Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?
Hoe bedoel je? (geen grap)
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist
Ik bedoel, je krijgt niets mee van de echte Oud & Nieuw - viering. Uitgestorven sfeer wanneer je 's ochtends weer naar buiten loopt.
Tenminste, dat vind ik, na driemaal QrimeTime.
Oh op die fiets, ja een beetje wel, maar het was bij ons gewoon lomp zuipen en naar de kroeg, en behalve dat de sfeer dan een stuk leuker is kun je dat ook gewoon op een normale zaterdagavond doen