 

wesskeej schreef:
Als Kswoosh nou die foto van de terug reis van q-base erop zet zie je ons allebij :P maar weet niet waar die is.

ik ook niet :whistle:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik heb er zoveel nog nooit gezien, of ik onthou niet dat ik ze gezien heb :P

Mensen weten mij om de 1 of andere reden wel altijd te herkennen.....


Ja herkende jou bij de kluisjes van Thrillogy :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.

beter dat wij dan ff meeten op QD, weet ik gelijk wie jij bent ;) :thumbsup:
wel raar om erachter te komen dat iemand op het forum heel iemand anders is als je dacht dat ie was :P

Jo doen we
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 18:42 
 

KSwoosh schreef:
wesskeej schreef:
Als Kswoosh nou die foto van de terug reis van q-base erop zet zie je ons allebij :P maar weet niet waar die is.

ik ook niet :whistle:


Nja die foto was toch te vercracked xd met die stink wc naast ons :sick:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja maar ik heet ook Timothy. Daarom staat er dus een B achter, voor de zekerheid.

beter dat wij dan ff meeten op QD, weet ik gelijk wie jij bent ;) :thumbsup:
wel raar om erachter te komen dat iemand op het forum heel iemand anders is als je dacht dat ie was :P

Jo doen we


Ben benieuwd wie jij bent!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 20:17 
 

wesskeej schreef:
Nja die foto was toch te vercracked xd met die stink wc naast ons :sick:

ja dat was wel echt genieten :sick:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het genoegen gehad om Timothy B afgelopen zaterdag te ontmoetten :D
Bericht Geplaatst op 05 nov 2011 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik ook!

Wat een baas is het!
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb het genoegen gehad om Timothy B afgelopen zaterdag te ontmoetten :D

Je had je nog wel extra opgetut voor me zag ik!
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
KSwoosh schreef:
wesskeej schreef:
Als Kswoosh nou die foto van de terug reis van q-base erop zet zie je ons allebij :P maar weet niet waar die is.

ik ook niet :whistle:


Nja die foto was toch te vercracked xd met die stink wc naast ons :sick:


Ik zie niks
Bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Nando met z'n dbstf shirtje aan xd :worship: Die heeft ie inmiddels al verbrand volgens mij xd

Hahahaha ja kan niet anders xd

Hahaha. xd Dat was iig wel de laatste keer dat ik hem aan had, dat weet ik zeker.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
hoebedoelje schreef:
The Anim0l schreef:
benieuwd wie er dit keer draaien


Wat zijn de verwachtingen?



ik verwacht niks :D
en het boeit me echt niet wie er draait op die avond, ben er alleen benieuwd naar :P


Nou, op basis van de namen maak je je keuze om te gaan normaal gesproken toch?

Ik wel in ieder geval, anders dan gaan we toch echt voor het ouderwetse Oud & Nieuw vieren op straat.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, elke Qlimax kijk ik goed naar de lineup alvorens ik kaarten haal.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten