Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Almighty schreef:
Huh, maar G4H zit erbij hoor :lol:


:D

Gewoon tijdens dat naar Zaal 2. ;)


Idd.. dat is toch altijd hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hoebedoelje schreef:
Almighty schreef:
Huh, maar G4H zit erbij hoor :lol:


:D

Gewoon tijdens dat naar Zaal 2. ;)


Idd.. dat is toch altijd hetzelfde


Je kunt ook niet alle acts elke keer aantrekkelijk vinden natuurlijk. Plus dat het NYE is, je gaat dan toch wel mee in de sfeer.

...en de champagne zal ook wel z'n werk doen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is wel een goeie act! Dat wil ik sowieso even kwijt.

Altijd genieten de tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om :D


Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:
Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om :D


Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?


Hoe bedoel je? (geen grap)
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qountdown is gewoon vet _0_ lekker tot 7 uur door feesten en vervolgens met je vercrackte kop tussen alle normale mensen die nieuwjaarsdag vieren door naar familie te gaan met trein daar bij te zitten :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen! :D

:thumbsup:

Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen! :D

:thumbsup:

Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt


Mijn 3e, en de eerste twee waren allebei geweldig :worship: (Fusion TNL & Qountdown). Wat een toplocatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fusion jaaaaaa die vergeten we maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:
Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om :D


Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?


Hoe bedoel je? (geen grap)
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist


Ik bedoel, je krijgt niets mee van de echte Oud & Nieuw - viering. Uitgestorven sfeer wanneer je 's ochtends weer naar buiten loopt.

Tenminste, dat vind ik, na driemaal QrimeTime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah ja dat is wel zo, maar hoort erbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Mwah ja dat is wel zo, maar hoort erbij :lol:


:D

Enig idee wanneer hier een line-up van gepubliceerd zal worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:
Mwah ja dat is wel zo, maar hoort erbij :lol:


:D

Enig idee wanneer hier een line-up van gepubliceerd zal worden?


Zodra het uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Pommer schreef:
hoebedoelje schreef:
Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?


Hoe bedoel je? (geen grap)
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist


Ik bedoel, je krijgt niets mee van de echte Oud & Nieuw - viering. Uitgestorven sfeer wanneer je 's ochtends weer naar buiten loopt.

Tenminste, dat vind ik, na driemaal QrimeTime.


Oh op die fiets, ja een beetje wel, maar het was bij ons gewoon lomp zuipen en naar de kroeg, en behalve dat de sfeer dan een stuk leuker is kun je dat ook gewoon op een normale zaterdagavond doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:
Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen! :D

:thumbsup:

Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt


Mijn 3e, en de eerste twee waren allebei geweldig :worship: (Fusion TNL & Qountdown). Wat een toplocatie


Mijn dertiende HmH feest volgens mij, als het er niet meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd



pink.......
khoop dat je toen heel wat jaartjes jonger was? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd



pink.......
khoop dat je toen heel wat jaartjes jonger was? :D

Ja, dat was m'n allereerste feest, ging toen met m'n nicht mee :D
Was toen 13 ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd



pink.......
khoop dat je toen heel wat jaartjes jonger was? :D

Ja, dat was m'n allereerste feest, ging toen met m'n nicht mee :D
Was toen 13 ofzo xd



ah dan mag het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd


Tellen concerten ook mee?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd


Tellen concerten ook mee?! :D


Tellen stand-up comedy shows ook mee? :P

XQ Hhz
Massive Attack
Eddie Izzard
Arctic Monkeys
Q-Dance presents Fusion
Houseqlassics 2010
Qountdown 2010
---
Qore 3.0
Elbow
Qountdown 2011

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
Hopelijk mijn 5e HMH feest :D
6e als je het concert van Pink meerekent xd


Tellen concerten ook mee?! :D


Tellen stand-up comedy shows ook mee? :P

XQ Hhz
Massive Attack
Eddie Izzard
Arctic Monkeys
Q-Dance presents Fusion
Houseqlassics 2010
Qountdown 2010
---
Qore 3.0
Elbow
Qountdown 2011

:D


Elbow? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja, dit wordt trouwens m'n eerste HMH feestje. Ben benieuwd.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten