Ik weet niet of ik netjes over gekomen ben, ik was wel heel lief tegen iedereenwrote:Niks van gelukt zeker?wrote: Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat kan ik beamenwrote:Ik weet niet of ik netjes over gekomen ben, ik was wel heel lief tegen iedereenwrote:Niks van gelukt zeker?wrote: Ik had zelf gewoon een spijkerbroek en sportschoenen aan, had alleen een blousje aan om iets van netjes over te komen
Precies! Maar helaas pakt maar een klein gedeelte van de zaal uit.wrote:Iedereen bloesje + stropdas zou er wel leuk uit zien opzich.wrote: Want? Jij wilt in een maatpak gaan hakken?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Zou het hard gaan met de kaartjes? Hoe snel was het de voorgaande jaren uitverkocht?
http://www.q-dance.nl/q//Qountdown_Uitv ... ages/11888wrote:Zou het hard gaan met de kaartjes? Hoe snel was het de voorgaande jaren uitverkocht?
posted: 23-11-2010
1 November haal ik direct mijn kaartje, wil geen risico lopen en wil dit voor geen goud missen.
KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb 
Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?wrote:KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb
Is sowieso een tijd geleden dat ik jou op een feest gezien heb
wrote:KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb
wij doen cker wel ff meeten
Nog niet op Qountdown geweest :O
Zou er wel graag dit jaar bij zijn!
Zou er wel graag dit jaar bij zijn!
-
T
Same here laatste keer was Defkutwrote:Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?wrote:KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb
ga ook bijna nooit meer naar feesten wel mee gehad
@anim0l zeker weten!
@anim0l zeker weten!
-
G
wrote:wij moeten cker wel ff meetenwrote:KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb
Jazeker, en iddwrote:Aah gezellig, dus jullie zijn er ook weer bij?wrote:KSwoosh heeft kaartje voor mij gehaald aangezien ik nog geen geld heb
Btw @pommer : ik kan met niet herinneren jou te hebben gezien @ QD, maarja... Ik kan me er sowieso niet ech veel van herinneren
Ik ook niet, wél Qrimetime.wrote:Nog niet op Qountdown geweest!
Nice, met wie ga je allemaal?wrote:Kaartje gehaald
Wordt knallen! Heb hier meer zin in dan Qlimax & Loudness bij elkaar
Denk met Nanniepannie,Iris,Thijs en misschien nog een paar anderen.wrote:Nice, met wie ga je allemaal?wrote:Kaartje gehaald
Oke, wordt weer een gezellige bende duswrote:Denk met Nanniepannie,Iris,Thijs en misschien nog een paar anderen.wrote:Nice, met wie ga je allemaal?wrote:Kaartje gehaald
twee jaar geleden wel een blouse + stropdas
de stropdas zat alleen na een half uur al om me hoofd heen ipv me nek
Goed plan, vroeg mezelf al af hoelang ik het ga volhouden, maar met dit in het achterhoofd...wrote:twee jaar geleden wel een blouse + stropdas![]()
Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:
Kutski
Code Black
Headhunterz
Noisecontrollers & Wildstylez
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany
Zou ik zeker tevreden mee zijn.
Kutski
Code Black
Headhunterz
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany
Ik ook!wrote:Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:
Kutski
Code Black
Headhunterz
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany
-
A
Huh, maar G4H zit erbij hoor 
wrote:Volgende week waarschijnlijk kaartje halen. Ben echt zwaar benieuwd naar de line-up! Ik gok zoiets:
Kutski
Code Black
Headhunterz
TNT
Frontliner
Gunz For Hire
B-Front
Zany
van 22:00 tot 00:00 Heb je altijd showcase met nieuwe namen, zou nu ook mooi zijn