Idd.. dat is toch altijd hetzelfdewrote:wrote:Huh, maar G4H zit erbij hoor![]()
Gewoon tijdens dat naar Zaal 2.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je kunt ook niet alle acts elke keer aantrekkelijk vinden natuurlijk. Plus dat het NYE is, je gaat dan toch wel mee in de sfeer.wrote:Idd.. dat is toch altijd hetzelfdewrote:wrote:Huh, maar G4H zit erbij hoor![]()
Gewoon tijdens dat naar Zaal 2.
...en de champagne zal ook wel z'n werk doen.
Het is wel een goeie act! Dat wil ik sowieso even kwijt.
Altijd genieten de tracks
Altijd genieten de tracks
Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om 
Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?wrote:Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om
Hoe bedoel je? (geen grap)wrote:Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?wrote:Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist
Qountdown is gewoon vet _0_ lekker tot 7 uur door feesten en vervolgens met je vercrackte kop tussen alle normale mensen die nieuwjaarsdag vieren door naar familie te gaan met trein daar bij te zitten

Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen! 
wrote:Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen!
Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt
Mijn 3e, en de eerste twee waren allebei geweldigwrote:wrote:Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen!![]()
Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt
Ik bedoel, je krijgt niets mee van de echte Oud & Nieuw - viering. Uitgestorven sfeer wanneer je 's ochtends weer naar buiten loopt.wrote:Hoe bedoel je? (geen grap)wrote:Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?wrote:Dit is een feest waar de line up me het minste boeit, vorig jaar was ie ook niet zo veel aan maar het maakte het er niet minder epic om
Echt vuurwerk was er niet, alleen een paar van die potten maar een soort sterretjes uitkwamen ofzo. En nee dat heb ik niet gemist
Tenminste, dat vind ik, na driemaal QrimeTime.
wrote:Mwah ja dat is wel zo, maar hoort erbij
Enig idee wanneer hier een line-up van gepubliceerd zal worden?
Zodra het uitverkocht iswrote:wrote:Mwah ja dat is wel zo, maar hoort erbij![]()
Enig idee wanneer hier een line-up van gepubliceerd zal worden?
Oh op die fiets, ja een beetje wel, maar het was bij ons gewoon lomp zuipen en naar de kroeg, en behalve dat de sfeer dan een stuk leuker is kun je dat ook gewoon op een normale zaterdagavond doenwrote:Ik bedoel, je krijgt niets mee van de echte Oud & Nieuw - viering. Uitgestorven sfeer wanneer je 's ochtends weer naar buiten loopt.wrote:Hoe bedoel je? (geen grap)wrote: Miste je het vuurwerk, en dus de echte viering, niet?
Tenminste, dat vind ik, na driemaal QrimeTime.
Mijn dertiende HmH feest volgens mij, als het er niet meer zijn.wrote:Mijn 3e, en de eerste twee waren allebei geweldigwrote:wrote:Heb er echt zin in! Word mijn 2e feest in de HMH, de 1e keer was me erg goed bevallen!![]()
Mijn 4de volgens mij :-) XQ-HHZ was nog steeds de beste die ik ooit heb meegemaakt(Fusion TNL & Qountdown). Wat een toplocatie
Hopelijk mijn 5e HMH feest 
6e als je het concert van Pink meerekent
wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
pink.......
khoop dat je toen heel wat jaartjes jonger was?
Ja, dat was m'n allereerste feest, ging toen met m'n nicht meewrote:wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
pink.......
Was toen 13 ofzo
wrote:Ja, dat was m'n allereerste feest, ging toen met m'n nicht meewrote:wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
pink.......
Was toen 13 ofzo
ah dan mag het
Tellen concerten ook mee?!wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
Tellen stand-up comedy shows ook mee?wrote:Tellen concerten ook mee?!wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
XQ Hhz
Massive Attack
Eddie Izzard
Arctic Monkeys
Q-Dance presents Fusion
Houseqlassics 2010
Qountdown 2010
---
Qore 3.0
Elbow
Qountdown 2011
Elbow?wrote:Tellen stand-up comedy shows ook mee?wrote:Tellen concerten ook mee?!wrote:Hopelijk mijn 5e HMH feest
XQ Hhz
Massive Attack
Eddie Izzard
Arctic Monkeys
Q-Dance presents Fusion
Houseqlassics 2010
Qountdown 2010
---
Qore 3.0
Elbow
Qountdown 2011