Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Volgende

Waar vier jij je 00:00 moment?
Black box (grote zaal) 78%  78%  [ 25 ]
Beat box (Kleine zaal bij **** of **** ) 22%  22%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen :P

Niks van gelukt zeker? :D

Ik weet niet of ik netjes over gekomen ben, ik was wel heel lief tegen iedereen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen :P

Niks van gelukt zeker? :D

Ik weet niet of ik netjes over gekomen ben, ik was wel heel lief tegen iedereen -.-

Dat kan ik beamen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mikeee schreef:
Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?

Iedereen bloesje + stropdas zou er wel leuk uit zien opzich.


Precies! Maar helaas pakt maar een klein gedeelte van de zaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:10 
 
Hardtraxxer

Zou het hard gaan met de kaartjes? Hoe snel was het de voorgaande jaren uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Zou het hard gaan met de kaartjes? Hoe snel was het de voorgaande jaren uitverkocht?


http://www.q-dance.nl/q//Qountdown_Uitv ... ages/11888

posted: 23-11-2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 November haal ik direct mijn kaartje, wil geen risico lopen en wil dit voor geen goud missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:


Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?
Is sowieso een tijd geleden dat ik jou op een feest gezien heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:



wij doen cker wel ff meeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog niet op Qountdown geweest :O

Zou er wel graag dit jaar bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:28 
 

pepepe schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:


Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?
Is sowieso een tijd geleden dat ik jou op een feest gezien heb :P


Same here laatste keer was Defkut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ga ook bijna nooit meer naar feesten wel mee gehad xd

@anim0l zeker weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 02:43 
 

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:

wij moeten cker wel ff meeten :D


pepepe schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb :worship:


Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?
Is sowieso een tijd geleden dat ik jou op een feest gezien heb :P

Jazeker, en idd :P maar het wordt vet gezellig weer :D

Btw @pommer : ik kan met niet herinneren jou te hebben gezien @ QD, maarja... Ik kan me er sowieso niet ech veel van herinneren xd mooi feestje dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rikkk schreef:
Nog niet op Qountdown geweest!


Ik ook niet, wél Qrimetime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kaartje gehaald :D


Nice, met wie ga je allemaal?

Wordt knallen! Heb hier meer zin in dan Qlimax & Loudness bij elkaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaartje gehaald :D


Nice, met wie ga je allemaal?

Wordt knallen! Heb hier meer zin in dan Qlimax & Loudness bij elkaar :D

Denk met Nanniepannie,Iris,Thijs en misschien nog een paar anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaartje gehaald :D


Nice, met wie ga je allemaal?

Wordt knallen! Heb hier meer zin in dan Qlimax & Loudness bij elkaar :D

Denk met Nanniepannie,Iris,Thijs en misschien nog een paar anderen.


Oke, wordt weer een gezellige bende dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

twee jaar geleden wel een blouse + stropdas :)
de stropdas zat alleen na een half uur al om me hoofd heen ipv me nek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
twee jaar geleden wel een blouse + stropdas :)
de stropdas zat alleen na een half uur al om me hoofd heen ipv me nek :P


Goed plan, vroeg mezelf al af hoelang ik het ga volhouden, maar met dit in het achterhoofd... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:

Kutski
Code Black
Headhunterz
Noisecontrollers & Wildstylez
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany

Zou ik zeker tevreden mee zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:

Kutski
Code Black
Headhunterz
Noisecontrollers & Wildstylez
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany

Zou ik zeker tevreden mee zijn. :)


Ik ook! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:22 
 

Huh, maar G4H zit erbij hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:

Kutski
Code Black
Headhunterz
Noisecontrollers & Wildstylez
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany

Zou ik zeker tevreden mee zijn. :)



van 22:00 tot 00:00 Heb je altijd showcase met nieuwe namen, zou nu ook mooi zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Huh, maar G4H zit erbij hoor :lol:


:D

Gewoon tijdens dat naar Zaal 2. ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten